Hoi ik ben een meisje van 12 en doe klassiek en moderne dans op een best hoog niveau.
Ik wil graag naar de dansschool.
Maar het is dan best streng.
En ik moet dan eerst nog een auditie doen.
Dus zo ik het doen??
🩰
Groetjes Dancegirl
Hoi ik ben een meisje van 12 en doe klassiek en moderne dans op een best hoog niveau.
Ik wil graag naar de dansschool.
Maar het is dan best streng.
En ik moet dan eerst nog een auditie doen.
Dus zo ik het doen??
🩰
Groetjes Dancegirl
Lieve
Ik zou zeggen, volg je hart.
Xxx Anoniema
Hey! Ik ben het eens met
Liefs Tover xxx
Er zit een verschil tussen streng en duidelijk. Streng is er een stukje van jouw plezier wordt weggenomen. Duidelijk is dat er regels zijn, en dat ze gewoon duidelijk willen zijn, ik kan het niet echt uitleggen... maar wat ik probeer te zeggen is: als je denkt dat je het niet zo leuk gaat vinden omdat het er streng is, zou ik het niet doen. Als je denkt dat je daar plezier gaat hebben en je passie kan volgen, dan zou ik zeggen: doe het! Volg je passie en wie weet ga je ooit wel professioneel dansen! Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!
Liefs -Ikweetgeennaam321
Dankjewel allemaal het doet me veel dat jullie helpen.
🩰🩰🩰🩰🩰🩰
Groetjes Dancegirl
Fijn dat ik je kan helpen!
Liefs -Ikweetgeennaam321
Heee
Ik ben het eens met de rest, gewoon lekker proberen!!
Xx, shine
Ik als hiphop danser denk een beetje hetzelfde als
Veel dansscholen hebben audities dus dat is niet echt een streng ding ofzo. Dat is gwn om een goede reputatie bij de dansschool te behouden en niet talent te verpesten in teams en nog veel meer redenen. Dus je zou je niet moeten laten afschikken van audities.
Vaak ligt het aan de docenten die de teams lesgeven die het streng maken of niet.
Misschien kan je dus de docenten opzoeken op google en kijken naar hun werk en misschien staat er wel ergens een artikel over hun of je kan ik contact komen met een van de dansers die daar les hebben?
Het belangrijkste aan dans vind ik is het plezier hebben met dans en vrienden en je team (al is ballet wel wat meer solo dan hiphop)
Dus wat ik aanraad is om een keertje misschien een proefles te doen (als dat mogelijk is) of iets er over op te zoeken en dan kijken of je het wat vind. Ik zou vooral niet bang zijn voor audities en lekker blijven knallen. Ik hoop voor je dat je het nog heel leuk daar zal hebben
ps: (Wel is de wereld van ballet natuurlijk harder dan van hiphop maar dit is uit mijn ervaring)
Heyy
Ik ben het ook helemaal eens met de rest! Volg vooral je eigen gevoel en als dit is waar jouw passie ligt zou ik het zeker doen!
Liefs, ItsJustMe <3
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.