Vraag

Op vakantie

  • 25 December 2023
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Weet de weg
  • 13 reacties

Weten jullie al of je op vakantie gaat? Waar ga je dan heen? En met wie?

 

Ik ga met 8 vriendinnen naar Lloret. Eerste keer zonder volwassenen op vakantie. Met mijn ouders,  mijn broer  en vrienden van mijn ouders ( waarvan de kinderen vriendinnen zijn van mij)  ga ik ook maar Spanje.  


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Leuk en lekker zeg naar Spanje! Veel plezier ! Wij houden het iets dichterbij ☺️ paar dagen Ardennen met familie. Zo'n groot boerenhuis, een hoeve. En vanuit daar o.a. naar Luxemburg. Heb ik wel zin in!  

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Ik ga naar Harry Potter Studio's in Londen. Heen met het vliegtuig en terug met de onderwater trein

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, wat leuk om te lezen! Iedereen veel plezier! Ikzelf blijf lekker thuis, helpen op de ecoboerderij en met mijn lief leuke en gezellige dingen doen.  En als het even kan toch ook het water op, hoewel dat nu wel een ding is met dat hoge water. Ik hoop trouwens dat iedereen het droog weet te houden thuis! Onze gebouwen liggen gelukkig hoog maar er omheen is het wel nat xd. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge +1

Ik ga naar de Ardennen met heel de familie ik heb er echt zin in!

Reputatie 4
Badge +1

Ik ga in de mei vakantie een week naar Spanje hebben daar een huisje en in zomer vakantie gaan we 2 weken naar Indonesië 

Reageer