Skip to main content

make-up op kamp

• October 25, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Heyyyy, 

ik (14 jaar) ga volgende zomer met 2 vriendinnen op kamp, daar heb ik dan ook heel veel zin in. Ik draag altijd make-up, behalve thuis als ik nergens heen ga. We gaan een week op kan en vraag me af of ik daar ook make-up kan dragen. Het is in een soort grote tent en ben bang dat er helemaal geen tijd is om make-up op te doen of mijn huid te verzorgen. Heeft hier iemand ervaring mee of weer ie of andere ook make-up dragen op kamp?

groetjesss

ps. Het kamp is voor 14-16 jaar

2 reacties

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Hoi, kan vast wel, en anders doe je gewoon het voor jou strikt noodzakelijke. Het is niet erg om het een tijdje niet te doen, voor je huid juist prima. Als het echt outdoor is dan gaat je behoefte aan uiterlijke verzorging vanzelf verminderen weet ik uit ervaring 😉 je wordt minder kritisch en het woord 'vies ' krijgt een heel andere dimensie als je je benen telkens onder de modder spetters hebt of zand onder je nagels en op je knieën en  een nat achterwerk van het op de grond of op boomstammen zitten😎 niet van schrikken het is juist ontzettend vet om mee te maken hoor 🥰

Doby xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Ik zou gewoon een beetje make-up doen wat makkelijk is, zoals mascara of lippenbalsem, en niks te ingewikkelds want je bent toch de hele dag buiten of bezig. 

xx liefs Wolf 🐺