Skip to main content
Vraag

Mijn luier verlanglijstje/vriendenboekje

• June 4, 2025
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hier is een verlanglijstje/vriendenboekje totaal 40 vragen om in te vullen zou heel fijn zijn ik wil jullie beter leren kennen 

1.Wat is jouw favoriete soort luier?

2.Draag je liever overdag of 's nachts een luier?

3.Welke print zou je graag op je luier willen?

4.Wat vind je het leukste moment om een luier te dragen?

5.Wat moet er in jouw ideale luierpakket zitten?

6.Zou je liever een dikke of een dunne luier dragen?

7.Wie mag jouw luier verschonen als je zelf mocht kiezen?

8.Wat is de gekste plek waar je ooit een luier droeg (of zou willen dragen)?

9.Welke geur zou je aan je luier toevoegen als je kon kiezen?

10.Wil je dat anderen weten dat je een luier draagt?

11.Wat zou jij doen als je een dag lang onzichtbaar was in luier?

12.Welke beroemdheid zou volgens jou ook luiers moeten dragen (voor de grap)?

13.Wat vind jij de leukste bijnaam voor een luierdrager?

14.Wat hoort er absoluut bij een fijne luierervaring?

15.Zou je ooit samen met iemand anders in luier willen chillen?

16.Wat is jouw ultieme luierritueel?

17.Welke muziek past bij een luiermoment?

18.Wat zou je doen als je per ongeluk in luier op school belandde?

19.Heb je liever een luierfeest of een gewone pyjamaparty?

20.Wat is jouw grootste luierdroom?

21.Hoe zou jouw droomluier heten als je hem zelf mocht ontwerpen?

22.In welk seizoen draag jij het liefst een luier?

23.Wat zou je tegen iemand zeggen die ook luiers wil dragen maar het nog spannend vindt?

24.Als je één dag in een luierwinkel mocht rondlopen en alles gratis kreeg, wat pakte je dan als eerste?

25.Welke kleur past het best bij jouw luierstemming?

26.Wat is jouw geheime luierplek om tot rust te komen?

27.Zou je liever één hele week luiers dragen of een maand lang erover praten met anderen?

28.Als je een luier moest omschrijven als een dier, welk dier zou het dan zijn?

29.Welke snack past perfect bij een luiermiddag?

30.Als er een film was over jouw leven in luiers, hoe zou die heten?

31.Wat moet een perfecte luier absoluut kunnen?

32.Wat is de grappigste luierdroom die je ooit had (of zou willen hebben)?

33.Als je een luiercadeau mocht geven aan iemand, wat stopte je erbij?

34.Wat zou je opschrijven op een lief briefje dat in een luierdoos zit?

35.Wat is volgens jou de beste plek om een luier aan te trekken?

36.Als je een geheime club voor luierfans mocht oprichten, hoe zou die heten?

37.Welke emoji past perfect bij jouw luiergevoel vandaag?

38.Zou je liever een luier in het openbaar dragen of er een spreekbeurt over geven?

39.Wat zou je nooit doen in een luier?

40.Als je een codewoord moest kiezen voor “luier”, wat zou dat dan zijn?

Ik hoop dat jullie het een fijne vragenlijst/vriendenboek  vinden als jij nog vragen hebt ik nog speciale verhalen hebben laat het gerust hier onder weten 

groetjes 👋

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 10, 2025

Hier is een verlanglijstje/vriendenboekje totaal 40 vragen om in te vullen zou heel fijn zijn ik wil jullie beter leren kennen 

1.Wat is jouw favoriete soort luier?

Kruidvat luier tena oc drynites 

2.Draag je liever overdag of 's nachts een luier? Snachts 

3.Welke print zou je graag op je luier willen?

Kinderprogrammas zoals pokemon 

4.Wat vind je het leukste moment om een luier te dragen? Dat ik in het weekend langer in bed kan liggen zeker als het bed lekker warm is 

5.Wat moet er in jouw ideale luierpakket zitten? Genoeg luiers

6.Zou je liever een dikke of een dunne luier dragen? Dunne luier 

7.Wie mag jouw luier verschonen als je zelf mocht kiezen? Mijn vriendin 

8.Wat is de gekste plek waar je ooit een luier droeg (of zou willen dragen)? Ik zou wel een keer willen zwemmen met 1tje aan 

9.Welke geur zou je aan je luier toevoegen als je kon kiezen? Zwitsal 

10.Wil je dat anderen weten dat je een luier draagt? Nee 

11.Wat zou jij doen als je een dag lang onzichtbaar was in luier? Gewoon Genoeg plassen

