- naar wat voor genres luister je
- wat zijn je favorieten artiesten
- wanneer luister je muziek
- speel je een instrument, zo ja wat
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke
- heb je een cd of lp, zo ja van wie
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie
- waar op luister je muziek
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie
- Home
- Community overzicht
- Dagelijks leven
- Sport en Vrije Tijd
- Muziek vragenlijst 10 vragen
Muziek vragenlijst 10 vragen
- 4 januari 2025
- 20 reacties
- 127 Bekeken
- Weet de weg
- Net nieuw
- 11 januari 2025
1.rap
2.xxxtentacion en juice wrld
3.bijna altijd
4.nee
5.nee
6.nee
7.nee
โโโโโโโ8.spotify (telefoon)
9.ja maar niet van de artiesten waar ik naar luister
10.travis scott playboi carti lil uzi vert
- Weet de weg
- 11 januari 2025
- naar wat voor genres luister je pop
- wat zijn je favorieten artiesten Conan Gray, Hozier, Taylor Swift, Chappell Roan
- wanneer luister je muziek wanneer ik fiets
- speel je een instrument, zo ja wat stembanden
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke nee
- heb je een cd of lp, zo ja van wie nee
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie tote bag, Taylor Swift
- waar op luister je muziek mโn telefoon
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie ja, Taylor Swift
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie ja, Conan Gray
- Praat goed mee
- 12 januari 2025
- naar wat voor genres luister je pop, indie, softrock
- wat zijn je favorieten artiesten Louis Tomlinson, One Direction, Ed Sheeran zijn m'n top 3
- wanneer luister je muziek zowat 24/7
- speel je een instrument, zo ja wat piano en vroeger blokfluit
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke ik zou ook wel gitaar willen spelen, lijkt me cool!
- heb je een cd of lp, zo ja van wie veel cd's, van Louis Tomlinon, One Direction, Ed Sheeran, Davina Michelle, Coldplay, Adele, en van vroeger Kinderen voor Kinderen en K3 ๐
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie nee helaas niet :( (behalve cd's dan)
- waar op luister je muziek cd-speler, radio, Spotify
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie ja, Davina Michelle, The Analogues (coverband van The Beatles), Pinkpop (o.a. Hozier, Sam Smith, Ed Sheeran & Davina Michelle)
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie ik hoop ooit naar Louis Tomlinson te kunnen
- Weet de weg
- 12 januari 2025
Hoi!! Ik hou echt heel veel van muziek en ben echt een muziek nerd! Leuke topic
- naar wat voor genres luister je - meestal rock
- wat zijn je favorieten artiesten - heel veel haha ik ben heel erg fan van Oasis en ik hou ook van de Beatles en de smiths, Fleetwood Mac, dire straits, Elton John, the offspring, Spinvis, doe maar, Rolling Stones, queen en nog veel meer
- wanneer luister je muziek - oprecht elke minuut van de dag als ik niets te doen heb
- speel je een instrument, zo ja wat - op dit moment niet maar het lijkt me super gaaf om te leren drummen. We hebben het oude drumstel van mn vader in de schuur staan dus die wil ik wel een keertje in elkaar zetten
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke - drummen
- heb je een cd of lp, zo ja van wie - jaaaa ik heb een cd speler en veel cds en voor mโn verjaardag dit jaar heb ik een platenspeler gehad!!! Heel blij mee
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie - jazeker, twee t-shirts van Oasis, eentje van the offspring en van Elton John
- waar op luister je muziek -cds platenspeler en spotify
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie - neee helaas nog niet (behalve als kinderen voor kinderen mee telt)
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie - ja!! Oasis lijkt me heel gaaf
groetjessss
- Ster
- 12 januari 2025
- naar wat voor genres luister je. Rock, metal, ska, reggae en new wave o.a.
- wat zijn je favorieten artiesten. Queen is erg goed, maar ik vind nog wel meer mooi
- wanneer luister je muziek. Bij het fietsen, hardlopen, thuis bij chillen.
- speel je een instrument, zo ja wat. Ik kan een beetje gitaar.
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke. Contra bass of basgitaar.
- heb je een cd of lp, zo ja van wie. Ja wel meer, met een platenspeler. 1 van de mooiste hoezen is van the Gathering.
