Vraag

navel vragenlijst

  • 20 May 2023
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

1 Vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje in bikini over straat heen wandelt?

2 vraag aan meisjes zouden jullie in je bikini over straat heen durven te lopen?

3 vraag aan jongens wat vinden jullie van een navel piercing bij meisjes?

4 vraag aan meisjes zouden jullie een navel piercing durven te zetten?

5 vraag voor jongens wat vinden jullie van meisjes in navel truitje?

6 vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje voor de klas een spreekbeurt houdt in een naveltruitje ?

7 vraag voor meisjes zouden jullie een naveltruitje dragen?

8 vraag voor meisjes wat draag je het liefst onder een naveltruitje korte broek rokje of strakke skinny jeans?

9 vraag wat vinden jullie van een uitpuilende navel?

10 vraag wat vinden jullie van een holle navel?

11 vraag aan meisjes zouden jullie door een drukke stad heen durven te lopen in een sport BH

12 vraag aan jongens wat vinden jullie van meisjes in een sport bh?

13 vraag aan jongens wat vinden jullie van een meisje die ligt te zonnen in haar bikini op het grasveld en lekker ligt te duimen?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

1 Vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje in bikini over straat heen wandelt?

Prima maar als het niet bij water is zou ik tog een rok of broekje aandoen als ik een meisje was

3 vraag aan jongens wat vinden jullie van een navel piercing bij meisjes?

Ik heb er niks mee maar dat moet je zelf weten

5 vraag voor jongens wat vinden jullie van meisjes in navel truitje?

Prima 

6 vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje voor de klas een spreekbeurt houdt in een naveltruitje ?

Normaal als het zomer is

9 vraag wat vinden jullie van een uitpuilende navel?

Geen mening

10 vraag wat vinden jullie van een holle navel?

Geen mening

12 vraag aan jongens wat vinden jullie van meisjes in een sport bh?

Prima 

13 vraag aan jongens wat vinden jullie van een meisje die ligt te zonnen in haar bikini op het grasveld en lekker ligt te duimen?

Maakt me niks uit is haar zaak

 

Reputatie 3
Badge +1

2 vraag aan meisjes zouden jullie in je bikini over straat heen durven te lopen?

Nee, ik voel me sws niet heel erg op m’n gemak in bikini omdat ik hele kleine borsten heb, maar op straat al helemaal niet…

4 vraag aan meisjes zouden jullie een navel piercing durven te zetten?

Nee, ik ben bang dat het gaat ontsteken. Al vind ik het wel heel mooi!

7 vraag voor meisjes zouden jullie een naveltruitje dragen?

Ja ik draag regelmatig naveltruitjes, ik vind dat super leuk staan en zeker fijn als het warm is!

8 vraag voor meisjes wat draag je het liefst onder een naveltruitje korte broek rokje of strakke skinny jeans?

Ik draag eigenlijk vaak vooral lange broeken die niet per se strak zijn! Maar als ik tussen deze dingen moet kiezen korte broek!

9 vraag wat vinden jullie van een uitpuilende navel?

Niet echt sterke mening maar heb daar helemaal niks tegen!

10 vraag wat vinden jullie van een holle navel?

Zelfde antwoord vraag 9

11 vraag aan meisjes zouden jullie door een drukke stad heen durven te lopen in een sport BH

Nee, te onzeker over kleine boobs haha

Reputatie 1
Badge

1 Vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje in bikini over straat heen wandelt?

Een beetje raar...

3 vraag aan jongens wat vinden jullie van een navel piercing bij meisjes?

Geen fan ervan, maar boeit me niet heel erg.

5 vraag voor jongens wat vinden jullie van meisjes in navel truitje?

Maakt mij niet zo veel uit eigenlijk..

6 vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje voor de klas een spreekbeurt houdt in een naveltruitje ?

Nogmaals het is gewoon een kledingstuk...

9 vraag wat vinden jullie van een uitpuilende navel?

Niks mis mee

10 vraag wat vinden jullie van een holle navel?

Niks mis mee

12 vraag aan jongens wat vinden jullie van meisjes in een sport bh?

Gewoon alleen een bh is misschien vreemd in een normale setting, tijdens sporten wat minder

13 vraag aan jongens wat vinden jullie van een meisje die ligt te zonnen in haar bikini op het grasveld en lekker ligt te duimen?

Te duimen, wtf? Geen mening over zonnen, maar duimen vind ik toch echt een beetje raar

 

Reputatie 3
Badge

1 Vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje in bikini over straat heen wandelt?

2 vraag aan meisjes zouden jullie in je bikini over straat heen durven te lopen? Ja waarom niet zo vaak gedaan toen ik klein was nu wel iets minder 

3 vraag aan jongens wat vinden jullie van een navel piercing bij meisjes?

4 vraag aan meisjes zouden jullie een navel piercing durven te zetten? Lijkt me wel leuk maar mag alleen niet

5 vraag voor jongens wat vinden jullie van meisjes in navel truitje?

6 vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje voor de klas een spreekbeurt houdt in een naveltruitje ?

7 vraag voor meisjes zouden jullie een naveltruitje dragen? Ja ik draag ze best wel vaak

8 vraag voor meisjes wat draag je het liefst onder een naveltruitje korte broek rokje of strakke skinny jeans? Korte broek

9 vraag wat vinden jullie van een uitpuilende navel? Volgens mij heb ik dit ook een holle navel met een balletje erin ik vindt het wel grappig 

10 vraag wat vinden jullie van een holle navel? Ook wel mooi

11 vraag aan meisjes zouden jullie door een drukke stad heen durven te lopen in een sport BH ja als het een beetje lijkt op een naveltruitje wel

12 vraag aan jongens wat vinden jullie van meisjes in een sport bh?

13 vraag aan jongens wat vinden jullie van een meisje die ligt te zonnen in haar bikini op het grasveld en lekker ligt te duimen?

 

Reputatie 2
Badge

1 Vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje in bikini over straat heen wandelt?

2 vraag aan meisjes zouden jullie in je bikini over straat heen durven te lopen? Nee, tenzij het midden in de zomer is en ik met een paar andere ben, gwn over de straat met half handoek om, heb dat al een keer gedaan

3 vraag aan jongens wat vinden jullie van een navel piercing bij meisjes?

4 vraag aan meisjes zouden jullie een navel piercing durven te zetten? Nee ik hou niet van piercings

5 vraag voor jongens wat vinden jullie van meisjes in navel truitje?

6 vraag voor jongens wat vinden jullie als een meisje voor de klas een spreekbeurt houdt in een naveltruitje ?

7 vraag voor meisjes zouden jullie een naveltruitje dragen? Niet snel naar school, maar k denk dat ik het wel zou durven ergens anders

8 vraag voor meisjes wat draag je het liefst onder een naveltruitje korte broek rokje of strakke skinny jeans? Iets korts

9 vraag wat vinden jullie van een uitpuilende navel? Prima

10 vraag wat vinden jullie van een holle navel? Ik heb zelf een holle navel en ben er wel blij mee

11 vraag aan meisjes zouden jullie door een drukke stad heen durven te lopen in een sport BH Nee eig niet

12 vraag aan jongens wat vinden jullie van meisjes in een sport bh?

13 vraag aan jongens wat vinden jullie van een meisje die ligt te zonnen in haar bikini op het grasveld en lekker ligt te duimen?

 

Reageer