logeerweekend

  • 7 June 2023
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hoii

ik mag dit weekend voor het eerst op logeerweekend!

dat is een dat je een weekendje weg gaat met een soort van instelling zodat je ouders en jij rust hebben!

dit is mijn eerste keer

doei!!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey, veel plezier! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @kaasjegirl,

 

oh, dat lijkt me leuk en volgens mij blijft het ook mooi weer en kun je buiten ook allemaal leuke dingen doen en er zal sws ook wel een zwembad zijn, dus geniet er van!!

Misschien wel lekker barbecueën en een ijsje eten ofzo, hmmm jummie en slaap je dan in een huisje of een tent ofzo of is dat nog een verrassing?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7

in een huisje denk ik (ik weet niet hoe het bij jou is) want ik ben ook wel eens op logeerweekend gegaan dan zitten we altijd in een huisje

Super leuk, veel plezier!

Zie alleen dat je hebt verteld waar je dit weekend bent, misschien kan je aan KT vragen dit weg te halen ivm anonimiteit?

Reputatie 7
Badge +6

Hee @kaasjegirl 

Heel veel plezier! Laat het weten hoe het is gegaan;) 

Liefs x Banaantje 

Reputatie 6
Badge +3

hee allemaal het was echt super leuk! op de eerste avond stikte ik zelfs bijna in ranja omdat iemand mij keihard liet lachen terwijl ik aan het drinken was, er kwam zelfs ranja uit mijn neus!!! we hadden ook een fort gebouwd van lakens en kussens en banken! en iemand liet het brandalarm afgaan met deo en toen werd die nar huis gestuurd maar toen zij tegen ons zei dat ze weg ging toen schreeuwde ze tegen mijn vriendin dat ze zich de volgende keer beter moest gedragen maar ze misdroeg zich helemaal niet en ik en mijn vriendin zeiden allebei gewoon doei tegen haar en ton sloeg ze mij op mijn hoofd. dus dat was niet leuk maar verder was het echt super leuk! 

Reageer