Hoiii
Ik heb gekozen voor een muziekvragenlijst!
Hier s ie!
- Jongen/meisje? Jongen
- Wat is je muziekgenre? Metal
- Ben je fan van iemand (of meerderen)? Rammstein, Linkin Park en Slipknot. Slipknot sinds kort en Linkin Park heb ik tijdje niet meer geluisterd maar heb ik nu weer helemaal teruggevonden.
- Waarom? Het zijn gewoon hele goede artiesten!
- Ben je een keer naar een concert van een bekende zanger/zangeres geweest? Nee Ik zou 18 juni naar Rammstein gaan maar toen mocht ik toch niet.
- Hoevaak? Nog nooit.
- Beste album/lied van de persoon(en) waar je fan van bent? Rammstein: Mutter. Linkin Park: Hybrid Theory en Slipknot: All hope is gone.
- Liever nooit meer muziek luisteren of nooit meer films kijken? Nooit meer films kijken, muziek is mijn leven.
- Speel je een instrument (en welk)? Nope ja ik schreeuw mee als ik alleen thuis ben dus soms zing ik? Klinkt heel slecht
- Ben je er goed in? Nope hahaha.
- Heb je foto`s van de artiest(en) waar je fan van bent? Ja mijn profielfoto op Whatsapp is van Rammstein.
- Wil je zelf later iets gaan doen met muziek (en waarom)? Niet als baan, maar als hobby wil ik wel zingen, maar dat kan niet want ik klink als een kraai met een schore keel
- Waarom vind je muziek wel/niet leuk? Het laat me ontsnappen van de wereld. Het zorgt ervoor dat ik mijn gevoelens kan uitten.
- Heb je cd`s/platen van muziek? Nee, daar heb ik spotify voor, mijn vader heeft wel een hele collectie!
- Liever speaker of headphones? Headphones, dan hoor ik niks van mijn omgeving zodat ik écht goed van de muziek kan genieten.
- Wat zou je doen als alle muziek nu van de wereld verdween? Teruggaan in de tijd.
- Liever samen of alleen muziek luisteren? Ligt eraan, als ik echt ff moet onsnappen dan alleen, maar als ik gewoon blij ben dan is samen mee bleren natuurlijk wel het leukst
- Ooit aangesproken omdat je muziek te hard had staan? Te vaak, oeps...
- Luister je muziek onder de douche/bad? Jaa!!
- Zing je dan mee? Natuurlijk!
- Merch van artiesten? Ik heb een Rammstein T-shirt.
- zo ja wat? Zie vraag 21.
- Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk!!
- Nog een maken? (of misch idee onderwerp voor volgende)? Ja hoor! Misschien over sport?
Dat was m! Veel plezier met invullen. Plezier had ik zeker!!
Doeiii Doeii liefs -Ikweetgeennaam321