Skip to main content

Mensen vinden mij skeer, omdat ik niet op voetbal zit

• 26 december 2024
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hoi, mensen vinden mij skeer uit mijn klas omdat ik niet op voetbal zit, maar dat komt vooral omdat ik het gwn echt niet kan, maar wel zou willen, wat moet ik doen! Help, want ik wil het echt super graag leren en ja, ik voel me nu echt skeer zegmaar, want ik ben anders dan de andere en ik wil anders wel een andere sport, wat vinden jullie niet skeer?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
  • 2 januari 2025

Hey als je om financiële reden niet op voetbal kan moeten je ouders dit aangeven bij de gemeente hiervoor js een meedoenregeling

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 204 reacties
  • 3 januari 2025

Laat je tog niet beinvloeden door anderen 

Doe gewoon je eigen ding! 

Of denk je dat 1 van die mensen 10 jaar na dit nog over skeer gaat praten  

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 3 januari 2025

Nee, mijn ouders kunnen dit wel allemaal betalen, maar de sport past sws niet bij mij

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 3 januari 2025
GewoonIkke schreef:

Laat je tog niet beinvloeden door anderen 

Doe gewoon je eigen ding! 

Of denk je dat 1 van die mensen 10 jaar na dit nog over skeer gaat praten  

Ja, dat snap ik, maar nu voel ik me wel skeer zegmaar

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 204 reacties
  • 5 januari 2025

Maak es een lijst van sporten die je dan wel wil doen (en die je kunt leren en zelf wil proberen) en die in de buurt een club hebben (maar je kan ook aan sport doen zonder club) 

Er zijn solo-sporten (tennis, padel, atletiek, zwemmen, skate enzo) en groeps-sporten (hockey, waterpolo)

ik zeg maar wat: 

tennis, padel, zwemmen, atletiek, hardlopen, veldlopen, judo, kickboksen, jitsu, skate, ski, schaats, dansen (jazz, happyfunk, breakdance), biljart 
basketbal, handbal, veldhockey, ijshockey, volleybal, waterpolo 

Maar niemand kan jou zeggen dat je een sport MOET doen en zeker niet WELKE sport : Je moet dat zelf willen, laat de andere boys maar zeiken en voetballen - ze worden toch nooit een Messi 

Je bent niet skeer 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen