Skip to main content
Vraag

Muziek vragenlijst :) (24 vragen)

  • 5 July 2024
  • 14 reacties
  • 118 Bekeken

Hoiii

Ik heb gekozen voor een muziekvragenlijst!

Hier s ie!

  1. Jongen/meisje?
  2. Wat is je muziekgenre?
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)?
  4. Waarom?
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest?
  6. Hoevaak?
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent?
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken?
  9. Speel je een instrument (en welk)?
  10. Ben je er goed in?
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent?
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)?
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk?
  14. Heb je cd`s/platen van muziek?
  15. Liever speaker of headphones?
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween?
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren?
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan?
  19. Luister je muziek onder de douche/bad?
  20. Zing je dan mee?
  21. Merch van artiesten?
  22. zo ja wat?
  23. Wat vond je van deze vragenlijst?
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)?

Dat was m! Veel plezier met invullen.

Doeiii

14 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoiii  heyyy!

Ik heb gekozen voor een muziekvragenlijst!

Hier s ie!

  1. Jongen/meisje?  meisje 
  2. Wat is je muziekgenre? vooral pop op dit moment 
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? niet  persé fan, maar Taylor Swift is wel echt goed 
  4. Waarom? 
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nope 
  6. Hoevaak?
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? hmmm dat is lastig..
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? nooit meer films kijken dan maar 🤭
  9. Speel je een instrument (en welk)? Vroeger een beetje gitaar 
  10. Ben je er goed in? verre van goed 
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Jawel 
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? nee, ben niet muzikaal 
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? soms weg gaan van de realiteit is wel fijn 
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? nou ja eigenlijk alleen van Queen 😀
  15. Liever speaker of headphones? hmm headphone 
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? uhmm denk keihard schreeuwen 
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? liever alleen 
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? yupp, zooo vaak 
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? soms 
  20. Zing je dan mee? soms 🙉 doe dan maar je oren dicht 😅
  21. Merch van artiesten? Nope 
  22. zo ja wat?
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? super leuk!!
  24. Nog een maken? (of misch idee ja, als je het wilt hoor!  onderwerp voor volgende)?

Dat was m! Veel plezier met invullen.

Doeiii  doeidoeii!🤗 vul je hem zelf ook nog in?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik doe 'm ook !

  1. Jongen/meisje?  Jongen
  2. Wat is je muziekgenre? Metal, rock, blues, new wave etc
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Heel veel, van Metallica tot Rammstein en ook wel NL talig zoals Doe Maar ofzo, uit die tijd,
  4. Waarom? Mee zingen en genieten.
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nee helaas. Wel van beginnende bandjes van een ROC in een pop podium. Erg leuk !
  6. Hoevaak? keer of 3
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent?  Dat zijn er zó veel...
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Films !
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nee maar ik zing een beetje en heb wel eens gitaar gespeeld
  10. Ben je er goed in? nee hoor haha
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? ja, maar vooral LP hoezen. en 2 posters
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Nee denk het niet, ja misschien in de vrije tijd lijkt me wel leuk.
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Wegzweven en mee bleren xD en afreageren of juist rustig worden.
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? platen en cd's en ook van die cassettes (moeder heeft ze ) en zelfs banden van een bandrecorder!
  15. Liever speaker of headphones?  speaker toch maar.
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? 😭
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren?  afwisselend. Soms is alleen ook lekker.
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Ja hoor 😊
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? nee dan zing ik zelf al 🤗
  20. Zing je dan mee? ja ;)
  21. Merch van artiesten? nee niet zoveel, een shirt van een oude punkband nog van mijn mams haha (DK staat er op)
  22. zo ja wat?   ⬆   😉
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk!! 
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Ja doe maar!! Maakt niet zoveel uit als het mag een beetje een vrolijk thema 😊of misschien zoiets van “wat zou je doen als...” 

Dat was m! Veel plezier met invullen. Dankje!!

Doeiii Doeg!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Hoiii Heyy!

