Skip to main content

Hoihoi!

Ik doe al een aantal jaar aan volleybal en ik vind het echt superleuk! Ik wil ook echt heel graag goed worden. Ik ben nu gelukkig geselecteerd voor een extra training op donderdag met een heel goede trainer. Eigenlijk is mijn grootste droom om op eredivisie niveau te volleyballen. Maar ik durf dit alleen tegen niemand te vertellen, ik denk namelijk dat ik daar niet goed genoeg voor ben. Ik maak mezelf eigenlijk alleen maar gek met deze gedachte, want ik doe vreselijk hard mijn best. Ik merk ook zeker wel dat ik beter word, maar ik ben denk ik nog steeds lang niet goed genoeg om ooit zo goed te worden. Heeft iemand anders dit ook ooit meegemaakt / zo'n droom gehad?

Groetjes amoniemetje123

Wat super vet dat je volleyballen zo'n leuke sport vindt! Ik zou zeggen ga je dromen achteraan, doe die extra les in de week maar ik denk dat het wel verstandig is om nog een plan B in je hoofd te houden dus dat je nog wel gewoon naar school staat voor nu misschien later niet meer. 

Je kan het aan mensen vertellen die je heel erg vertrouwt, misschien aan een familielid? 

~ If your dreams don't scare you there just not big enough ~ 

Liefs 

Anoniem789 

Reageer