Skip to main content
Vraag

Mijn toetsenbord van mijn laptop geeft andere tekens opeens aan!

• October 12, 2025
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties

Heyy!

Voor de computernerds onder ons, mijn toetsenbord van mijn laptop geeft dus opeens hele andere tekens aan, als ik bijvoorbeeld een P indruk, word de P een 2. D4as a3s 52 n4 ty* 0et de 33a*t6*, 260t er 5ets hee3 a*arts 45t,, Dat gebeurt er dus als ik met het toetsenbord van mijn laptop typ, Ik typ nu op een aangesloten toetsenbord! 

Dit is hoe mijn toetsenbord eruit ziet. en zoals je ziet staat er bij de K, L M en nog wat letters en tekens een blauw tekentje in de rechterhoek van de toets. Dat tekentje typ ik dus in plaats van hetgene wat ik wil typen. Hoe kan ik dit uitzetten? 

Ik heb het al aan mijn ouders gevraagd maar die weten helaas ook niet hoe ik het moet uitzetten!

3 reacties

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • October 12, 2025

Heyy!

Voor de computernerds onder ons, mijn toetsenbord van mijn laptop geeft dus opeens hele andere tekens aan, als ik bijvoorbeeld een P indruk, word de P een 2. D4as a3s 52 n4 ty* 0et de 33a*t6*, 260t er 5ets hee3 a*arts 45t,

Btww, de zin met de cijfers is een voorbeeld van wat er gebeurd als ik typ met het toetsenbord van de laptop zuchttt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • October 12, 2025

Hoi De FN toets en F11(numlck) tegelijk intoetsen

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • October 13, 2025

Dankje ​@gijs1003!