Lezen raar?

  • 31 October 2022
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Ik ben een meisje van 14 jaar. Mijn hobby is lezen. Vooral LGBTQ+ romance en trillers. (Ik heb trouwens nog meer hobbies, hoor). Maar ik vind het niet fijn om te lezen waar andere bij zijn. Alsof iets in mijn gevoel zegt ‘Ze mogen niet weten waar je van houd.’ Zijn er andere mensen die van lezen houden? En is het raar? Je mag alles zeggen. Ookal denk je dat je me daarmee kwetst.

Groetjes Abby.

Hope - Faith - Love - Bi⚓✝❤


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik vind lezen ook fijn. Vaak doe ik dat thuis op mn kamer en in de bieb. Ik wil wel graag boeken lezen voor oudere kinderen en volwassenen, niet die rommel die ze op school hebben. Dat zijn vooral kinderboeken. Welke boeken vond je het leukst om te lezen?

Hopelijk heb je hier iets aan X

Reputatie 6
Badge +5

Ik vind het helemaal niet raar! Ik snap het zelfs heel goed! Het is ook niet vreemd of raar, maar als jij je er oncomfortabel bij voelt, hoef je niet te lezen in het openbaar.  Je kan het ook lekker voor jezelf houden. Maar ik zou me kunnen voorstellen dat het niet heel chill voelt. Als ik iemand zie lezen zou ik zelf geen gesprek met die persoon aanknopen. Dus voor mensen als mij hoef je niet bang te zijn!

 

Doe waar je je goed bij voelt!

 

PS. Heb je nog goede aanbevelingen voor LGBTQ-related boeken? Thanks vast! <3

Reageer