Vraag

Niet uit gaan?

  • 26 April 2019
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik zit nu in de 4e klas. Veel mensen in mijn klas drinken al veel en gaan vaak uit en nu op koningsnacht gaan ook veel mensen de stad in. Maar ik heb helemaal geen behoefte om naar feestjes ofzo te gaan. Ik blijf altijd liever thuis of ga bij iemand anders een film kijken ofzo. Is het raar dat ik hier nog niet aan toe ben? Ik ben sociaal erg onzeker dus waarschijnlijk denk ik weer te veel na.

2 reacties

Hey!

Ikzelf ben van jouw leeftijd. Ook ik heb hier helemaal nog geen behoefte aan, noch aan alcohol noch aan uitgaan. Het is echt niet raar om hier nog geen interesse in te hebben.
Iedereen ontwikkelt op zijn eigen tempo, en sommigen houden nu eenmaal meer van dergelijke dingen dan anderen. Jij bent vast wel meer geïnteresseerd in andere zaken, en dat is perfect oké.
Doe vooral waar jij je goed bij voelt en laat je niet overhalen als je het te druk, niet interessant of wat dan ook vindt!

Groetjes
Lot
hoi hoi, ten eerste wil ik zeggen dat alcohol op onze leeftijd( ik ben 14) helemaal niet goed is. En het is toch jou keuze of je uit gaat of niet. Toen ik 10 was wilde ik ook altijd uitgaan, maar nu heb ik daar helemaal geen behoefte meer aan. Als ik jou was zou ik gewoon niet gaan als je niet wil. Veel succes met je beslissing!!

Kusjes😘

Reageer