Ik heb gekozen voor een muziekvragenlijst! Leuk! :D

Hier s ie! 

  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. Wat is je muziekgenre? Pop, Jazz, Raggea, Rock.. Hou van veel :)
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Queen is wel echt een van de beste bands vind ik, maar ben fan van zoveel
  4. Waarom? Hun muziek is zo bekend en variërend van pop naar rock naar jazz wat ik echt mooi vind!
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nope helaas niet
  6. Hoevaak? /
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Te veel om op te noemen
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Nooit meer films kijken
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nope
  10. Ben je er goed in? Naja kan wel wat piano spelen maar het houdt wel op bij een simpel slaapliedje haha😂
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Op LP hoezen ja
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Nope dat is niet mijn ding ik vind luisteren leuk genoeg :)
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Het is voor mij een manier om mijn emoties te uiten en om tot rust te komen, maar ook een manier om op te vrolijken en voor de gezelligheid en de sfeer is het ook altijd goed met elkaar!
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Jaa zeker! 
  15. Liever speaker of headphones? Headphones is fijn als je alleen bent en speakers als we met de familie zijn dus beide eigenlijk
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Dat zou ik niet echt leuk vinden xd
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Hangt heel erg van mijn mood af😉
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Nope ik luister als ik in een publieke ruimte ben altijd vrij zachte muziek
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? Ja😃
  20. Zing je dan mee? Nou ja zing.. Ik krijs mee zingen kan je het niet noemen haha😅
  21. Merch van artiesten? Heb een shirtje van de band Queen maar die draag ik nooit
  22. zo ja wat? Ow oeps een shirtje dus
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk gemaakt! :D
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Mag van mij!😊

Dat was m! Veel plezier met invullen. Super leuk!!

Doeiii Liefs van ItsJustMe <3

 

Hi@StillWaitingForYou,

  1. Jongen/meisje?
  2. Wat is je muziekgenre? Pop
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Taylor Swift, Harry Styles, Dua Lipa etc
  4. Waarom? Het is goede muziek
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nee. M'n ouders hadden voor gisteren bijna kaartjes voor het concert, maar iemand was ons net voor.. 😭😭😭 Ik ben wel naar Bruce Springsteen geweest tho.
  6. Hoevaak? 1x
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Kan niet kiezen.
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken?  Dat 2e
  9. Speel je een instrument (en welk)? Ik speelde gitaar. Nu niet meer dus.
  10. Ben je er goed in?
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Nee
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Nee
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Weet ik niet
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Nee
  15. Liever speaker of headphones? Speaker
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Huilen
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Alleen
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? 10 minuten geleden nog.
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? Neh
  20. Zing je dan mee? -
  21. Merch van artiesten? Een t-shirt van Bruce Springsteen. Gekregen van m'n moeder. Ze is echt obsessed met die man en z'n muziek.
  22. zo ja wat? Zie 21
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Ja hoor! Misschien 1 over films?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +5

Hoiii

Ik heb gekozen voor een muziekvragenlijst!

Hier s ie!

  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. Wat is je muziekgenre? Metal
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Rammstein, Linkin Park en Slipknot. Slipknot sinds kort en Linkin Park heb ik tijdje niet meer geluisterd maar heb ik nu weer helemaal teruggevonden.
  4. Waarom? Het zijn gewoon hele goede artiesten!
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nee :( Ik zou 18 juni naar Rammstein gaan maar toen mocht ik toch niet.
  6. Hoevaak? Nog nooit.
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Rammstein: Mutter. Linkin Park: Hybrid Theory en Slipknot: All hope is gone.
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Nooit meer films kijken, muziek is mijn leven.
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nope ja ik schreeuw mee als ik alleen thuis ben dus soms zing ik? Klinkt heel slecht😂
  10. Ben je er goed in? Nope hahaha.
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Ja mijn profielfoto op Whatsapp is van Rammstein.
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Niet als baan, maar als hobby wil ik wel zingen, maar dat kan niet want ik klink als een kraai met een schore keel😂
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Het laat me ontsnappen van de wereld. Het zorgt ervoor dat ik mijn gevoelens kan uitten.
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Nee, daar heb ik spotify voor, mijn vader heeft wel een hele collectie!
  15. Liever speaker of headphones? Headphones, dan hoor ik niks van mijn omgeving zodat ik écht goed van de muziek kan genieten.
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Teruggaan in de tijd.
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Ligt eraan, als ik echt ff moet onsnappen dan alleen, maar als ik gewoon blij ben dan is samen mee bleren natuurlijk wel het leukst😂
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Te vaak, oeps...
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? Jaa!!
  20. Zing je dan mee? Natuurlijk!
  21. Merch van artiesten? Ik heb een Rammstein T-shirt.
  22. zo ja wat? Zie vraag 21.
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk!!
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Ja hoor! Misschien over sport?