12.Welke beroemdheid zou volgens jou ook luiers moeten dragen (voor de grap)? Selina gomez  Taylor Swift 

13.Wat vind jij de leukste bijnaam voor een luierdrager?  Geen idee

14.Wat hoort er absoluut bij een fijne luierervaring? Dat het fijn is om in bed te liggen en dan te plassen 

15.Zou je ooit samen met iemand anders in luier willen chillen? Me vriendin 

16.Wat is jouw ultieme luierritueel? Geen idee

17.Welke muziek past bij een luiermoment? Niet 

18.Wat zou je doen als je per ongeluk in luier op school belandde?niks gewoon. Zorgen dat niemand het ziet 

19.Heb je liever een luierfeest of een gewone pyjamaparty? Pyjama party 

20.Wat is jouw grootste luierdroom? Dat ik pikachu luier om krijg vind dat een schatje 

21.Hoe zou jouw droomluier heten als je hem zelf mocht ontwerpen? Pikachu luiers 

22.In welk seizoen draag jij het liefst een luier? Winter 

23.Wat zou je tegen iemand zeggen die ook luiers wil dragen maar het nog spannend vindt?

Doe het op je eigen tempo 

24.Als je één dag in een luierwinkel mocht rondlopen en alles gratis kreeg, wat pakte je dan als eerste? Ligt er aan wat er allemaal te halen is 

25.Welke kleur past het best bij jouw luierstemming? Roze

26.Wat is jouw geheime luierplek om tot rust te komen? Mijn slaapkamer 

27.Zou je liever één hele week luiers dragen of een maand lang erover praten met anderen? Week dragen 

28.Als je een luier moest omschrijven als een dier, welk dier zou het dan zijn? Geen idee

29.Welke snack past perfect bij een luiermiddag?

Soms slaap papje lijkt me wel geinig 

30.Als er een film was over jouw leven in luiers, hoe zou die heten? Meisje met luier dromen

31.Wat moet een perfecte luier absoluut kunnen? Mijn plas vast houden

32.Wat is de grappigste luierdroom die je ooit had (of zou willen hebben)? Dat ik verschoond werd en dat ik ineens ging plassen

33.Als je een luiercadeau mocht geven aan iemand, wat stopte je erbij? En speentje

34.Wat zou je opschrijven op een lief briefje dat in een luierdoos zit?  Geniet er van

35.Wat is volgens jou de beste plek om een luier aan te trekken? Is voor iedereen verschillend 

36.Als je een geheime club voor luierfans mocht oprichten, hoe zou die heten? Luier club voor meisjes 

37.Welke emoji past perfect bij jouw luiergevoel vandaag?🤭

38.Zou je liever een luier in het openbaar dragen of er een spreekbeurt over geven?  Dan in het openbaar dragen maar dat je het niet ziet

39.Wat zou je nooit doen in een luier? Mijn grote boodschap 

40.Als je een codewoord moest kiezen voor “luier”, wat zou dat dan zijn? Speciaal ondergoed 

Ik hoop dat jullie het een fijne vragenlijst/vriendenboek  vinden als jij nog vragen hebt ik nog speciale verhalen hebben laat het gerust hier onder weten 

groetjes 👋

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 29, 2025

1.Wat is jouw favoriete soort luier? Van de Kruidvat

2.Draag je liever overdag of 's nachts een luier? Overdag en 's nachts

3.Welke print zou je graag op je luier willen? Pokémon

4.Wat vind je het leukste moment om een luier te dragen? Weet ik veel 

5.Wat moet er in jouw ideale luierpakket zitten? Genoeg luiers

6.Zou je liever een dikke of een dunne luier dragen? Dunne

7.Wie mag jouw luier verschonen als je zelf mocht kiezen? Mijn vrienden

8.Wat is de gekste plek waar je ooit een luier droeg (of zou willen dragen)? Weet ik veel 

9.Welke geur zou je aan je luier toevoegen als je kon kiezen? Weet ik veel 

10.Wil je dat anderen weten dat je een luier draagt? Ja

11.Wat zou jij doen als je een dag lang onzichtbaar was in luier? Ja gewoon

12.Welke beroemdheid zou volgens jou ook luiers moeten dragen (voor de grap)? Beyoncé

13.Wat vind jij de leukste bijnaam voor een luierdrager? Speciale onderbroek draag 

