Skip to main content
Vraag

morgen naar efteling toe met me schoonfamilie

• March 28, 2026
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

NN15000
Forum|alt.badge.img+10

Nou kreeg ik gisteren ineens een verassing dat ik mee mag met me schoonfamilie naar de efteling maar me vriendin heeft zelfs aan me gedacht en heeft zo kaart aan gevragen voor die speciale wc voor me incontinentie probleem me schoonmoeder weet dat ik het probleem heb doen er niet moeilijk over maar weet iemand wat ik me daar bij kan voorstellen die Changing Places Toilet .

Want dat vraag ik me wel af.

Haar moeder moet wel mee omdat me vriendin nog geen 18 is maar me vriendin verschoond me als het nodig is.

Pfff ik vind het eerlijk gezegd maar niks heb nog nooit naakt geweest voor me schoonmoeder.

Maar heb dit wel gezegd tegen me vriendin maar die zei maak je niet druk schat die is wel wat gewend werkt met kinderen met een beperking dus verschoonde genoeg luiers van die jongens en meisjes.

Maar ben benieuwd hoe het zal gaan.

Misschien gaat me moeder ook mee want me zusje mocht ook mee zei ze alleen me moeder wist nog niet of ze mee kon.

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 29, 2026

Ja een beetje me. Neefje zit in een rolstoel en hebben daar ook Wel Eens  in geweest en alles wat je nodig hebt is er dus ja is super fijn voor je als je verschoont moet worden.

Dus maak. Je niet te veel druk 

Forum|alt.badge.img+1

Wat fijn dat dit bestaat ik heb er nog niet in geweest maar heb wel een voorbeeld gezien ergens het is helemaal in gericht voor alles wat gedaan moet worden dus ze kunnen je daar wel verschonen dus dat gaat wel lukken