paarden vragenlijst deel 2

  • 2 May 2023
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi een vragenlijst over paarden.

1.wat zijn je lievelings rassen?

2. Wat vind jij er van als kinderen zeggen dat paardrijden geen sport is?

3. Elke week springles of altijd een vaste pony/paard?

4. Ken je hobbyhorsing zo ja wat vind je ervan?

5. Spaar je schleich paarden?

6. Wat is vervelender als je net uitgemest hebt en de kruiwagen valt om of je hebt je pony/paard gewassen en gaat rollen in een modderbad?

7. Heb je een verzorgpony? 

Dat was de vragenlijst ik hoop dat jullie hem goed vinden groetjes Tinker.fan 

 


7 reacties

1.wat zijn je lievelings rassen? Ehmmm. Ik ken geen rassen uit me hoofd….

2. Wat vind jij er van als kinderen zeggen dat paardrijden geen sport is? Tja, het boeit mij echt niks. Dammen is toch ook een sport!

3. Elke week springles of altijd een vaste pony/paard? Doe mij beiden maar niet.

4. Ken je hobbyhorsing zo ja wat vind je ervan? Dat ken ik niet.

5. Spaar je schleich paarden? Wat zijn dat?

6. Wat is vervelender als je net uitgemest hebt en de kruiwagen valt om of je hebt je pony/paard gewassen en gaat rollen in een modderbad? Dat de kruiwagen omvalt, denk ik.

7. Heb je een verzorgpony?  Nee.

Ingevuld door iemand die niet van paarden houdt en er al helemaal geen verstand van heeft.

Leuke vragenlijst trouwens!

Reputatie 7

Hoi een vragenlijst over paarden.

1.wat zijn je lievelings rassen?  fries, welsh, shetlander, haflinger

2. Wat vind jij er van als kinderen zeggen dat paardrijden geen sport is? aar, bij mij op school zeggen ze dat paardrijden geen sport is maar gamen wel?

3. Elke week springles of altijd een vaste pony/paard? altijd vaste pony

4. Ken je hobbyhorsing zo ja wat vind je ervan? ja, heel leuk ik doe het zelf ook

5. Spaar je schleich paarden? ja

6. Wat is vervelender als je net uitgemest hebt en de kruiwagen valt om of je hebt je pony/paard gewassen en gaat rollen in een modderbad? KRUIWAGEN ZOIZO 

7. Heb je een verzorgpony?  nee maar krijg er misschien eentje

Dat was de vragenlijst ik hoop dat jullie hem goed vinden groetjes Tinker.fan 

 

 

Hoi een vragenlijst over paarden.

1.wat zijn je lievelings rassen? kwpn

2. Wat vind jij er van als kinderen zeggen dat paardrijden geen sport is? boeit me niet wat anderen zeggen

3. Elke week springles of altijd een vaste pony/paard?  ik hou niet van springen dus vast paard

4. Ken je hobbyhorsing zo ja wat vind je ervan?  ik vind dat iedereen zelf niet weten wat hij doet,  maar ik vind het er wel echt raar uitzien

5. Spaar je schleich paarden? nee, ook nooit gedaan

6. Wat is vervelender als je net uitgemest hebt en de kruiwagen valt om of je hebt je pony/paard gewassen en gaat rollen in een modderbad? ligt eraan.  Ik had eerat een witte pony, dan het wassen,  maar toen ik mijn bruin paard had vond ik de kruiwagen denk ik vervelender

7. Heb je een verzorgpony? ik had een eigen pony en toen een eigen paard.  Die is verkocht in september een nu rij ik helemaal niet meer.  

Dat was de vragenlijst ik hoop dat jullie hem goed vinden groetjes Tinker.fan 

 

 

Reputatie 1
Badge

Hoi een vragenlijst over paarden.

1.wat zijn je lievelings rassen?  De welsh pony en de connemara.

2. Wat vind jij er van als kinderen zeggen dat paardrijden geen sport is? Ik zeg dan altijd dat paardrijden wel een sport is!!

3. Elke week springles of altijd een vaste pony/paard? Elke week springles want ik heb al een pony.

4. Ken je hobbyhorsing zo ja wat vind je ervan? Leuk, ik heb 2 stokpaarden en ik oefen weleens dressuur maar ik rijd nog geen wedstrijden.

5. Spaar je schleich paarden? Ja! Ik heb er meer dan 20

6. Wat is vervelender als je net uitgemest en de kruiwagen valt om of je hebt je pony/paard gewassen en gaat rollen in een modderbad? Ik denk de kruiwagen.

7.heb je een verzorgpony? Een eigen pony.

 

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1
  1. KWPNers vind ik wel leuk maar ik vind eigenlijk alle rassen wel leuk hahah
  2. ik zeg dat het wel een sport is, en dat ze het zelf maar moeten proberen. 
  3. Moeilijke, maar ik ga voor een vaste pony/paard. Elke week springles lijkt me vermoeiend hahah
  4. Jaaa dat ken ik! Ik vind er eigenlijk niet veel van haha. Maar als ik iets moet zeggen dan zou het zijn dat het er wel leuk uit ziet haha
  5. jaaa! Ik heb er 2 en mijn zusje ook
  6. dat de pony gaat rollen natuurlijkkk
  7. jaaa ik heb een verzorgpony
Reputatie 2
Badge

1.wat zijn je lievelings rassen? Tinkers, friesen en appeloosas

2. Wat vind jij er van als kinderen zeggen dat paardrijden geen sport is? Ik vind dat zoo iritant de wijsneuzen

3. Elke week springles of altijd een vaste pony/paard? Altijd een vaste pony/paard

4. Ken je hobbyhorsing zo ja wat vind je ervan? Dat ken ik niet

5. Spaar je schleich paarden? Ja zeker maar ik heb ze laatst verkocht😞

6. Wat is vervelender als je net uitgemest hebt en de kruiwagen valt om of je hebt je pony/paard gewassen en gaat rollen in een modderbad?de laatste

7. Heb je een verzorgpony? Ik had er een 

Reputatie 6
Badge +2

1.wat zijn je lievelings rassen?  welsh, appaloosa, tinker, hannoveraan heb er eens een gezien

 

2. Wat vind jij er van als kinderen zeggen dat paardrijden geen sport is? ​​​Irritant want moet je eens weten hoe bezwete rug ik heb na het rij op een warme zomerdag en dan is gamen wel een sport

 

3. Elke week springles of altijd een vaste pony/paard? elke week hetzelfde paard

 

4. Ken je hobbyhorsing zo ja wat vind je ervan? Ja leuk doe het zelf ik zit nu in niveau zz dressuur 

 

 

5. Spaar je schleich paarden? Ja zekers ik heb er meer dan 12 en een hele zeldzame

 

6. Wat is vervelender als je net uitgemest hebt en de kruiwagen valt om of je hebt je pony/paard gewassen en gaat rollen in een modderbad?  Rollen in een modderbad

 

7. Heb je een verzorgpony? nee helaas niet

Reageer