14.Wat hoort er absoluut bij een fijne luierervaring? Dat het fijn moet zijn

15.Zou je ooit samen met iemand anders in luier willen chillen? Met vrienden

16.Wat is jouw ultieme luierritueel? Geen idee

17.Welke muziek past bij een luiermoment? Geen

18.Wat zou je doen als je per ongeluk in luier op school belandde? Zorg datniemand het ziet

19.Heb je liever een luierfeest of een gewone pyjamaparty? Luierfeest

20.Wat is jouw grootste luierdroom? Geen

21.Hoe zou jouw droomluier heten als je hem zelf mocht ontwerpen? Of family Guy of pokémon

22.In welk seizoen draag jij het liefst een luier? Eigenlijk de winter

23.Wat zou je tegen iemand zeggen die ook luiers wil dragen maar het nog spannend vindt? Gewoon doen

24.Als je één dag in een luierwinkel mocht rondlopen en alles gratis kreeg, wat pakte je dan als eerste? Alles

25.Welke kleur past het best bij jouw luierstemming? Geen idee 

26.Wat is jouw geheime luierplek om tot rust te komen? Mijn kamer

27.Zou je liever één hele week luiers dragen of een maand lang erover praten met anderen? Een week

28.Als je een luier moest omschrijven als een dier, welk dier zou het dan zijn? Weet ik veel

29.Welke snack past perfect bij een luiermiddag? Geen idee 

30.Als er een film was over jouw leven in luiers, hoe zou die heten? Weet ik veel

31.Wat moet een perfecte luier absoluut kunnen? Dat het niet door gaat letten

32.Wat is de grappigste luierdroom die je ooit had (of zou willen hebben)? Ja willen hebben 

33.Als je een luiercadeau mocht geven aan iemand, wat stopte je erbij? Een speen

34.Wat zou je opschrijven op een lief briefje dat in een luierdoos zit? Veel plezier

35.Wat is volgens jou de beste plek om een luier aan te trekken? Gewoon in je kamer of zo

36.Als je een geheime club voor luierfans mocht oprichten, hoe zou die heten? De speciale onderbroek Club

37.Welke emoji past perfect bij jouw luiergevoel vandaag? 😉

38.Zou je liever een luier in het openbaar dragen of er een spreekbeurt over geven? Een luie dragen in het openbaar

39.Wat zou je nooit doen in een luier? Poep 

40.Als je een codewoord moest kiezen voor “luier”, wat zou dat dan zijn? Speciale onderbroek 

Ik hoop dat jullie het een fijne vragenlijst/vriendenboek vinden als jij nog vragen hebt ik nog speciale verhalen hebben laat het gerust hier onder weten 

groetjes 👋 👍👍

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 24, 2025

1.Wat is jouw favoriete soort luier? Pamper

2.Draag je liever overdag of 's nachts een luier? Overdag

3.Welke print zou je graag op je luier willen? Maakt me echt niet uit

4.Wat vind je het leukste moment om een luier te dragen? Gewoon overdag

5.Wat moet er in jouw ideale luierpakket zitten? Luiers…

6.Zou je liever een dikke of een dunne luier dragen? Dikke

7.Wie mag jouw luier verschonen als je zelf mocht kiezen? Mijn moeder,  vader  en de moeder van mijn bff verschonen mij

8.Wat is de gekste plek waar je ooit een luier droeg (of zou willen dragen)? In de bibliotheek en toen ging het plas en poep langs mijn benen omdat de luier vol zat en ik had een rok aan dus iedereen zag het

9.Welke geur zou je aan je luier toevoegen als je kon kiezen? Een plas en poep neutraliserende 

10.Wil je dat anderen weten dat je een luier draagt? Nee

11.Wat zou jij doen als je een dag lang onzichtbaar was in luier? Gewoon plassen en poepen (doe ik elke dag omdat ik niet zindelijk ben)

12.Welke beroemdheid zou volgens jou ook luiers moeten dragen (voor de grap)? Idk

13.Wat vind jij de leukste bijnaam voor een luierdrager? Luier drager

14.Wat hoort er absoluut bij een fijne luierervaring? Plas denk ik

15.Zou je ooit samen met iemand anders in luier willen chillen? Ja, dat geeft me het gevoel dat ik niet alleen ben. Mijn bff draagt ook luiers

16.Wat is jouw ultieme luierritueel? Gewoon luier aan. Slapen. Verschoond worden of zelf verschonen 

17.Welke muziek past bij een luiermoment? Idk

18.Wat zou je doen als je per ongeluk in luier op school belandde? (Heb op school een plaswekker). Gewoon plassen