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie. Shirt van Iron Maiden, shirt van Rammstein ( van mn moeder gekregen) en een hemd met DK erop.
- waar op luister je muziek. YT music, Spotify, platenspeler en laptop of foon.
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie. Ja van een lokale metalband en een klein festival met rock en blues bandjes.
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie. Feuerengel zit in de pijplijn! Echt vet! ๐ค๐๐
Liefs, Tover xxx
- Praat goed mee
- 13 januari 2025
- naar wat voor genres luister je pop
- wat zijn je favorieten artiesten renata de weekend indila
- wanneer luister je muziek hele dag en vooral wnr ik boos of verdrietig ben
- speel je een instrument, zo ja wat nee
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke piano
- heb je een cd of lp, zo ja van wie nee
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie nee
- waar op luister je muziek gsm laptop of tablet
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie nee
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie ja verschillende artiesten
xxx nevada
- Ster
- 14 januari 2025
1.naar wat voor genres luister je.
Metal, blues, jazz, rock, indy, sommige klassiek.
2.wat zijn je favorieten artiesten
Within Temptation, The Gathering, Nightwish, Metallica, Iron Maiden, Normaal, Simple Minds, Queen e.v.a
3. wanneer luister je muziek.
Als ik teken, aan het werk ben, boos, vrolijk of verdrietig ben en soms zomaar ๐
4.speel je een instrument, zo ja wat.
Nouja ik heb een jambay en ik kan iets mondharmonica en (alt) blokfluit. Iets hoor!
5.zou je een instrument willen spelen, zo ja welke.
Ja net als โ
6.heb je een cd of lp, zo ja van wie.
Best veel. Oude van ons thuis en zelf van allerlei smaken. En een mooie Dual platenspeler uit 1972, al volautomatisch ๐
7.heb je ook merch, zo ja wat en van wie.
Shirts van Normaal van mijn ouders gekregen haha en ook Metallica en Eddy van Iron Maiden. En eentje van Rammstein en van hun ook een zonnebril (zuinig op!) en een geweldig oud mouwloos shirt van The Exploited dat van mijn moeder is geweest.
8.waar op luister je muziek.
Oortjes, YouTube Music, Spotify en eigen usb stick in de trekker of op de maaier bijv.
9.ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie.
Anneke van Giersbergen, Anti cover festival, Normaal, Bรถkkers, Simple Minds, examen-concert middag van het ROC pop opleiding met zeer vette rock en metal inbreng ๐ค๐. Maar ook naar koren en een orgelconcert. Ook mooi.
10.zou je weleens naar een concert willen, zo ja
Zeker, bucket is Rammstein, en ik ga naar Feuerengel. En wie weet wat er nog komt.
Groetjes liefs Tartan X
- Weet de weg
- 14 januari 2025
1 naar wat voor genres luister je? Vooral pop, maar soms ook country, indie-folk, house
2 Taylor Swift, Gracie Abrams, Olivia Rodrigo, Sabrina Carpenter en Roxy Dekker
3 eigenlijk altijd
4 nee, kan alleen klein beetje piana door youtube
5 niet per se
6 nee helaas niet (misschien nog wel oude van k3 ofzo)
7 zeker, ik heb een tshirt, trui, fles en vip pakket van de officiele Taylor Swift merch, en dan verder nog wat posters
8 ook eigenlijk overal
9 zeker, ik ben in juli naar Taylor Swift geweest
10 ja heel graag, ik probeer nog tickets te krijgen voor Gracie Abrams in februari en wil eigenlijk ook heel graag naar Sabrina Carpenter in maart. Ook wil ik graag naar pinkpop om Olivia Rodrigo te zien, als dit allemaal lukt heb ik al mn favo artiesten live gezien.
- Ster
- 14 januari 2025
Muziek topics zijn altijd leuk.
