Skip to main content
Vraag

Muziek streamen

• April 5, 2026
  • 10 reacties
  • 64 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Ik was eigenlijk benieuwd wat gebruiken jullie voor het luisteren van muziek bijv: Spotify, YouTube Music, enz…

En hebben jullie een favoriet genre muziek?

Ik gebruik zelf YouTube Music (premium) en ik luister echt heel veel verschillende soorten muziek ik heb echt geen specifiek genre wat ik beter vind dan de andere. Ik luister echt alles bijvoorbeeld als ik m'n lijst shuffle (wat ik bijna altijd doe) komt echt van alles langs laatst zelfs Vivaldi - Four Seasons (klassieke muziek) en dat vond ik ook gewoon echt super mooi en heerlijk rustgevend.

Ben benieuwd naar wat jullie gebruiken en graag luisteren.

Seashell 😘

10 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 5, 2026

Hey! Ik gebruik ook YT music premium en mn favoriete genres zijn metal, ska, reggae, rock en jazz.  Ik heb ook al mn favo muziek op externe opslag en we hebben thuis best wat LP's voor op de platenspeler. Dat is heel leuk om te gebruiken.

😘Tover 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 5, 2026

P.S. dat Vivaldi is idd ook supermooi ! 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 6, 2026

Hi ​@Seashell,

Ik gebruik de website van SoundCloud, en heb ook een Spotify account alleen gebruik ik die nog niet. 

Mijn genre is pop, rock en indie ofzo... Vind Coldplay wel leuk🙃

Kan mn playlist wel hier posten:

Vooral de Strange Trails, Stay, Chance with You vind ik erg leuk. Fire on Fire en Six Feet Under wel wat minder. 

Liefs❤️

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 6, 2026

Ik gebruik Tidal, dat geeft de beste geluidskwaliteit.  
Ik luister van alles: van klassiek over country en indie  tot hiphop.  Er is muziek voor elke stemming en gelegenheid.

NightShadow

Ik gebruik Spotify premium en luister van alles.

Aulire
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 6, 2026

Heb al een paar jaar Spotify via mijn ouders dan heb je zo'n family bundle of zoiets.
Luister naar Lauren Spencer Smith, Natalie Jane, Jessica Baio, Rachel Grae en nog meer.
Soms ook Nederlandse liedjes van Meau, Luna, Hannah Mae, etc

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 9, 2026

Wij hebben Spotify premium en ik gebruik vaak Youtube

Quokka
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 13, 2026

Hoi hoi!

Ik gebruik Spotify Free, wat soms best irritant is. Op dit moment ben ik aan het luisteren naar Leave Me Alone - NF. Hier een lijstje van mijn favo's!

Constellations - Keenan Te

After Dark - Mr Kitty

Yes or No - Jungkook

Memories - Keenan Te

Where You Are - Keenan Te

The Search - NF

Lie - NF

Happy - NF

Probeer ze alsjeblieft!!! Ze zijn heel leuk! (NF is wel rap, maar er zit zeker gevoel en emotie in.)

Quokka
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 13, 2026

@Yusa 

En dat terwijl Fire On Fire in het begin nog je handtekening was!

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 14, 2026

@Quokka, klopt maar als ik iets heel vaak luister kan ik er op een gegeven moment niet goed meer tegen🙉 Toen had ik nog maar 2 nummers in totaal op m'n playlist dus ik heb het iets te vaak geluisterd 😅

Liefs ❤️