Vraag

lines project

  • 7 January 2024
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hey, ik ben een meisje van 14 en ik wat leuks gevonden. er is dus in sommige andere landen een line project. dat project is voor mentale status. het lijkt me leuk om dat project ook in nederland te krijgen. ik heb een uitleg van de kleuren gevonden in het engels

dit is de uitleg van alle kleuren

ik zal nog wat extra uitleg geven. op je linker hand zet je de lijnen wat je zelf hebt. ik heb bijvoorbeeld rood, blauw, paars en roze (dat zijn niet alle maar anders kan ik herkend worden). op je rechter arm zet je welke je steunt. als ik met links kon schrijven had ik dat ook gedaan.

 

ik hoop dat ik meer mensen met deze lijnen ga zien.


4 reacties

Badge

Heyy top dat je dit doet ik heb het meteen gedaan!

Reputatie 2
Badge

Dit laat mijzelf nadenken als die butterfly dingetje die je tekent en dan “dood” maakt als je zelfbeschadiging doet

Reputatie 7
Badge +9

leuk dat je ook meedoet @Iemand tips. heeft iemand het bij jouw opgemerkt of niet? ik heb zoiets van ja ik wil het laten zien en nee ik wil het niet laten zien. ik wil het wel want ik wil het meer de world in hebben maar ik wil het niet omdat ik bang ben dat iemand ernaar vraag en dan vraagt wat mijn kleuren zijn. ik zei al dat ik in elk geval rood heb en ik ben er nog niet klaar voor dat iedereen weet wat alles is. ik heb ook zwart maar ik ben dus bang dat mensen boos worden dat ik het zo moet zeggen.

 

ik heb trouwens nooit geweten dat er al eerder zoiets was. maar hoe maak je het vlindertje dan ‘dood’? gewoon een streep erdoor ofzo? ben erg benieuwd @apathyisback 

Reputatie 2
Badge

Meestal snijd je op het vlindertje maar wat jij zegt kan ook maar dan snijden ze op een andere plek @ikweethetnietmeer2009 

Reageer