Vraag

logeren

  • 28 December 2023
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Hoi ik ga dit weekend voor het eerst logeren met 3 andere vriendinnen. Maar wat doe je precies tijdens het logeren? En douchen jullie altijd daar of douchen jullie thuis 


2 reacties

Reputatie 3
Badge

hoiii idk hoe oud je bent maar als je wat jonger bent kan je bij doen durf of de waarheid doen of mensen uit je klas een cijfer geven of een film kijken of een spelletjes spelen samen zoals Roblox of among us ofz en btw ik zou gwn thuis douchen want je weet niet of je vriendinnen dat raar vinden of niet

Reputatie 5
Badge +3

Sja je kan vanalles doen.

Genoeg dingen om te doen op een logeerpartij.

Ik gok dat je nog wat jonger bent dus misschien kan je idd doen durf of de waarheid spelen, of als je alleen waarheid wilt gwn dat alleen doe en elkaar vragen stellen. Ook kan je roddelen over jongens in je klas of elkaar verhalen vertellen. Je kan kiss, mary, kill spelen.

Ook kan je elkaar een glow up geven en elkaars make-up en haar doen. Ook zijn er genoeg spellen voor legeerpartijen.

Je kan voor nog meer ideeën op internet kijken.

En natuurlijk kan een enge film ook zeker niet kwaad.

 

Over dat douchen weet ik het niet echt. Ikzelf en vele anderen die ik ken douchen altijd thuis aangezien dat veel makkelijker is tenzij het meerdere nachten is.

Je kan het ze altijd vragen wat zij willen.

Reageer