Vraag

Nieuwe hobby

  • 2 July 2019
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen, sinds een paar maanden zijn we er achter gekomen dat ik een zware spierontsteking heb in mijn scheenbeen. Ik doe al sinds mijn 5e karate, maar voorlopig is dit niet mogelijk tot ik volledig genezen ben. Maar omdat karate ervoor zorgt dat ik mijn gedachten verzet en me ontspan ga ik waarschijnlijk weer een beetje in de problemen komen met mijn school als die weer begint. Dus gewoon ter ontspanning zoek ik tijdelijk een nieuwe hobby. Ik wil jullie graag vragen voor voorstellen. Alleen kan dit niks lichamelijk zijn. Ik ben zelf een heel creatief persoon, en heb al enkele ideeën maar ik wil graag die van jullie horen.
Alvast bedankt x.

1 reactie

Hey,

Tekenen, kalligrafie, dagboek bijhouden, verhalen schrijven, gedichten schrijven, gedichten, verhalen en tekeningen koppelen aal dagboek, wandelen als je dat nog kan, lezen, gamen (creatieve games, misschien MInecraft?), muziek spelen, componeren of schrijven, films of series kijken (uit je kindertijd is grappig, bijvoorbeeld Cars, echt een aanrader), naar musea of pretparken gaan als je spier dat toestaat, verzamelen, nieuwe taal leren zoals Latijn, of verzin zelf iets anders.

Voor het meeste heb je niets nodig, behalve een pen of potlood. Om films en series te kijken heb je Netflix nodig of oude DvD's. Voor een nieuwe taal kun je misschien naar de bibliotheek om boeken te vinden. Internet kan ook. In de bibliotheek kun je misschien ook DvD's of videogames lenen, gratis, en ook boeken, zelfs boeken die je leert tekenen of kalligraferen.

Succes!

Geen_Naam

Reageer