Dat was m! Veel plezier met invullen. Plezier had ik zeker!!

Doeiii Doeii liefs -Ikweetgeennaam321

 

Reputatie 7
Badge +5

Ohhja ik was vergeten: Ik heb ook een poster van Slipknot op mijn kamer hangen.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 7
Badge +4
  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. Wat is je muziekgenre? Pop/pop rock
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Olivia Rodrigo 🥰
  4. Waarom? Haar lyricses zijn zo mooi en verdrietig en het is zo fijn om als ik verdrietig ben te horen dat ik niet de enige ben
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Helaas niet
  6. Hoevaak? -
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Album: SOUR 
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Films! Er zijn nog series
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nee
  10. Ben je er goed in? -
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Ja
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Nee
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Wel: de meeste muziek heeft een betekenis 
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Nee
  15. Liever speaker of headphones? Speaker 
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? MENTAAL RAGE QUITTEN
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Samen
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Ja
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? Nee
  20. Zing je dan mee? Nee
  21. Merch van artiesten? Nee
  22. zo ja wat? -
  23. Wat vond je van deze vragenlijst?
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Ja. Misschien eentje over het dagelijks leven?
Reputatie 7
Badge +8

Hoiii

Ik heb gekozen voor een muziekvragenlijst!

Hier s ie!

  1. Jongen/meisje? Meisjexd
  2. Wat is je muziekgenre? Pop!
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Net als@justGhast Olivia Rodrigo, ook Eminem, Tate McRae, One direction, Ariana Grande en Madison Beer
  4. Waarom? Ze schrijven echt topliedjes en de songteksten zijn ook te gek haha!
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nee ik zou graag naar de GUTS world tour willenxd!
  6. Hoevaak? Xx
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? SOUR is de beste album van Olivia! Van Eminem vind ik Mockingbird helemaal top:), van Tate McRae is dat de liedje: You broke me first, van One Direction de liedje Story of my live, van Ariana we can’t be friends en als laatste van Madison Beer vind ik Baby de allerleukste!
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Nooit meer films kijken dan. Ik heb muziek nodig als ik met de openbare vervoer ga hoor!
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nee niet meer!
  10. Ben je er goed in? Xx
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Jaa! Van Olivia Rodrigo en Ariana Grandexd
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Ik denk het niet, want ik heb geen geweldige gevoel voor ritme 🙈
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Ik vind muziek helemaal te gek! Ik vind de betekenis heel mooi en ik ben ook heel fan ervan omdat het ook zo verschillend kan zijn! 
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Nee
  15. Liever speaker of headphones? Speaker!
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Tijdmachine ergens vandaan toveren en hop weer terug in de tijd😊
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Samen!
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Nee haha 
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? Nee  dan worden mijn ouders echt gek 😉
  20. Zing je dan mee? Xx
  21. Merch van artiesten? Jaa! 
  22. zo ja wat? Nirvana shirtje omdat paar van mijn vrienden dat ook hebben 🤘🏻
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Jaa! Misschien over het forum? 😉😊 

Dat was m! Veel plezier met invullen.

Doeiii

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

Hoiii

Ik heb gekozen voor een muziekvragenlijst! Wat leukkkkk

Hier s ie!

