Vraag

Paardrijden


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben chris ik hou super erg van paarden en wil dus heel graag paardrijden alleen schaam me heel erg ervoor ondat iedereen zegt dat voor vrouwen is en mannen die het doen gay zijn wat moet ik doen

21 reacties

Ga gwn paardrijden dat is helemaal niet allemaar voor meisjes dat slaat nergens op doe gwn wat jij leuk vind en laat je niet beïnvloeden!!!

Gr. PuberTiener
Super erg bedankt pubertiener heb ander acount gemaakt kon er met andere niet meer in komen maar supwr erg bedankt dat je dit zegt het geeft best wel wat zelf vertrouwen sat ik het toch gewoon moet gaan doen
?Leuk ok te horen dat ik jouw heb geholpen!!!
veel plezier met paardrijden?
Hi chris15 aka gekkejongen15,

wat pubertiener zegt. Het moet eens over zijn met al die vooroordelen die mensen hebben. Mijn neefje rijdt ook paard en die heeft een vriendinnetje.Ken trouwens wel meer jongens die paardrijden. Bij mij op ballet (dat doe ik nu niet meer, doe nu streetdance enzo), zaten ook 2 jongens die op meisjes vallen, dus iedereen ophouden met die vooroordelen over wel of niet homo als je zoiets doet. Als jij het leuk vindt zou ik het gewoon doen en groot voordeel voor jou is ook dat er veel meisjes paardrijden, dus je hebt veel keus denk ik. Succes
Wat vindt je het leuks als paardrijden, net als een cowboy hard rijden of ook over van die balken springen ofzo
Hey!
Dat is zo'n belachelijk vooroordeel, vroeger reden er toch meer mannen dan vrouwen paard?
Als je het leuk vindt moet je het gewoon doen! Ik ken ook genoeg jongens die op paardrijden zitten.
Succes! 🙂
Zal ik je wat vertellen, er rijden op het hoogste niveau ook meer mannen dan vrouwen! het nederlandse team bestaat zelfs uit alleen maar mannen. (en nee, die zijn niet gay). gewoon doen als je het leuk vind, wat maakt het uit wat de rest ervan vind
Hoi!

Ga paardrijden. Ik snap niet waarom paardrijden voor meisjes zou zijn, dat is een belachelijk vooroordeel. Hetzelfde wordt gezegd over ballet, maar dat snap ik al helemaal niet, aangezien je de hele tijd met knappe balletmeisjes danst 😃

Het punt is, ga paardrijden en heb plezier. Eén van mijn beste vrienden (een jongen) rijdt ook paard en die heeft een vriendin, niet gay dus. Iemand anders die ik ken doet therapie met paarden en is ook niet gay. Wat hebben sommige mensen toch tegen gay-mensen, ookal ben je het, wat maakt dat uit?

Ik rij zelf ook paard en het is superleuk. Koop een goede cap en bodyprotector, paarden blijven dieren, dus net zoals mensen zijn ze onvoorspelbaar :)

Groetjes
x
Super erg bedankt allemaal ben jullie heel erg dankbaar
Ik heb al het spul al omdat ik vroeger al gereden heb we hadden zelf 5 paarden maar moesten jammer genoeg verhuizen en sinds dien ben ik niet meer met paarden bezig geweest maar wil het wel weer super graag
Love jullie
Hi Gekkejongen15,

love you 2 en nou snel dat paard op anders kom ik achter je aan en ik ben wel gay hè :P

M&M's
Oke hier moest ik dus echt even op reageren want ik ben zelf een jongen van 14 en ik zit op paardrijden en het is echt heel leuk en je moet het echt gwn doen want ik wilde het eerst ook niet vertellen maar heb het wel gedaan en nu zit ik al een jaar op paardrijden
Ow en dat het alleen voor meisjes is is onzin want als je kijkt naar de olympische spelen bijvoorbeeld daar zijn het meestal ook alleen mannen die bovenaan staan
Ik ga ma op paardrijkamp
Gewoon doen zou ik zeggen ik ken veel meisjes die juist op ruiters vallen!!!
Pluspunt dus
Paardrijden is toffer om te horen van een jongen dan voor de duizendste keer voetbal
Pff das echt onzin bij ons op de manege rijden dr meer jongens dan meisjes gwn doen wat je leuk vindt je weet wel beter toch wat wel of niet leuk voor je is 😉
Hoi,

Niks van aantrekken wat anderen van je vinden!
je moet doen waar JIJ je fijn bij voelt en niet waar anderen zich fijn bij voelen.
Het is immers jouw leven!
Er zijn denk ik veel mensen die in jouw situatie zijn geweest, en die er nog steeds in zitten.
En als jij je hart volgt dan misschien ook zij, dan ben je het voorbeeld voor anderen om het ook te gaan doen.

Stay strong!

xX Maii
Super erg bedankt mensen ik ben er achter aan gegaan en heb nu mis een adres waar ik mag paardrijden en 3 paarden mag verzorgen
hoi @gekkejongen15

je kan je account gewoon terug krijgen door je email in te vullen volgensmij.. zo kom je ook achter je wachtwoord.
hoi chris.
ik weet niet van wie je dat gehoort hebt maar ik ben ook een meisje en paardrijden is niet alleen voor meisjes. ik ken heel veel jongens die paardrijden. en wat dachtje er zitten ook jongens in he olympice team met paarden. en die zijn echt niet gay. gewoon niks van aantrekken. als hun dat denken laat ze dat lekker denken. het is niet zo. en paardrijden is voor iedereen.
Hey! ik zit zelf ook al een tijdje op paardrijden en bij mij op stal zijn ook genoeg jongens die paardrijden en je moet ook gewoon niet luisteren als anderen mensen zeggen dat dat gay is ( of iets dergelijks ) Je kan het gewoon proberen en luister niet naar anderen!

groetjes
Badge +1

Hey,

Ik heb van m’n 6e tot m’n 9e op paardrijden gezeten en zit nu ook weer bijna een jaar op paardrijden. Ik krijg soms ook opmerkingen dat het gay is of dat het niet eens een echte sport is enzo, maar ik ben eraan gewend. Ik negeer het gwn. En wat veel mensen hier al hebben gezegd: er zijn meer mannen in de professionele ruitersport.

groetjes ANONIEMPIE11

Reputatie 1
Badge +1

mijn vader was zowat Nederlands kampioen dus….. 

wie zegt dat paardrijden voor meisjes is, is gwn dom.:joy:

Reageer