- naar wat voor genres luister je Echt van alles. Sws metal, rock en blues. Beetje het stevige werk. Maar ook pop, kpop, jazz, klassiek
- wat zijn je favorieten artiesten Slayer, Rammstein, Rage Against The Machine, Nirvana, Queen Peter Gabriel, Elton John en nog veel meer
- wanneer luister je muziek De hele dag door wel
- speel je een instrument, zo ja wat Gitaar en een beetje mondharmonica
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke Doe ik dus al. Ik zou op zich wel piano willen spelen maar ik heb geen geduld om dat te leren
- heb je een cd of lp, zo ja van wie Yep, Metallica, Slayer, Led Zeppelin, Elton John, Queen en nog wel meer. Ik heb nu iets van 40 lpโs denk ik
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie Vooral shirts van Led Zeppelin, Slayer, Rage Against The Machine, Nirvana
- waar op luister je muziek Spotify of LP
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie Ja, naar Graspop in Belgiรซ in 2022. Dat was echt vet. Verder vooral kleinere bands
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie Ik zou nog wel een keer naar Rammstein willen. Vorig jaar waren ze in Nijmegen maar ik had toen geen geld helaas.
- Net nieuw
- 15 januari 2025
- Hiphop r&b rap
- ik heb te veel artiesten waar ik naar luister maar een paar favorieten zijn Tyler the creator j cole Kanye west JID frank ocean Lauryn Hill
- Altijd
- nope
- de piano heel graag
- ja heel veel cdโs
- nope
- cd speler AirPods gwn spotify
- nee
- ja heel graag naar Tyler
- Vaak actief
- 15 januari 2025
- naar wat voor genres luister je? Beetje suf maar ik hou van klassieke muziek. Ook wel van stevige rock.
- wat zijn je favorieten artiesten. In de moderne muziek: The National
- wanneer luister je muziek: altijd
- speel je een instrument, zo ja wat: beetje piano
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke
- heb je een cd of lp, zo ja van wie: nee. Mijn ouders hebben wel veel cdโs en lpโs.
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie: nee
- waar op luister je muziek: heb een hele goede netwerkspeler en versterker
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie: ja, met mijn pa naar Wilco en Bruce Springsteen
- Praat goed mee
- 15 januari 2025
- naar wat voor genres luister je pop en rock
- wat zijn je favorieten artiesten billie eilish, froukje, linkin park, greenday en aurora
- wanneer luister je muziek bijna altijd, ik ben nu alleen mn oortjes kwijt :(
- speel je een instrument, zo ja wat ja, ik ben bezig met leren piano spelen
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke gitaar lijkt me ook vet
- heb je een cd of lp, zo ja van wie 1 lp van froukje, 1 lp van billie, 1 cd van billie, 2 lp's van greenday
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie ik heb vandaag de blauw en zwarte hit me hard and soft riem binnengekregen van billie eilish
- waar op luister je muziek alles waar spotify op gedownload kan worden
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie naar meerdere zelfs, naar chef's special en naar greenday
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie ik wil nog naar froukje, nog een keer naar greenday, aurora en ik ga dit jaar naar de tour van billie eilish!!!!!!! (Billie fans snappen de 7 uitroeptekens)
- Praat goed mee
- 15 januari 2025
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke Doe ik dus al. Ik zou op zich wel piano willen spelen maar ik heb geen geduld om dat te leren
Ik speel piano en oprecht het is makkelijk, zoek gwn op youtube een liedje op die je wil spelen en youtube heeft er een tutorial voor, ik heb vrienden die gitaar spelen en die zeggen dat als je gitaar kan soeken, piano easy peasy is
- Ster
- 16 januari 2025
Hey โ
- Praat goed mee
- 16 januari 2025
- naar wat voor genres luister je geen idee van alles en nog wat๐
- wat zijn je favorieten artiesten fay vriens, flemming en taylor swift
- wanneer luister je muziek in de auto of op mijn kamer
- speel je een instrument, zo ja wat nee ik zing
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke nee geen behoeft aan nu
- heb je een cd of lp, zo ja van wie lp 2 van FLEMMING
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie nee:(
- waar op luister je muziek music app van apple
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie ja van FLEMMING
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie nog een keer naar FLEMMING maar taylor swift is ook een mega droom
- Weet de weg
- 22 januari 2025
Muziek topics zijn altijd leuk.