  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. Wat is je muziekgenre? Electronic 
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Image Dragons 
  4. Waarom? Omdat ze goede nummers hebben
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nee :(
  6. Hoevaak? /
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Ik luister geen album😅
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Muziek
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nee
  10. Ben je er goed in? /
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Nee
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Nee 
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Niet, omdat het een paar dagen in je hoofd kan zitten, en je dan geen lege gedachten kan hebben
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Nee
  15. Liever speaker of headphones? Headphones 
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Blij zijn
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Alleen, maar samen moet wel met mensen waar ik een goede band mee heb
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Nee
  19. Luister je muziek onder de douche/bad?
  20. Zing je dan mee? Na het douchen tijdens het omkleden 
  21. Merch van artiesten? Heb ik niet
  22. zo ja wat? /
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Prika hoor
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Vooral doen! Gamen?

Dat was m! Veel plezier met invullen.

Doeiii

Groetjes mij @anoniemxv

 

Reputatie 6
Badge +3
  1. Jongen/meisje? Jongen (trans)
  2. Wat is je muziekgenre? Indie 
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Yep, Cavetown, Conan Gray, Noahfinnce, Addison Grace, Melanie Martinez
  4. Waarom? Omdat ze me door een heel moeilijke tijd hebben geholpen en hun muziek maakt me rustig 
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nope, maar ik ga in september naar girl in red 
  6. Hoevaak? -
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Superache van Conan Gray is mijn favoriet maar K-12 van Melanie Martinez is ook leuk, en worm food van Cavetown ook
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Nooit meer films
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nope
  10. Ben je er goed in? Nope
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Ja ik heb echt over de honderd van Cavetown alleen al
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Nee want ik ben er niet gemotiveerd in
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Omdat ik me er thuis in voel
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Yep, eentje van worm food en eentje van Sleepyhead (allebei van Cavetown)
  15. Liever speaker of headphones? headphones
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Huilen 
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Alleen
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Yep alleen het staat nooit te hard 
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? Nee
  20. Zing je dan mee? Nee 
  21. Merch van artiesten? Ja mijn platen
  22. zo ja wat? ^
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk 
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Sure :)
Reputatie 7
Badge +5

@Anoniemxv Wat vind jij van het nieuwe imagine dragons album? Ik vind het zelf best slecht eigenlijk… Ik mis de oude stijl die meer met instrumenten en minder techno…

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniemxv Wat vind jij van het nieuwe imagine dragons album? Ik vind het zelf best slecht eigenlijk… Ik mis de oude stijl die meer met instrumenten en minder techno…

