Naar welke muziek luisteren jullie?

  • 13 February 2016
  • 24 reacties
  • 1103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben nieuw hier en vraag me gelijk af: Is het zo raar dat ik naar bands als Pink Floyd en Tame Impala luister. En dan nog de vraag: Waar luisteren jullie naar?

24 reacties

Heyy,
Het is niet raar dat je naar Pink Floyd luistert hoor! Iedereen heeft zo zn eigen muzieksmaak:) Ik luister bijvoorbeeld naar klassieke muziek maar eigenlijk naar allemaal richtingen daarin:
1. Moderne pianomuziek (Einaudi)
2 engelse koormuziek (stanford)
3 bach of soms mozart :)
Groetjes nederlands 🙂
Leuk om te horen dat ik niet alleen ben 🙂
Ieder heeft zijn eigen smaak en stijl, als jij dat leuk vind is dat goed, ik heb niet echt een bepaalde stijl ik hou van alle soorten muziek dat ook een beetje raar is want daardoor ken ik alle liedjes van de jaren 50 tot nu echt alles, bijna niemand kent zoveel liedjes als ik. Maar me punt was.... Wat je ook luistert het is allemaal goed
Dat gevoel ken ik. Ik heb ook vaak dat ik veel meer weet over muziek dan andere.
Het is echt niet raar, naar wat voor muziek je ook luistert, het is gewoon jouw smaak.
Zelf luister ik naar K-pop. Monsta X, Super Junior, BTS, Teen Top en BigBang zijn m'n favoriete groepen. Mijn favoriete nummer op het moment is Teen Top - Rocking.
ik luister naar alles behalve opera maar mijn voorkeuren liggen bij:
five finger death punch
kensington
coldplay
bastille
black eyed peas (sommige nummers)
21 pilots (sommige nummers)
metallica
Ik heb precies hetzelfde alleen hou ik van kpop en niet heel veel mensen in mijn omgeving waarderen mijn muziek smaak zegmaar. Het is echt niet raar, want kijk naar wat ik luister :p
XxChaar
Hoi!

Ik luister niet vaak naar dezelfde artiest. Ik heb meestal max. 3 nummers van dezelfde artiest. Ik zal hier een paar zangers/zangeressen opnoemen:
- Rachel Platten
- Coldplay
- Bec Sandridge
- Kate Miller-Heidke
- The Jezabels
- Bastille
- Zara Larsson
- Alesso
- Ed Sheeran
- Laura Tesoro
- Demi Lovato
- The Chainsmokers

Verder luister ik ook heel graag naar muzikanten op Youtube die covers en zelfgeschreven songs maken, hier zijn er een paar:
- Sam Tsui
- Kurt Hugo Schneider
- Megan Nicole
- Madylin Bailey
- Axel Goot
- Austin
- Shirley Setia

De kans is groot dat ik wat namen verkeerd heb geschreven :D

Groetjes
x
hey het is echt niet erg om naar andere muziek te luisteren dan de meeste mensen doe ik ook, ik luister namelijk zelf graag naar metalcore/ alternative rock/ post-hardcore etc. en dat kunnen veel mensen niet waarderen.
bands als:
- black veil brides
- five finger death punch
- new years day
-mointless in white
-falling in reverse
-bullet for my valentine
- bring me the horizon
-linkin park
- sleeping with sirenes
- pierce the veil
en nog veel meer, ik heb ook vaak het gevoel dat ik veel meer weet over muziek dan de meeste mensen, maar dat komt ook omdat ik haast altijd muziek op heb staan, en al het nieuws rond om mijn favo bands bij hou. maar luister gwoon lekker naar de muziek die jij leuk vind, en trek je niks aan wat andere mensen ervan vinden!!!
Ik luister zelf altijd naar ed sheeran ik ga ook naar zijs concert volgend jaar ?
Oh boi daar gaan we...
Ik luister vooral... Nou ja, alleen maar naar hardstyle, hardcore en frenchcore. Nog een aantal dj's: Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, Coone, Psykopunkz, Angerfist, Dr.Peacock, Sefa, Sephyx... En nog een hoop meer
Ik luister meer naar bach, beethoven, mozart, symphoniese orkesten, opera en alles wat met klasieke myziek te maken heeft. Maar ik zou gewoon je eigen slaak behouden of nog zoeken en niet naar muziek luisteren waar je je slecht bij voelt.
ik luister vooral naar twenty one pilots en ariana grande t ligt er aan hoe ik me voel op de dag
ed sheeran daar kan je meestal lekker op mee blèren xD
ieder zn eiegn muzieksmaak, niets is raar (:
ik zelf hou ook echt van tame impala (:

groetjes!!!
Ik hou echt van Nederlandse rap killer kamal boef josilvio smbg lil kleine kippie latifah enzo en Duitse rap maar dan maar 2 rappers king nate mka en king tior mka en Franse rap achtig muziek bijv: on s'melange pas
Ik luister vooral naar metal maar ik hou ook erg van rock en punk.
Bands zoals: avenged sevenfold, bullet for my valentine, in flames, darkest hour, children of bodom, trivium, metallica, dream theater, kamelot, babymetal, funeral for a friend, saosin, him, afi, my chemical romance, suicidal tendencies en nog meer...
Ik luister meer naar bach, beethoven, mozart, symphoniese orkesten, opera en alles wat met klasieke myziek te maken heeft. Maar ik zou gewoon je eigen slaak behouden of nog zoeken en niet naar muziek luisteren waar je je slecht bij voelt.
small dick energy
ieder zn eiegn muzieksmaak, niets is raar (:
ik zelf hou ook echt van tame impala (:

groetjes!!!

kijk dit is goed
tame impala energy
Neejj is helemaal niet raar!
Qua zang luister ik eigenlijk alles wel, als er maar een lekkere melodie inzit, en een bepaalde energie heeft.
Ik houd vooral van Little Mix!
Xx
Hey, ik luister naar écht alle muzieksoorten. Van klassiek tot aan hardcore. Het ligt er aan hoe ik me voel.
Heyo,

Nee hoor is helemaal niet erg, iedereen heeft zijn eigen smaak van muziek.

Ik zelf luister naar bijna elk soort muziek.
Vooral italiaanse zangers vindt ik leuk en een aantal niet zo heel erg bekende . Hieronder een lijstje:

- Francesco Gabanni.
- Francesco Renga.
- Max Gazzé.
- Luca Barbarossa.
- Marco Massini.
Dat waren de italiaanse zangers.

En dat was het dan ook wel.

See ya!
Spookyzx
Neee niet raar pink floyd maakt goede muziek ik zelf ben helemaal van van Yungblud 🙂

Reageer