Vraag

natte kleren in pretpark

  • 14 August 2022
  • 7 reacties
  • 456 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was afgelopen week in toverland. Was 33 graden dus ik ben door de warmte met mij. Kleren en al onder de waterval daar gestapt om een beetje af te koelen. Toen ik vervolgens verder door het park liep keken sommige mensen mij heel raar aan. Is het zo gek dat ik mijn kleren aan gehouden heb? Hoe doen jullie zoiets? Trek je dan alles uit en houd je alleen je ondergoed aan, neem je zwemkleding mee of hoe? Ik had trouwens wel mijn schoenen uit gedaan 


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, met dit weer lekker afkoelen , zou daarna wel thuis even douche en omkleden.. of heb je hele dag in gelopen verder ?

 

Johan 

Ik heb altijd standaard een bikini topje onder me normale shirtje en vaak smiddags bij warm weer trek ik dan toch het shirtje uit bij een pretpark. Ik heb 1 keer in me bikini in een pretpark gelopen maar dat mocht van school en toen was ik ook 7 toen ik werd het ook iets van boven de 30 graden. 

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, met dit weer lekker afkoelen , zou daarna wel thuis even douche en omkleden.. of heb je hele dag in gelopen verder ?

 

Johan 

Nouja @Johan010  ik woon niet dicht bij het pretpark dus heb de hele dag met natte kleren rond gelopen. Mensen keken mij daar best raar op aan. Maar voor mijn gevoel is dat toch best normaal. Want ik ga niet in mijn bikini in een pretpark lopen.

Ik heb altijd standaard een bikini topje onder me normale shirtje en vaak smiddags bij warm weer trek ik dan toch het shirtje uit bij een pretpark. Ik heb 1 keer in me bikini in een pretpark gelopen maar dat mocht van school en toen was ik ook 7 toen ik werd het ook iets van boven de 30 graden. 

@TessaV is dat niet heel erg awkward om te doen?

Ik vind het heel normaal. En met 33 graden ben je toch zo weer droog.  Die mensen zijn gewoon jaloers omdat jij lekker afgekoeld was een zij lopen te zweten.

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou ook het zelfde gedaan hebben..daarom heb ik ook altijd een extra short of trainingsbroek en t shirt mee. Neemt weinig ruimte in en weegt haast niets. Dan als je afgekoeld bent ff naar t toilet...alle natte kleren uit...tshirt en trainingsbroek aan en klaar. Boxer laat ik dan uit. Zou jij ook kunnen doen, legging en top aan en klaar.

Badge

Ik houd gewoon de hele dag mijn kleren aan dan.

Reageer