Moet ik nog luisteren🫢

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +18
  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. Wat is je muziekgenre? Metal, rock. Als het maar een beetje zwaar is met gitaren en zo. Ik vind verder ook nog heel veel andere genres leuk zoals pop, sommige jazz. Mijn smaak gaat alle kanten op
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Slayer is mijn all-time favourite
  4. Waarom? Ik vind gewoon alles goed aan ze. De muziek, teksten...
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? 2 jaar geleden ben ik op Graspop (een metal festival) in België geweest met m’n vader. Op de dag dat wij er waren speelden oa Megadeth, Within Temptation, Black Label Society.  Was echt geweldig
  6. Hoevaak? Die ene keer dus. Ik zou wel vaker naar concerten willen maar het komt er nooit van. Ik kan ook nooit iemand vinden om mee te gaan (vriendje houd niet echt van concerten helaas) en alleen gaan vind ik ook niet echt leuk
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Album: Reign In Blood. Nummer:
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Nooit meer films kijken
  9. Speel je een instrument (en welk)? Gitaar
  10. Ben je er goed in? Gaat wel. Ik doe het vooral voor de lol
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Nope
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)?  Nee
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk? je kan er je emoties in kwijt. Niks zo fijn als een ruige plaat opzetten als je je kut voelt 😅
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? cd’s niet. Wel platen. Heb een tijdje geleden een platenspeler gekocht. Heb er nog niet zo heel veel, wel een paar van Slayer natuurlijk.
  15. Liever speaker of headphones? Speakers, maar meestal headphones want leuker voor de omgeving 😂
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Heel erg verdrietig zijn
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren? Allebei
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Ja, vaak genoeg
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? Nope
  20. Zing je dan mee? nvt
  21. Merch van artiesten? Yep
  22. zo ja wat? vooral tshirts en wat posters en zo
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Erg leuk
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Sure. Over film of zo?
Reputatie 7
Badge +19
  1. Jongen/meisje?  Jongen
  2. Wat is je muziekgenre?  Van Punk tot klassiek (jazeker xd) en dan natuurlijk niet alles maar als het een mooie compositie is zeker wel.
  3. Ben je fan van iemand (of meerderen)? Niet speciaal 1 band ofzo. Ik vind een goede zangstem van een zangeres altijd mooi.  Dat kan Sade zijn, Silje Wegeland of Sharon de Adel, Clannad en nog veel meer. Maar, een stevig potje rock (bv Normaal) of een lekkere brullende punkband kan af en toe ook lekker zijn haha😊(The Exploited). En vakmensen vind ik ook mooi zoals Jan Akkerman.
  4. Waarom? Ik vind dat zo'n stem en timbre de muziek versterkt.
  5. Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Ja, met vaders mee geweest naar Human League ,Kim Wilde, Mark Almond, Simpleminds (o.a.) en  dit jaar komt Feurengel. En ook een paar keer naar een anti-cover festival, dat was ook heel vet. Kleine bandjes maar met eigen nummers (metal-punkrock). En ook naar een afstudeer concert in een plaatselijk concertgebouw (anonimiteit xd)
  6. Hoevaak? keer of 7 in totaal
  7. Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent?  de laatste tijd heb ik veel gehad aan het album “sparkle in the rain” van Simpleminds
  8. Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? nooit meer films dan zeker!!
  9. Speel je een instrument (en welk)? Nee helaas, ik kan een beetje mee trommelen op de jambay ;)
  10. Ben je er goed in? nah, gaat wel haha
  11. Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? sommige wel ja. Een mooie van The Gathering
  12. Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)?  vooral veel concerten bezoeken ;)
  13. Waarom vind je muziek wel/niet leuk?  Het laat je even anders voelen, het begeleid je , het versterkt je gevoel, en ik houd van mee neuriën met de bas begeleiding. Het geeft een mooi gevoel en ja, ik weet niet, is gewoon lekker ! 😉
  14. Heb je cd`s/platen van muziek? Ja behoorlijk. En ook LP's en blu rays van concerten (LIve aus Berlin van Rammstein bv)
  15. Liever speaker of headphones?  speaker. Hoewel je via headphones wel meer effecten hoort.
  16. Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Het snel weer uitvinden xD
  17. Liever samen of alleen muziek luisteren?  Dat ligt er erg aan. Samen is ook leuk maar als je echt geconcentreerd wilt luisteren is alleen beter.
  18. Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Nou, ja wel eens, maar mijn kamer zit achterin een (afgelegen) boerderij huis en ik moet 'm wel echt héél hard zetten wil iemand last krijgen (voordeel 😇). Maar wel eens als ouders of vriend(in)en binnen kwamen ja hihi.
  19. Luister je muziek onder de douche/bad? soms vraag ik  Assistent wel eens om een lekker nummer ja 😊
  20. Zing je dan mee? ja zeker
  21. Merch van artiesten? Valt mee, paar shirts die me niet meer passen en een wel vet shirt van dat festival (was dik oversized, 4 XL dus meer een jurk xd)
  22. zo ja wat? Zie 21 ;)
  23. Wat vond je van deze vragenlijst? Super leuk!  Dit zijn mooie vragen!
  24. Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Gaarne ! 😉😍 Wat @tim16  zegt, film bv. Of kunst, theater, etc.

Dat was m! Veel plezier met invullen. Dankje !! Dat had ik zeker!

Doeiii

Groetjes liefs Tartan X

Reageer