Skip to main content
Vraag

Muziektopic


Heyy iedereen,

Het is al best een tijdje geleden dat er voor het laatst een muziek topic was! Dus hierbij weer een nieuwe 😊

Wat voor muziek vinden jullie leuk? En wat is je muzieksmaak?

Mijn eigen muzieksmaak is eigenlijk heel divers, ik vind vanalles wel leuk. Op dit moment is rondé wel mijn favoriet 🙂 

En deze nummers vind ik ook wel leuk:

Last time- The Script

What makes your beautiful- One Direction 

Zombie- The Cranberries (vgm vinden veel mensen dat vreselijk haha)

@Jesse08 Ik wist niet dat dat het origineel was had die versie op de een of andere manier nog nooit gehoord.. Weer wat nieuws geleerd haha🤭😅


@Jesse08 @ItsJustMe Thanks. Het gaat zeker leuk worden. Is de 2de keer dat we samen gaan.

Om on-topic te blijven nog wat leuke Duitse nummers:

Die Toten Hosen - Strom

Die Ärzte - Hurra

Rammstein - Deutschland

 


ff dit topic weer omhoog schoppen met wat leuke (vind ik tenminste) nummers😉

Teenage Fanclub - Sparky’s Dream

Teenage Fanclub - Don’t Look Back

Mad Caddies - Road Rash

 


Zat me ff boos te maken over homofobisch geneuzel. En in boos zijn heb ik helemaal geen zin. Daarom maar weer ff wat leuke nummers posten

Pansy Division - Blame the bible

Pansy Divsion - That’s So Gay

I heard what you said, I'm not stupid, you know
What do you take me for? Hetero?
The next time you say it, make sure I can't hear
'Cause you're pissing me off, is that clear?

(Chorus)
What'd he say? He said "that's so gay"
What'd he say? He said "that's so gay"
And if you say it again, there'll be hell to pay
I'll show you what it's like to be gay

I heard what you said, just a figure of speech?
If you meant nothing by it, Practice what you preach
The next time you say it, you better think twice
Some pissed off faggot may not take it too nice
 
(Chorus)
 
I heard what you said, I'm not stupid, you know
What do you take me for? ...Breeder.
The next time you say it, make sure I can't hear
'Cause you're pissing me off, and you're not even queer!

(Chorus)
 
Pansy Division - Some Of My Best Friends

I can't believe you, or I can't believe my ears
Did I just hear you ask, "What's up with all these queers?"
You should watch your mouth
This is not the south and
You never know who'll overhear

Some of my best friends are those guys who make you sick
Some of my best friends like to suck a little dick
"So what if they do" is not your point of view
So, one of my best friends won't be you

I may not be gay but I know this much is true
I'd rather fuck an asshole than be one just like you
This is not a threat
Or at least not yet
You'd better watch your ass around straight people too

Some of my best friends are those guys who make you sick
Some of my best friends like to suck a little dick
"So what if they do" is not your point of view
So, one of my best friends won't be you

 


Nog ff een paar leuke nummers om de dag mee af te sluiten en dan ga ik maar eens op tijd naar bed. Welterusten iedereen.

Less Than Jake - All My Best Friends Are Metalheads

Epik High - Antihero (Is in Koreaans dus wel ff ondertitels aanzetten als je die taal niet spreekt)

John Hiatt - Alone In The Dark

 


Welterusten @tim16 . :)


Welterusten @tim16 ik hoop dat je lekker slaapt!🤗

Hier ook nog wat mooie Nederlandstalige nummers voor de nacht! :)

Iedereen is van de wereld - The Scene

Is Dit Alles - Doe Maar

Liefs, ItsJustMe <3


@ItsJustMe Die van The Scene is goed idd. En Doe Maar is ook altijd wel leuk

Vandaag geen nummer maar een paar Youtube playlists die ik wel relaxed vind voor op de achtergrond:

 


@tim16 Dat is idd chille muziek voor op de achtergrond! Vind dat soort muziek altijd chill tijdens bijvoorbeeld huiswerk maken of iets in die richting! :)

Hier nog een oud live concert van Queen op Live Aid. Dit was in 1985 en vind dit persoonlijk een van de beste live optredens die er is. Vind het wel jammer dat ik Queen nooit live heb kunnen zien, maar gelukkig zijn de beelden er nog wel😉

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi, zeker @ItsJustMe ! Dat is imo " the best ever" 😎😉 helemaal geweldig. Trouwens dat hele Live Aid is heel vet om te zien. Uit de tijd van onze (voor) ouders 🤭 waar ik het  ook van ken want de videoband (!) en later natuurlijk blu Ray en YouTube variant werd erg vaak afgespeeld hier haha. Er werd toen ook echt zulke mooie muziek gemaakt 😍stond echt op video band ook. Zo'n zwarte cassette met twee spoelen er in met tape er op, like bandrecorder. 

