Vraag

mijn ouders laten me geen kind zijn en mijn hobby's niet doen

  • 19 July 2022
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 7

heyhey, ik heb dus een nieuwe hobby: hobby horses (stokpaardjes) maar mijn ouders laten me dit niet doen. ze zeggen dat het niet meer voor mijn leeftijd is (een vriendin is 14 en die doet dat ook) en ze roepen : 'het kinderlijke is er net uit met jou en dan ga je hier weer over beginnen! je komt op een blauwe maandag bij … en dan doe je dit weer!’ ook mag het niet als ik het zelf betaal. verder willen ze dat ik me gedraag alsof ik 15 ben ofzo (ik ben 12). volgens mij willen ze gewoon dat ik de hele dag een beetje tv kijk en chips eet net als hun en niet meer buiten speel. heeft iemand tips want ik wil gewoon mijn hobby uitoefenen en dan doen zij zo. ik weet echt niet wat ik hiermee moet.


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

wat een originele hobby! Ik ben ook 12 en speel ook nog soms met playmobil, of een rollenspel. Wat stom dat je ouders het niet goedkeuren. Je kan ze laten zien wat het precies is, en dat het niet alleen maar voor kleine kinderen is. Je kn het ook bij die vriendin doen, als het thuis niet mag. 
groet, Jackie

Reputatie 7

ik heb het ze al laten zien, maar ze willen het niet, ook al betaal ik alles zelf. ik kan het wel bij de vriendin doen, maar het 'grote’ probleem is dus dat ik geen hobbyhorse mag kopen! heb je mss tips om het te mogen?

 

niempje

Reputatie 7

geen idee eigenlijk waarom ik hier weer op reageer, maar ik wou toch ff een update geven, ik heb het voor elkaar gekregen!!!!  ik mag nu een hobbyhorse gaan kopen! dat ga ik morgen doen trouwens! deze word het:

de hobbyhorse die ik ga kopen morgen

en dan mag ik er ook nog andere hobbyhorse benodigheden bij kopen zoals ogen, hoofdstel, manen, halster, halstertouw dat soort dingen! ik vind het echt leuk en heb er veel zin in !

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @that.horse.girl.1,

wat geweldig dat je het eindelijk mag! Hoe heb je het voor elkaar gekregen na 8 maanden? Of zeiden ze gewoon op een dag dat het mocht? Gewoon benieuwd.

groet, Jackie

Reputatie 7

ik heb met mijn oude stokpaardje die al zeven jaar oud is en ik al sinds mn 7e heb gewoon heel veel gedaan en toen heel veel erover verteld en toen vroeg ik of ik een nieuwe mocht en toen mocht dat!

Reputatie 7
Badge +4

hey die heb ik ook maar dan in het zwart!!

Reputatie 4
Badge +1

Fijn dat het mag! Is helemaal niet raar hoor! Dat hoort gewoon bij hobby horse, ik ben 14 bijna 15 en ik zie best veel kinderen van mijn leeftijd dat als hobby doen. Ook is het gewoon leuk als je niet iets met echte paarden mag doen. Ik zelf speel af en toe ook nog met playmobiel hahah, en dan doe ik alsof ik een eigen manege heb, lijkt me super leuk omdat later te hebben maar ook veel werk

xx

 

 

Reageer