Op welke sport zit je?

  • 20 May 2023
  • 16 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ben ik weer 

Ik ben 15 jaar en ik zit op korfbal een soort basketbal maar dan zonder net en bord erachter

Hier kun je erover lezen: https://korfbalinfo.nl/volledige-korfbaltraining-senioren-en-jeugd-teams/

En op welke sport zitten jullie en wat doe je tijdens je sport?

wil ik gewoon weten, lijkt me leuk

zo ontdek ik misschien iets nieuws


16 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik zit op scouting, het is erg gezellig met veel vrienden en je speelt leuke spelletjes samen binnen en buiten. Echt een aanrader

Reputatie 7
Badge +12

Ik zit op toneel, dus ik weet niet of dat een sport is, maar daar heb ik eigenlijk 1,5 uur les per week, en dan gaan we improviseren, spiegelen, of andere opdrachten doen met theater. Tenzij we naar een voorstelling aan het werken zijn, dan is het de tekst oefenen, en de puntjes op de i zetten, alle rekwisieten bij meenemen, en natuurlijk de kostuums.

-OnlyMe

Ik zit op scouting, het is erg gezellig met veel vrienden en je speelt leuke spelletjes samen binnen en buiten. Echt een aanrader

ik heb ooit al een keer op scouting gezeten vond ik leuk alleen het kamp niet maar ja toen was ik nog jong

Reputatie 6
Badge +2

Nou ik zit op paardrijden en schietsport met een luchtdruk geweer

Reputatie 4
Badge +4

ik heb ooit al een keer op scouting gezeten vond ik leuk alleen het kamp niet maar ja toen was ik nog jong

Het licht er ook aan met welke leeftijdsgenoten je zit en of de groep gezellig is en op kamp gaan is wel leuk maar er zijn ook nadelen

Ik zit op redinginszwemen En geef ook les aan de groep die voor me les heeft

Ik zit op hockey, en geef ook les aan kinderen van 6 en 7 jaar. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik doe paardrijden, en voor vorig jaar deed ik vaak mee met cros/spring wedstrijden. Maar ben een keer met mn pony gevallen, en daardoor ook mn paard verloren, ze had te veel pijn dus nu rij gewoon recreatief

Reputatie 7
Badge +4

Ik zit op paardrijden en doe western en ik rij bijna altijd zonder zadel. En ik speel mondharmonica.

COOL! 😎

Reputatie 7
Badge +17

Ik zit sinds m’n 10de op voetbal maar daar ga ik volgende maand mee stoppen. Na de zomervakantie begin ik met jiujitsu (Japanse vechtsport). Verder doe ik ook nog 2 tot 3 keer per week hardlopen en ik wil weer wat meer de sportschool gaan.

Reputatie 7
Badge +9

Yo, ik ben met kickboxen laatst gekapt om dat de trainer het had opgegeven. Maar ik ga het weer oppakken. Tot die tijd ga ik gwn maar extra naar de sport school.

Badge

ik zit op basketball en is heel leuk heb veel vriendinnen en is goed voor mijn onwikkeling

Reputatie 4
Badge +1

Ik zit ook op korfbal :)

 

~Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik doe al heel lang (vanaf 9) karate en ik zeil en zit ook op scouting 😍 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Ik zit op scouting, het is erg gezellig met veel vrienden en je speelt leuke spelletjes samen binnen en buiten. Echt een aanrader

Ik zit ook op scouting, ik zit er pas een paar weken op, maar ben gelijk meegeweest op kamp, wat erg gezellig was!

Reageer