19.Heb je liever een luierfeest of een gewone pyjamaparty? luier party

20.Wat is jouw grootste luierdroom? Idk

21.Hoe zou jouw droomluier heten als je hem zelf mocht ontwerpen? Luier

22.In welk seizoen draag jij het liefst een luier? Ik moet elk seizoen luiers dragen

23.Wat zou je tegen iemand zeggen die ook luiers wil dragen maar het nog spannend vindt? Doe gewoon

24.Als je één dag in een luierwinkel mocht rondlopen en alles gratis kreeg, wat pakte je dan als eerste? Luiers en die aan doen en drukke zodat ik het allemaal onder poep

25.Welke kleur past het best bij jouw luierstemming? Geel of bruin

26.Wat is jouw geheime luierplek om tot rust te komen? Heb ik niet

27.Zou je liever één hele week luiers dragen of een maand lang erover praten met anderen? Erover praten

28.Als je een luier moest omschrijven als een dier, welk dier zou het dan zijn? Idk

29.Welke snack past perfect bij een luiermiddag? Gewoon iets lekkers

30.Als er een film was over jouw leven in luiers, hoe zou die heten? Luiers dragen als tiener

31.Wat moet een perfecte luier absoluut kunnen? Veel plas en poep ophouden

32.Wat is de grappigste luierdroom die je ooit had (of zou willen hebben)? Ik droomde ooit dat ik in mijn luier aan het lopen was (alleen mijn luier en verder niks) en dat ik toen aan het poepen was in mijn luier (in de droom) en toen ik wakker werd zat er echt zoooooooo veel poep in mijn luier echt niet normaal hoeveel. Heb nog nooit zoveel poep bij elkaar gezien 

33.Als je een luiercadeau mocht geven aan iemand, wat stopte je erbij? Luiers  en veel drinken en eten 

34.Wat zou je opschrijven op een lief briefje dat in een luierdoos zit? Veel liefs en 

plezier gr …

35.Wat is volgens jou de beste plek om een luier aan te trekken? In je slaap kamer of in het bos ofzo

36.Als je een geheime club voor luierfans mocht oprichten, hoe zou die heten? Niet een luier club

37.Welke emoji past perfect bij jouw luiergevoel vandaag? 💩 

38.Zou je liever een luier in het openbaar dragen of er een spreekbeurt over geven? Openbaar (doe ik toch al best vaak)

39.Wat zou je nooit doen in een luier? Ik poep, diarree, scheet en plas al in mijn luier. Wat kan er extra?

40.Als je een codewoord moest kiezen voor “luier”, wat zou dat dan zijn? Broekjes ofzo

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

1.Wat is jouw favoriete soort luier? Mijn nachtluiers Tena Slip Active Fit Maxi 

2.Draag je liever overdag of 's nachts een luier? Ik denk 's nachts

3.Welke print zou je graag op je luier willen? Ik zag er ooit een met Lego blokjes die vind ik super leuk maar als ik het zelf mocht bedenken zou een Pokemon luier ook super leuk zijn met bijv een print van Pikachu of Eevee erop. Voor nachtluiers print van Snorlax of Komala🥰

4.Wat vind je het leukste moment om een luier te dragen? Idk ik draag ze vooral uit noodzaak 

5.Wat moet er in jouw ideale luierpakket zitten? Genoeg luiers en wat verzorgings spullen 

6.Zou je liever een dikke of een dunne luier dragen? Thuis dikkere buitenshuis liever iets dunner en discreter 

7.Wie mag jouw luier verschonen als je zelf mocht kiezen? Misschien ooit mijn partner als ik die vind. Maar tot die tijd doen mijn moeder en zus het ook super goed hoor 

8.Wat is de gekste plek waar je ooit een luier droeg (of zou willen dragen)? Idk de Efteling ofzo...

9.Welke geur zou je aan je luier toevoegen als je kon kiezen? Zwitsal! Die geur is zooo lekker 🥰 

10.Wil je dat anderen weten dat je een luier draagt? Misschien als er wat minder taboe omheen zat

11.Wat zou jij doen als je een dag lang onzichtbaar was in luier? Lekker als een little spelen 

12.Welke beroemdheid zou volgens jou ook luiers moeten dragen (voor de grap)? Heb ooit wel eens gefantaseerd over Ariana Grande (als Cat Valantine van Victorious en Sam & Cat) dat zij luiers droeg lijkt me echt perfect passen bij haar personage

13.Wat vind jij de leukste bijnaam voor een luierdrager? Idk... crinklebutt?