- naar wat voor genres luister je Echt van alles. Sws metal, rock en blues. Beetje het stevige werk. Maar ook pop, kpop, jazz, klassiek
- wat zijn je favorieten artiesten Slayer, Rammstein, Rage Against The Machine, Nirvana, Queen Peter Gabriel, Elton John en nog veel meer
- wanneer luister je muziek De hele dag door wel
- speel je een instrument, zo ja wat Gitaar en een beetje mondharmonica
- heb je een cd of lp, zo ja van wie Yep, Metallica, Slayer, Led Zeppelin, Elton John, Queen en nog wel meer. Ik heb nu iets van 40 lpโs denk ik
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie Vooral shirts van Led Zeppelin, Slayer, Rage Against The Machine, Nirvana
- waar op luister je muziek Spotify of LP
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie Ja, naar Graspop in Belgiรซ in 2022. Dat was echt vet. Verder vooral kleinere bands
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie Ik zou nog wel een keer naar Rammstein willen. Vorig jaar waren ze in Nijmegen maar ik had toen geen geld helaas.
ik ben ook een mega Nirvana fan!!!!
- Vaste gast
- 22 januari 2025
- naar wat voor genres luister je? Electronic
- wat zijn je favorieten artiesten? Heb niet perce een favoriet
- wanneer luister je muziek? Als ik er zin in heb
- speel je een instrument, zo ja wat? Nee heb wel een fluit van school
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke? Nee, maar als ik er 1 zou moeten kiezen piano of orgel
- heb je een cd of lp, zo ja van wie? Harry potter ;)
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie? Nee
- waar op luister je muziek? Laptop, telefoon
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie? School gala ;) maar nee
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie? hoeft niet
Groetjes Lupus
- Net nieuw
- 23 januari 2025
Loveee dit soort vragen :D
- naar wat voor genres luister je? Best wel lastig om uit tel leggen, ik luister naar vanalles.
- wat zijn je favorieten artiesten? Twenty รne pilots :)
- wanneer luister je muziek? Als ik aan het fietsen ben naar school, en als ik op mijn kamer ben.
- speel je een instrument, zo ja wat? Nee, daar heb ik het geduld en de skills niet voor
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke? Gitaar, piano of drums lijken me wel cool opzich
- heb je een cd of lp, zo ja van wie? Ik heb alleen oude k3 cdโs lmao
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie? Een melanie Martinez shirt
- waar op luister je muziek? Op mijn telefoon of ipad
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie? Een Melanie Martinez concert
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie? Ik wil echt super graag naar twenty one pilots dit jaar, maar ik heb nog geen kaartjes :(
- Topper
- 24 januari 2025
- naar wat voor genres luister je pop vooral
- wat zijn je favorieten artiesten best veel
- wanneer luister je muziek altijd wel
- speel je een instrument, zo ja wat nee
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke nee ook niet
- heb je een cd of lp, zo ja van wie ja cd ja maar vooral wat mijn ouders hebben ๐ Queen etc...
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie nee
- waar op luister je muziek telefoon, laptop
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie nee
- zou je weleens naar een concert willen, zo ja wie nee is mij veels te druk ๐๐
Liefs ๐ค
- Praat goed mee
- 3 februari 2025
- naar wat voor genres luister je van alles, geen rap en eigenlijk nooit NLtalig
- wat zijn je favorieten artiesten editors, Billie Eilish
- wanneer luister je muziek hele dag
- speel je een instrument, zo ja wat gitaar en beetje piano
- zou je een instrument willen spelen, zo ja welke ja ook mondharmonica
- heb je een cd of lp, zo ja van wie nope, mn ouders hebben veel en ikzelf stream meer
- heb je ook merch, zo ja wat en van wie niet echt, paar tourshirts
- waar op luister je muziek laptop/ Spotify meestal
- ben je weleens naar een concert geweest, zo ja van wie ja , best vaak (met vriendinnen/mijn ouders) van Taylor Swift, Billie Eilish, Editors, Elephant, SnowPatrol, STONE paar keer Bruce Springsteenโฆ nog wel meer
Reageer
- Maxv75040heeft de Vliegende start badge verdiend
- JustaAnonymousGirlyheeft de Bezige bij badge verdiend
- Anoniem20382heeft de Vliegende start badge verdiend
- Anoniem1234454heeft de Vliegende start badge verdiend
- An0niemegast123heeft de Vliegende start badge verdiend
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiestatement
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
Cookie instellingen
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.