Vraag

nagellak verwijderen lukt niet

  • 1 September 2023
  • 9 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hi, ik heb een stomme vraag hoor, maar heeft iemand enig idee hoe je nagellak van je been af haalt?

ik durf geen nagellakremover te gebruiken wegens een wondje ernaast.

als iemand vragen heeft over de nagellak of andere vragen hoor ik het graag


9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

Ik zelf heb weleens nagellak op de onderkant van mijn voet gehad, en dat loop ik er gewoon af hoor! En anders zou ik als tip geven om steeds als het droog is er een nieuw laagje op te smeren en dan wordt het dikker en dat kan je het misschien weg krabben, en anders slijt het vanzelf weg denk ik. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ikweethetnietmeer2009  kijk ik heb dit gevonden. 

https://nl.wikihow.com/Nagellak-verwijderen-zonder-remover

Succes hoor! :) 

Maiskolfje X 

Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

Je kunt alcohol proberen, daarmee zal het wel lukken🙂

Reputatie 7
Badge +9

Bijt alcohol ook niet in een wond?

Dat valt wel mee, maar het is in ieder geval niet erg.

Nagellak remover is aceton, en dat prikt erger denk ik. Alcohol is ook bedoelt om voor wonden gebruikt te worden, aceton niet.

 

Reputatie 7
Badge +12

@ikweethetnietmeer2009 Ja, dat klopt. Wat ik zou doen is de nagellak dikker maken door er een paar laagjes bij te smeren zodat je het er af kan pulken of krabben, en anders slijt het denk ik vanzelf weg.

-OnlyMe

P.S. deze reactie had ik vanochtend ook al geplaatst, maar hij is nooit online gekomen. #VerwijderDeCheck

Reputatie 7
Badge +9

@ikweethetnietmeer2009Ja, dat klopt. Wat ik zou doen is de nagellak dikker maken door er een paar laagjes bij te smeren zodat je het er af kan pulken of krabben, en anders slijt het denk ik vanzelf weg.

ik denk niet dat ik het eraf wil krabben. maar slijten werkt vast.

Alcohol is ook bedoelt om voor wonden gebruikt te worden, aceton niet.

ik weet dat alcohol is bedoelt daarvoor dat is ook de reden waarom ik dat ook niet daarvoor gebruik.

Reputatie 4
Badge +1

hi, ik heb een stomme vraag hoor, maar heeft iemand enig idee hoe je nagellak van je been af haalt?

ik durf geen nagellakremover te gebruiken wegens een wondje ernaast.

als iemand vragen heeft over de nagellak of andere vragen hoor ik het graag

Je kunt ethanol of ontsmettingsmiddel proberen te gebruiken. Je kunt ook je ouders om hulp vragen. Ze zijn ook jong geweest :)

Reputatie 7
Badge +9

het is er gelukkig al af gesleten.

Reageer