Naar de fitness met 14

  • 9 July 2018
  • 6 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil al sins ik klein ben bodybuilden dat doe ik ook elke dag maar ik wil dat veel meer doen voora want nu vakantie is wil ik elke dag veel trainen maar de vraag is mag je naar de Fitness met 14?

6 reacties

Hi Pringle,

je ziet er nu al uit om op te vreten, als ik naar je pf foto kijk.

Maar je wilt dus echt gaan bodybuilden?

Ik weet niet of dat op je 14e al zo verstandig is. Ik heb op google gekeken en de meeste (grotere) sportscholen houden een beetje aan dat als je onder de 16 bent, je dan wel mag komen fitnessen, maar dan moet je wel een begeleider van minimaal 16 jaar hebben.

Het ligt er een beetje aan hoe ver je al in de puberteit bent, hoeveel oefeningen en met welke gewichten je het beste kunt trainen.
Dus, ik zou denken dat fitness geen probleem is, maar over echt bodybuilden zou ik het niet weten.

Als er een sportschool bij jou in de buurt zit, zou je het eens kunnen vragen.

Goede begeleiding is sws wel handig om de oefeningen goed uit te voeren en om blessures te voorkomen.

Veel plezier alvast :)

Groetjes,
M&M's
Je mag gewoon fitnessaparatuur gebruiken bij sportscholen, daar moet je immers minstends 12-13 voor zijn.
Echter lijkt het mij niet verstandig om te gaan bodybuilden.
@M en Ms geeft daar voldoende uitleg voor , maar daarnaast heb je nog de kans dat het op jonge leeftijd je groei negatief gaat beïnvloeden.
@M en Ms @Menspersoon bedankt voor jullie antwoorden ik heb erover nagedacht en ik denk dat ik gwn gewichten ga kopen via internet dan kan ik iets meer trainen, echt hard bodybuilden ga ik wel over 2 jaar doen zodat mijn groei niet word beïnvloed 😃
Btw ik hou gwn van Pringles ??
Hi Pringle,

Lekker toch?
Af en toe een Pringle kan wel, maar niet teveel, anders moet je die er weer af trainen :D

Btw je kunt ook iets zwaars in die lege Pringle-bussen doen, dan heb je gelijk gewichten ??

Groetjes,
M&M’s
Yeah ?

Reageer