Ik wil deze er even in gooien, qua titel mooi aansluitend op de huidige stemming zal ik maar zeggen: 

 

Toelichting overbodig.…

Groetjes liefs Tartan X 


Hoi!

Leuke topic hoor, ik zal mijn favoriete muziek er ook even bij zetten.

Ik Ben Kachel-OBZ

What was I made for-Billie Eilish

Butter-BTS

What a Wonderful world-Louis Armstrong

 

Liefs Valeria


Voel me een beetje sad door het ‘gedoe’ hier van de laatste paar dagen. Een paar leuke forummers zijn weg (waaronder TS) of op inactief.

Daarom deze ‘sad music’ playlists

 


@tim16 Het is idd jammer wat er is gebeurd en voel me daar ook verdrietig over.. Weet niet waarom maar voor mij past dit nummer wel goed bij mijn gevoelens nu en deze kwam vandaag in mij op.. 

https://youtu.be/ObGlgJPCZj4?si=WUSdKAP2f9DGQqwW

Liefs, ItsJustMe <3


Idd heel erg jammer dat de grote forummers en behulpzame drummers weg zijn. Tijd om Olivia Rodrigo te luisteren hoor.

 

Veel liefs,

justGhast


Hey, dit is ook wel een mooie. 

 

Wel grappig en voor sommigen herkenbaar 😉  toepasselijk voor meer dan school zeg maar…

En het refrein kan voor een paar van ons ook veranderd worden 😉☺️ ipv op de gang, past "ga jij maar even in de hoek staan" ook heel goed in de lyrics 😄zing maar mee!  (yo Tartan xd and myself 🤭). Plaag plaag 😘♥️

Liefs, Tover xxx


@Tover01 Yess Doe Maar is altijd goed om te luisteren! En wat grappig dat je de lyrics van het nummer zo mooi kan aanpassen naar jullie verhaal leuk gespot haha😉😅

Vind dit nummer van Doe Maar ook erg goed!

Liefs, ItsJustMe <3


Deze van Doe Maar is ook leuk: 

https://youtu.be/eBkrodwxzb8?si=btWikety4EPrRZa8

 

Haha ja @ItsJustMe  mn vriendin begon er mee en ik haakte in en nu zingt zij dat ook steeds ☺️ of samen en dan een 'clip' spelen 😄wel fun bedacht idd. Past ook precies.  Liefs, Tover xxx


Hoii!

Ik ben best wel benieuwd welke muziek jullie luisteren wanneer jullie huiswerk maken. Ik moet dinsdag alweer beginnen.

Liefs Feline


@Feline Ahh sterkte alvast met huiswerk maken😬

Ik vind deze nummers de afgelopen tijd wel erg chill voor als ik me moet focussen. Niet te druk en gewoon chill! :)

En de playlists die @tim16 in zijn reactie heeft gezet een tijdje terug met lofi/hiphop music is ook wel nice om op te hebben tijdens het huiswerk maken (hoop dat het linkje naar die reactie werkt😅)

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi @Feline 

Meestal heb ik dan een lofi/chill playlist op staan. Zoals deze:

 


Dank jullie wel! 

Ik zal op YouTube een playlist maken.

xxx Feline


Heyy iedereen,

Wou weer even wat liedjes delen voordat ik naar bed ga! Wat nummers van The Beatles deze keer want hun nummers zijn ook echt goed hoor! :)

Groetjess, ItsJustMe <3


Ben weer terug van een paar dagen Berlijn met vriendje. Om de stemming er een beetje in te houden hier wat leuk Duitse nummers:

Ideal - Berlin

Rammstein - Rammlied

Die Toten Hosen - Wünsch DIR was

@ItsJustMe  The Beatles zijn ook erg goed idd.  Drive My Car is ook een leuk nummer.

 

 


Leuk nummer dit. En moest vanwege de kleding ook ff denken aan @Tartan14  Hoop dat alles goed met je is en dat je snel een keer weer actief wordt.

 En het origineel (zonder kilts):

 


@tim16 Hoop dat jullie het leuk hebben gehad samen in Berlijn! Lijkt me erg leuk om daar rond te kijken! :)

Hier is nog een Duitse klassieker om in de stemming te blijven!😉

https://youtu.be/SrnqpuOWhP8?si=VnupxP93Teh2yaDz

Liefs, ItsJustMe <3


Reageer