Op voetbal willen

  • 8 December 2019
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Hoi hoi, 

zoals ik in een eerdere topic heb laten weten is dat ik graag op voetbal wil. Maar ik moet het alleen nog aan m’n ouders vragen. Probleem: hoe moet ik ze dat vertellen? 

Ik ben nu 13 jaar oud en heb nog nooit eerder op een sport gezeten. Nou heb ik 2x per week gym op school en hebben we regelmatig voetbal. Veel kinderen zeggen dat ik goed ben in voetbal en dan vragen ze altijd waarom ik niet op voetbal/een sport zit. 

Ik vind voetbal echt een fantastische sport en wil er graag op. Wie heeft er wat ideeën om het me ouders te vertellen. Want in de vorige topic vroeg ik dit ook al maar toen was het me niet gelukt… Wat zouden jullie doen in deze situatie?? 

Laat het me maar weten ;)


6 reacties

Gewoon zeggen dat je voetbal leuk vind en graag zou gaan voetballen.

Badge

Hoi Beginneling,

 

Maar dat is juist het gene dat ik lastig vind. 
Tips? 😉

Wat vind jij hier zo lastig aan?
Vind je het gewoon spannend om dit te bespreken met je ouders, of weet je eigenlijk niet hoe je moet beginnen?
Je zou hen altijd nog een berichtje kunnen sturen, bijvoorbeeld met de site van de club waar jij bij wilt zitten, met de vraag of jij daar ook aan mee kan doen.

Je kunt dit natuurlijk ook enorm opblazen voor jezelf, maar ik neem aan dat je ouders toch dit juist goed zullen ontvangen.

Badge


Vind je het gewoon spannend om dit te bespreken met je ouders, of weet je eigenlijk niet hoe je moet beginnen?
 

Inderdaad vind ik het lastig/spannend  om erover te beginnen. 

 

Hallo Larsanonymous :)

Ik denk juist dat je ouders blij zijn als ze dat horen dat je een sport heb gevonden die je leuk vindt. Ze willen toch wel de sportiviteit aanmoedigen neem ik aan. Ik zou beginnen met '’Ik heb al een tijdje nagedacht en ik zou eigenlijk heel graag op voetbal willen want dat vindt ik al leuk maar ik wil ook echt zelf voetbal spelen'’ en dan zullen ze het waarschijnlijk wel goed vinden.

-Dr8gon99

Ts heb je het al verteld?

Reageer