Muziek vragenlijstje


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyo,

Keer wat anders dan alleen depri gedoe.
Ik luister best veel muziek, en jullie waarschijnlijk ook wel, dus ik dacht laat ik is een vragenlijstje maken. (Ja ik weet dat er meerdere van dit soort er zijn, maar die zijn al best oud).

1. Luister je veel naar muziek? En waarom?
2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop.
3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooi
4. Wat is je lievelings artiest of band? Maak een top 3.
5. Welk liedje luister je als je depri bent?
6. En welke als je boos bent?
7. En welke als je verdrietig bent?
8. En welke als je juist blij bent?
9. Heb je Spotify?
10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen?
11. Welke heb je als laatste geluisterd?.
12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin).
13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist?
14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer?
15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat?
16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc
17. Ooit naar een muziek event of festival geweest?
18. Ja? Welke? Nee, zou je naar 1 toe willen gaan, en welke?
19. Doe je zelf iets in de muziek?
20. Zou je later iets willen doen in de muziek branche?

Dat waren de vragen.
Als je geen Spotify hebt of gebruikt, dan kan je ook muziek van YT gebruiken of van een andere muziek streamplatform. Ook als sommige vragen te dicht bij jou staan, waardoor mensen je kunnen herkennen, dan hoef je natuurlijk ook die vraag niet te beantwoorden!

Thnx alvast voor het invullen!!

See ya!
Spookyzx

52 reacties

Reputatie 1
Badge

1. Luister je veel naar muziek? En waarom? Ja het maakt me nlij
2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop. Billie eilish
3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooiheavy metal ig of maar niet echt perse
4. Wat is je lievelings artiest of band? Maak een top 3. 
Billie

olivia rodrigo

k3 want k3 is een vibe alleen de oude
5. Welk liedje luister je als je depri bent? Happier than ever
6. En welke als je boos bent? Happier than ever
7. En welke als je verdrietig bent? Happier than ever
8. En welke als je juist blij bent? Happier then ever
9. Heb je Spotify?ja
10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen? Mamase van k3
11. Welke heb je als laatste geluisterd?. Xanny van billie
12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin). Frozen ket it go
13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist? Happier than ever
14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer? Berend botje jk
15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat? Ja weet ik niet meer heb het verwijded
16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc airpods
17. Ooit naar een muziek event of festival geweest? Nee ga ik wel
18. Ja? Welke? Nee, zou je naar 1 toe willen gaan, en welke? Jaaaaaaaa billieeee
19. Doe je zelf iets in de muziek? Je mee tetteren
20. Zou je later iets willen doen in de muziek branche?
Nee

Reputatie 1
Badge

Heyo,

Keer wat anders dan alleen depri gedoe.
Ik luister best veel muziek, en jullie waarschijnlijk ook wel, dus ik dacht laat ik is een vragenlijstje maken. (Ja ik weet dat er meerdere van dit soort er zijn, maar die zijn al best oud).

1. Luister je veel naar muziek? En waarom? Heel veel, het maakt mijn leven zoveel beter. Ik leef oprecht voor mijn famillie en muziek.
2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop. Klassiek, absoluut. 
3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooi. Ik zelf heb echt een hekel aan nederlandse rap. Heeeel soms kan er nog wel een pop nummer doorheen maar hou eigenlijk echt alleen van klassiek.
4. Wat is je lievelings artiest of band? Maak een top 3. 

  1. Sergei Rachmaninoff
  2. Op Dit moment Brahms
  3. Maybe debussy? Opzich luister ik echt naar heeeeel veel componisten…
    5. Welk liedje luister je als je depri bent? Rachmaninoff piano concerto no.3
    6. En welke als je boos bent? Shostakovich symphony no.5 laatste deel
    7. En welke als je verdrietig bent?OOK RACHMANINOFF PIANO CONCERTO NO.3
    8. En welke als je juist blij bent? Brahms capriccio in b minor (of rachmaninoff piano concerto no.3 LMFAO )
    9. Heb je Spotify? Zekerweten!!
    10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen? Gedownload of wat bedoel je?? Dan prokovief piano sonata no.7 
    11. Welke heb je als laatste geluisterd? Brahms vioolconcert
    12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin). William bolcom, graceful ghost rag
    13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist ?RACHMANINOFF PIANO CONCERTO NO.3 LMFAOOO14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer? probably shosta symphony no.5 lmao15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat? Haydn symphonieen 16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc Vooral oordopjes en speaker17. Ooit naar een muziek event of festival geweest zeker!! Een optreden van Yuja Wang met Shostakovich piano concerto no.2!! Something i’ll never forget… in hetzelfde concert ook nog Rachmaninoff symphonic dances!!! Geweldige dag! 18. Ja? Welke? Nee, zou je naar 1 toe willen gaan, en welke? Zie hierboven19. Doe je zelf iets in de muziek? Zeker, speel piano en componeer.20. Zou je later iets willen doen in de muziek branche? Absoluut, ik ben van plan naar het conservatorium te gaan (muziekopleiding) en componeren, dirigeren en piano te studeren. 
  4. leuke vragen!! 
    Dat waren de vragen. Als je geen Spotify hebt of gebruikt, dan kan je ook muziek van YT gebruiken of van een andere muziek streamplatform. Ook als sommige vragen te dicht bij jou staan, waardoor mensen je kunnen herkennen, dan hoef je natuurlijk ook die vraag niet te beantwoorden!
  5. Thnx alvast voor het invullen!!

    See ya!
    Spookyzx

 

Reageer