Vraag

Metal vragenlijst

  • 23 November 2021
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hallo allemaal,

Ik heb hier een kleine vragenlijst voor al de metalheads out there!

 

1. Naar wat voor soort metal luister je?

2. Hoe ben je in aanraking gekomen met metal?

3. Wat vinden je ouders ervan dat je naar metal luistert?

4. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluistert on Spotify?

5. Wat is je lievelingsleidje?

6. Wat was het eerste metal liedje dat je ooit hebt geluistert?

7. Ben je al eens naar een concert geweest? En zo ja van welke band dan?

8. Heb je nog bands die je aanraadt voor mij en iedereen?

 

Groetjes,

TheMusicDude

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Ik dacht ik vul ‘m zelf ook maar in:

1. Naar wat voor soort metal luister je? Vooral deathcore, prog metal en Djent

2. Hoe ben je in aanraking gekomen met metal? Mijn vader luistert ernaar

3. Wat vinden je ouders ervan dat je naar metal luistert? Mijn vader vind het oke, maar mijn moeder vind het niet zo leuk.

4. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluistert on Spotify? Involuntary Doppelgänger van Archspire

5. Wat is je lievelingsleidje? Djent 2020 van Jared Dines en nog 10 miljoen andere of Golden Mouth Of Ruin van Archspire

6. Wat was het eerste metal liedje dat je ooit hebt geluistert? Master of Puppets van Metallica

7. Ben je al eens naar een concert geweest? En zo ja van welke band dan? Ja, van Muse en Eut

8. Heb je nog bands die je aanraadt voor mij en iedereen? Ja, Archspire en Primus

Reputatie 7
Badge +4

1. Naar wat voor soort metal luister je? Volgens spotifywraped vooral alternative metal, maar ben nu meer in t hardste en de combinatie metal rap

2. Hoe ben je in aanraking gekomen met metal? Het was de smaak van de leiding bij scouting

3. Wat vinden je ouders ervan dat je naar metal luistert? They don’t really care

4. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluistert on Spotify? The devil inside van like a storm

5. Wat is je lievelingsleidje? Idk, verschilt per dag en gevoel

6. Wat was het eerste metal liedje dat je ooit hebt geluistert? Uhm eerste waarschijnlijk master of puppets, maar wrong side of heaven heeft me er in getrokken

7. Ben je al eens naar een concert geweest? En zo ja van welke band dan? Helaas nog niet

8. Heb je nog bands die je aanraadt voor mij en iedereen? Korn, Nonpoint en Five Finger Death Punch

 

Reputatie 7
Badge +6

Korn en FFDP kende ik al, maar Nonpoint ga ik eens opzoeken @De Dichtende Puber 

Reputatie 7
Badge +14

1. Naar wat voor soort metal luister je?

Volgens spotify wrapped Alternative Rock, permanent wave (90s- begin 00s) (de liedjes van m’n favo metal band zijn in die tijd gemaakt) en industrial (genre dat is ontstaat uit verschillende soorten rock/punk, er wordt vaak geëxperimenteerd met synthesizers keyboards ect.) 

2. Hoe ben je in aanraking gekomen met metal?

Door m’n vader die het meeste naar punk, maar ook naar metal (Rammstein), alternative rock (Nirvana ect. ) en Industrial (Radiohead(ook al is Radiohead meer alternative/indie ik vind dat het ook wel iets heeft van industrial) (Rammstein doet dat ook wel een beetje) ik heb het van mijn vader overgenomen 

3. Wat vinden je ouders ervan dat je naar metal luistert?

Mijn vader vind het geweldig, mijn moeder verschrikkelijk (zij vind disco leuker) 

4. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluistert on Spotify?

Sonne - Rammstein

5. Wat is je lievelingsliedje?

Engel-Rammstein 

6. Wat was het eerste metal liedje dat je ooit hebt geluistert?

Toen ik zes was liet mijn vader me voor het eerst Amerika van Rammstein horen 

7. Ben je al eens naar een concert geweest? En zo ja van welke band dan?

Nee maar ik zou wel heel graag naar Rammstein willen 

8. Heb je nog bands die je aanraadt voor mij en iedereen?

RAMMSTEIN hahaha en motörhead 

Groetjes,

TheMusicDude

bedankt voor de band suggesties :)) 

Reputatie 7
Badge +17

1. Naar wat voor soort metal luister je? Alle behalve pretmuziek , het moet wel inhoud en bass hebben :)

2. Hoe ben je in aanraking gekomen met metal? via mijn ouders en bij de scouting een leider en later bleek een lerares er ook gek van te zijn :D

3. Wat vinden je ouders ervan dat je naar metal luistert? Helemaal goed !

4. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluistert on Spotify? Nu net Metallica - sad but true

5. Wat is je lievelingsleidje? Orion van Metallica en Restless van Within Temptation maar nog veel meer :)

6. Wat was het eerste metal liedje dat je ooit hebt geluistert? ( nadenken……. Ik denk Spieluhr van Rammstein

7. Ben je al eens naar een concert geweest? En zo ja van welke band dan? ja maar dat was een anti- cover festival van lokale bands. Wel vet. Bekendste band daar was de Vopo's. En dit jaar Queen in Gelredome !

8. Heb je nog bands die je aanraadt voor mij en iedereen? Heb je even?  ;)  Epica, Within Temptation, Nightwish, Metallica, Iron Maiden , Foo fighters (rip drummer) maar ook wel rustige muziek als Ray Lynch, Clannad, Enya , Doe Maar en UB40 en nog veel meer 🙂 Mooie lijst net als @J8j8  ;)

Groetjes Julian X

Je hebt een goede smaak @Julian12 :)

 

1. Naar wat voor soort metal luister je?

Het meest symphonic/power metal 

2. Hoe ben je in aanraking gekomen met metal?

​​​​​​​Via vrienden

3. Wat vinden je ouders ervan dat je naar metal luistert?

​​​​​​​Raar. Ik heb gelukkig een redelijk brede muzieksmaak dus ik luister andere soort muziek met hun

4. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluistert on Spotify?

​​​​​​​Blind and Frozen - Beast In Black

5. Wat is je lievelingsleidje?

​​​​​​​Élan - Nightwish 

6. Wat was het eerste metal liedje dat je ooit hebt geluistert?

Prey - Parkway Drive (denk ik)

7. Ben je al eens naar een concert geweest? En zo ja van welke band dan?

​​​​​​​Niet van een metalband

8. Heb je nog bands die je aanraadt voor mij en iedereen?

​​​​​​​Nightwish, Whitin Temptation, Beast in Black, Battle Beast, Parkway Drive, Architects, Delain, Amaranthe, Arch Enemy

Reageer