Oostenrijk, Tips lange reis?

  • 2 July 2019
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga over 2 weken naar Oostenrijk. Alleen duurt de reis met alle pauze's 12 uur heeft iemand tips voor een lange reis en om in slaap te vallen in de auto? Leuke ideeën wat we kunnen doen zijn ook altijd welkom. Ik verveel me altijd te pletter.

4 reacties

Heyo,

Oostenrijk is een erg mooi land! Wij overnachten daar altijd als we naar Kroatië gaan. Onze reis gaat 23 uur (met pauzes) duren in totaal😴.

Wij hebben van die schermpjes voor in de auto. In het midden ligt dan de dvd speler, en nemen we leuke films mee. Dat zou je kunnen doen. Dat houdt je wel bezig voor paar uur.

Muziek luisteren en meezingen doen oma en ik altijd. En slapen echt heel veel. Je kan een kleine kussen kopen en die tegen het raam aanhouden en zo slapen, of als je aan de deurkant zit, tussen de hoofdleuning en het raam.

Eten is altijd belangrijk. Toch? Dus neem wat lekker mee voor onderweg. Of je kan altijd uit verveling (die sws komt) naar buiten kijken en auto's gaan tellen. Doe ik altijd met me oma. Me opa rijdt dus die let niet goed op. Maar dan zegt me oma van Spookyzx noem een kleur. Dan zeg ik bijvoorbeeld rood en dan zegt zij ik neem groen wie het eerst bij de 15 rode of groene auto's komt wint. Klinkt misschien raar, maar het is best grappig.

Of je kijkt naar de mensen die je inhalen, of voorbij rijden, hoe die eruit zien of wat ze doen. Die kan je dan belachelijk maken. Maar dat is allemaal uitverveling. Het is echt iets wat wij met ze drieën dan doen.

Of je kan lezen, ik wordt daar altijd misselijk van, je kan ook gewoon praten met je ouders of broers/zussen wat je gaat doen als je aankomt of wat dan ook.

Nou ja ik hen eigenlijk geen andere ideeën voor in de auto.

See ya!
Spookyzx.
@Spookyzx Zou het ook werken met een tablet? Wordt je daar niet misselijk van? Van lezen wordt in ook misselijk.Dankjewel voor de goede tips
Volgens mij kan dat wel, als je gebruikt maakt van Netflix kan je bijvoorbeeld films downloaden deze blijven er dan een week opstaan. Ik las net ook iets via wifi, maar ja dat heb je niet in je auto, dus ik weet niet of het dan alsnog kan, tenzij je tablet een hdmi kabel heeft.

Ik zelf wordt nooit misselijk van het kijken naar een scherm, wij hebben hem meestal aan de hoofdleuning van de bijrijders stoel zitten met klitterband. Maar ook al zou je hem gewoon in de hand houden, wordt je niet misselijk. Ik in ieder geval niet, of dat ool geldt bij jou weet ik natuurlijk niet.

See ya!
Spookyzx
slaappillen innemen

Reageer