Skip to main content
Vraag

Op vakantie, toestemming nodig?

• September 10, 2025
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik ben Jayden ik ben 15 jaar. En ik heb een aantal jaar geleden iemand leren kennen online, sindsien hebben we elkaar ook al ontmoet enzo, hij is 18. En we willen gwn als vrienden zegmaar op vakantie, maar dan moeten je ouders zegmaar toestemming geven, maar ik denk niet dat ze dit willen / gaan doen? Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken?

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 10, 2025

Ik denk dat er geen reden goed zal zijn om mee te kunnen hij is 18 jaar dus dat word alleen maar zuipen daar ben jij nog te jong voor  dus ga er van uit dat je ouders je nooit laten gaan wat ik eigelijk wel kan begrijpen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 10, 2025

Het ding is hij is niet van het zuipen haha, we hebben vooral plannen met kerst dus in december is daar een hele grote kerstmarkt en grote monumenten en allemaal bekende dingen. Maar bedankt voor je reactie!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 11, 2025

Je kan misschien gewoon uitleggen wat jullie plannen zijn zodat ze snappen dat je niet iets doms gaat doen ofz

een kerstmarkt klinkt heel leuk, en dat is vast wel goed toch? 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@jaydenx15, het beste is eerlijk en rustig tegen je ouders te zijn: leg uit wie hij is, hoe jullie elkaar kennen, en dat jullie als vrienden op vakantie willen.

Vertel waar, hoelang en dat het veilig is, en bied aan dat ze contact kunnen houden. Laat zien dat je verantwoordelijk bent en luister naar hun zorgen, dan is de kans groter dat ze toestemming geven.

xx liefs Wolf 🐺