14.Wat hoort er absoluut bij een fijne luierervaring? Ik denk acceptatie dat je gewoon luiers kan dragen en niemand er gek over doet

15.Zou je ooit samen met iemand anders in luier willen chillen? Doe het al vaak met mijn zus in de avond. Mijn beste vriendin heeft ook een keer een luier geprobeerd maar zij durfde hem niet te gebruiken...

16.Wat is jouw ultieme luierritueel?idk...

17.Welke muziek past bij een luiermoment? Kinderen voor kinderen of iets wat misschien minder bekend is Toy-box (wordt wel eens in het foute uur gedraaid )

18.Wat zou je doen als je per ongeluk in luier op school belandde? Idk ik draag al naar school dus gewoon hetzelfde als normaal 

19.Heb je liever een luierfeest of een gewone pyjamaparty? Een pyjama pary is super leuk maar een diaper party lijkt me ook super leuk al mijn vriendinnen die ook luiers dragen haha

20.Wat is jouw grootste luierdroom? Idk dat ik ooit echte ABDL luiers mag dragen misschien en gewoon klein kan zijn ook als mijn ouders gewoon thuis zijn

21.Hoe zou jouw droomluier heten als je hem zelf mocht ontwerpen? Super Dry Girls 

22.In welk seizoen draag jij het liefst een luier? In de winter zijn ze lekker warm

23.Wat zou je tegen iemand zeggen die ook luiers wil dragen maar het nog spannend vindt? Doe het op je eigen tempo alles mag en niets moet. 

24.Als je één dag in een luierwinkel mocht rondlopen en alles gratis kreeg, wat pakte je dan als eerste? De leukste luiers met schattige prints ik ben erg fan van de designs van ABU en Kiddo 

25.Welke kleur past het best bij jouw luierstemming? Een aantal pastel tinten 

26.Wat is jouw geheime luierplek om tot rust te komen? Mijn slaapkamer als niemand thuis is 

27.Zou je liever één hele week luiers dragen of een maand lang erover praten met anderen? Ik draag als 24/7 dus praten...

28.Als je een luier moest omschrijven als een dier, welk dier zou het dan zijn? Een fluffy beestje met een zachte vacht 

29.Welke snack past perfect bij een luiermiddag? Kleine mini snacks, Nibbit chipies, zelf gebakken koekjes of cupcakes. Nu tijdens Sinterklaas tijd pepernoten en (chocolade) kruidnoten en Sint schuim😋

30.Als er een film was over jouw leven in luiers, hoe zou die heten? "Seashell" a diaper story.   🙈Idk maar het klinkt goed 😂

31.Wat moet een perfecte luier absoluut kunnen? Veel absorberen maar alsnog discreet te dragen zijn

32.Wat is de grappigste luierdroom die je ooit had (of zou willen hebben)? Ik droomde ooit dat het meisje waar ik een crush op had ook droeg en dat wij echt wat met elkaar kregen helaas durfde ik haar nooit in het echt aan te spreken...

33.Als je een luiercadeau mocht geven aan iemand, wat stopte je erbij? Super veel luiers met een schattige print een romper, speen en misschien een knuffeltje erbij een heerlijk cozy pakket 🥰

34.Wat zou je opschrijven op een lief briefje dat in een luierdoos zit? Hier kleine meid. Geniet er maar lekker van😘

35.Wat is volgens jou de beste plek om een luier aan te trekken? Gewoon thuis. Ik krijg/doe hem altijd om op bed.

36.Als je een geheime club voor luierfans mocht oprichten, hoe zou die heten? Super diaper heroes😂

37.Welke emoji past perfect bij jouw luiergevoel vandaag?🥰

38.Zou je liever een luier in het openbaar dragen of er een spreekbeurt over geven? Ja... Ik draag al 24/7 maar een spreekbeurt zou ik echt nooit durven...denk ik het is toch een beetje beschamend als ik erover zou moeten praten in het echt online durf ik het wel maar irl...ik denk het niet 

39.Wat zou je nooit doen in een luier?...idk Ik probeer er nooit in te poepen maar soms gebeurt dat wel (gelukkig niet vaak)

40.Als je een codewoord moest kiezen voor “luier”, wat zou dat dan zijn? Mijn super broekjes 😂

groetjes 👋

Super leuke vragenlijst ​@olifant_Hocky zou je hem zelf ook in willen vullen ben best benieuwd naar jouw antwoorden 

Seashell 😘