Skip to main content
Vraag

Logeren bij vrienden..πŸ€”πŸ™ƒ

• October 23, 2025
  • 10 reacties
  • 320 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik vroeg me af of jullie wel eens bij vrienden logeren of als je dat zou willen/ durven?

Ik had op school wel snel een klik met vrienden en op sport, maar ik was vooral in de brugklas een beetje terug houdend wat logeren betreft.Β  Ik wou het wel altijd, maar ergens had ik een soort drempel ofzo en niet perse heimwee, maar het is toch anders.Β  Nu gaat het prima en kijk ik er ook naar uit om weer te kunnen logeren.Β  πŸ™‚πŸ™ƒ hebben of hadden meer dit?

Liefs 😊

10 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 23, 2025

En hoe oud waren jullie toen je voor het eerst ging logeren bij vrienden?πŸ™ƒ

Liefs 😊

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 23, 2025

Hey lieve ​@BoterbloempjeeΒ  ik ben regelmatig wezen logeren bij mijn (nog steeds) beste maatje. Denk al van mn 6e. Nu wat minder want hij woont juist dichter bij tegenwoordig dus dan fiets je gewoon zo even naar elkaar toe. Bij mijn vriendin logeren kan wel (als we bv met hun samen ergens naartoe gaan zoals een tochtje ergens heen)Β  en ze hebben een mooie logeerkamer dus dat kan. En verder hebben we met de scouts wel eens weekend kampen dat is geweldig! Lig je met de hele kluit in een zaal of grote tenten of met je subgroep (j/m wel apart) in tenten. Heel gezellig. En bij familie ook. Dat doe ik al zo lang ik weet haha.Β 

Liefs voor jou, Tover xxxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 24, 2025

Vroeger vond ik logeren ook best spannend, zelfs als het met goede vrienden was. Ik denk dat ik idk 10 was ofz voor m’n eerste keer.Β Het is gewoon anders dan thuis en je weet nooit precies hoe het loopt. Maar nu vind ik het juist superleuk haha, lekker kletsen tot laat en lachen om niksΒ 

xx liefs Wolf 🐺

• October 24, 2025

Ik logeer nooit bij vrienden, eerder omgedraaid: dat ze bij ons logeren, maar dan niet β€œzomaar” maar met een reden, dat ze bv kwamen helpen of na een feestje of na een wedstrijd en dan blijven plakken en blijven slapen, dus uit noodzaak. Ik ben 15

Vriendjes van mijn broertjes komen wel meer logeren, soms loopt er ineens eentje of twee rond hier en dan denk ik ahh die zal hier blijven slapen denk ikΒ  (ze moeten dan wel zelf zorgen dat er een petat extraΒ geschild word als die blijven eten of checken of er genoeg brood is en zo)

Β 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 25, 2025

Hi,

​@Tover01Β dat klinkt wel heel gezellig! πŸ˜ŠπŸ™ƒ

​@WolfΒ haha ja ik vind het nu ook leuk en kijk er ook naar uit, hahaΒ Β dat laat opblijven is herkenbaar 🀣

​@PlopSportΒ wel fijn dat de mogelijkheid er is dat ze kunnen blijven slapen πŸ™‚

Bedankt voor het reageren! Ben benieuwd of er nog meer zijn.πŸ™‚

Liefs 😊

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Heyy ​@BoterbloempjeeΒ ,

Ik hebΒ zelf alleen bij mijn oma gelogeerd, wil mss over een tijdje wel bij een vriendin/we willen beide wel maar nog even ermee wachten😊  Is dan mijn 1e keer bij vrienden, vind het toch ookΒ wel spannend dan denk ikπŸ˜…

LiefsπŸ€—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 27, 2025

Hi ​lieveΒ  ​@Cantaloupe,

Fijn dat je het over een tijdje wil proberen 😊 snap dat je het spannend vind de eerste keer, wat voor mij wel kon helpen en fijn was is dat ik het voor het eerst met mijn beste vriendin ging logeren, dat voelde voor mij wel fijner/ veiliger..πŸ™ƒ misschien kan het ook een beetje helpen als je weet of je vriendin ook al eens heeft gelogeerd, dan kan het ook minder ongemakkelijk worden 🀣 maar het is wel heel fijn als het gewoon goed gaat ..hoop dat je hier iets aan hebt πŸ™‚

Liefs πŸ€—

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 28, 2025

Heeeeeeeey Boterbloempjee!

Ik heb nog nooit in mn hele leven gelogeerd, ik kan eigenlijk nergens anders dan thuis slapen🫒

Snap zeker dat je het spannend vindt hoor!

Liefs xxx YusaΒ 

• October 28, 2025

​@BoterbloempjeeΒ  ik ga ook wel eens logeren en de eerste keer is het dan best spannend maar na een paar x is het zelfs heel leuk en gezellig. Vrienden komen ook vaak bij mij logeren en is ook altijd heel gezellig, vaak nog een beetje dollen in bed

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 28, 2025

Hi,

​@YusaΒ , daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, slapen bij een ander is toch anders dan thuis en is natuurlijk ook okeΒ Β πŸ™ƒ maar kan wel fijn zijn als je het met een vertrouwd persoon doetπŸ™‚

​@AubienΒ , ja klopt en is ook leuk en gezellig πŸ™‚

Liefs 😊