Lezen. Heeft iemand nog aandraders?


Reputatie 2
Badge

Heyy! Ik wou het even over lezen hebben, ikzelf vind lezen echt leuk en mijn vrienden zeggen soms zelf dat ik hier verslaafd aan ben. Ik lees het liefst Engelse boeken, vooral die van Colleen Hoover en boeken die op booktok tegenkom.

Lezen jullie graag? En heeft iemand nog aandraders? Ik lees zo’n beetje alle genres, dus het maakt niet echt welk genre het boek is. Alvast bedankt!


20 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Leuk engels boek dat ik ben aan het lezen:
This is where the world ends, door Amy Zhang. 

Ik ben ongeveer 90 blz in het boek, het gaat over liefde/vriendschap, 
het boek wordt verteld uit 3 perspectieven, A verleden, B verleden, A heden

Super leuk boek zeker een aanrader!!

omg ik hou van lezen. ik lees ook alleen maar engelse boeken die op booktok en bookstagram populair zijn, ookal heb ik geen tiktok. 

vooral heartstopper en they both die at the end zijn mn faves. heb heartstopper al iets van 8 keer gelezen en tbdate 4 keer. ik lees voornamelijk gay young adult boeken, maar probeer de laatste tijd meer genres te lezen. 

wou dat ik mn goodreads account mocht sturen (voor mense die dat niet kennen, goodreads is een app waarop je kan bijhouden welke boeken je leest en welke je nog wil lezen. ook kan je zien wat vrienden aan het lezen zijn), maar dat mag natuurlijk niet wegens de forum regels :/

dan moeten we hier maar verder praten over boeken :D

 

ik heb nog niets van colleen hoover gelezen, en weet eerlijk gezegd niet of het wat voor mij is. misschien moet ik maar gwn een keer beginnen met this is where it ends ofzo. die schijnt heel goed te zijn lol

nog andere (engelse) recommendations? :))

Reputatie 7
Badge +14

I see London, I see France van Sarah Mylnowski is ook een goed boek. 

xx Eenmeisje004 

Lightship van Brian Floca

Hoi, Simone van der Vlugt vind ik heel mooi. Echt spannend , gaat vaak over sterke vrouwen en er zit veel  waarheid in, zoals  “Jehanne”en “de slavenring” . Heel goede boeken.  Er is natuurlijk nog veel meer maar deze schieten me nu even te binnen.  En nu duik ik er zo in want het is al bijna 2 uur :hushed:  haha

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +14

Heyy  @Lyd1a

Ik lees zelf ook heel graag. Ik vind the boy in the striped pyjama en everything everything hele leuke Engelse boeken. Breekbaar als glas, koud als sneeuw en de selectie (kan je ook in het Engels lezen) zijn echte aanraders. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

ik hou enorm van lezen

ik heb ook aanraders voor jullie prutje, otillie, gozert, de veger, alleen op de wereld,voordeliger per dozijn en dozijn blijft voordeliger, gevangenis met een open deur, tunnels, wat de zee verteld, nevermoor, percy jackson, harry potter, quotum, luna, het onzichtbarelicht, romeo en julia, dagboek van een muts,het sleutel kruid, ronja de roversdochter, het oneindige verhaal, het meisje dat de maan dronk, woordsmid, de jongen achter in de klas, de zweetvoetenman,nu in de bioscoop, de juwelendief, de zevensprong bedtijd verhalen voor rebelse meisjes, griekse mhyten en de ijstuin.

 

allemaal hele goede boeken voor jong en oud!

groetjes mij

Reputatie 4
Badge +1

Ik lees zelf ook best veel, elke 2 weken ga ik naar de bibliotheek. Ik lees verschillende soorten boeken. De beste/mooiste boeken die ik heb gelezen zijn Stuk van Judith Visser en Meisje met negen pruiken van Sophie van der Stap. 

Reputatie 2
Badge

Hoi, Simone van der Vlugt vind ik heel mooi. Echt spannend , gaat vaak over sterke vrouwen en er zit veel  waarheid in, zoals  “Jehanne”en “de slavenring” . Heel goede boeken.  Er is natuurlijk nog veel meer maar deze schieten me nu even te binnen.  En nu duik ik er zo in want het is al bijna 2 uur :hushed:  haha

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hey, ik zal deze zeker eens bekijken, lijkt me interessant. Enorm bedankt!

Ik ben zelf dol op de boeken van Carry Slee

Zoals : verboden voor mij of verdacht

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Leuke topic ! 2 tips.  Ik heb gelezen " ons huis staat in brand" van Gretha Thunberg dat is waargebeurd ( nog steeds) en ook " de vermisten van manenschijn " door Christelle Dabos en dat is Fantasy.  Spannend en boeiend allebei ! 

Grtz liefs Julian X

What the h@ck is echt super leuk of escape room 

Reputatie 4
Badge +1

Heyy! Ik wou het even over lezen hebben, ikzelf vind lezen echt leuk en mijn vrienden zeggen soms zelf dat ik hier verslaafd aan ben. Ik lees het liefst Engelse boeken, vooral die van Colleen Hoover en boeken die op booktok tegenkom.

Lezen jullie graag? En heeft iemand nog aandraders? Ik lees zo’n beetje alle genres, dus het maakt niet echt welk genre het boek is. Alvast bedankt!

Wat leuk dat je van lezen houd!!! 

Ik lees 's avonds voor het slapengaan altijd uit een paar boeken. Dat brengt me tot rust voor het slapengaan

Ik lees zelf altijd Nederlandse boeken. 

Ik weet niet of ik goede aanraders voor je heb maar dit zijn mijn favorieten:

• Instagirl 

• De schaduw van de leeuw 

• Elvy's eigen wereld

 

Reputatie 3
Badge

Ik lees sinds kort ook! En er zijn echt een paar boeken die ik geweldig vond. Dus hier wat aanraders!

 

Waar het licht is -Jennifer Niven (all the bright places)

It’s kind of a funny story -Ned Vizzini

de Test (the testing) trilogie -Joelle Charbonneau

Girl in pieces -Kathleen Glasgow

 

Reputatie 7
Badge +15

Haha? Garppig om te zien! Bij mij in de klas houdt zon beetje NIEMAND van leze ( ik dacht altijd dat ik de enige was ;) maar niet dus! 
 

ik zelf lees meer nederlands, carry slee en anna woltz, ook hou ik van mirjam mouse… 

 

lees eens; 

 

de tunnel, 

100 uur nacht

gips

password

kapot

fake!

voor sirieuze boeken ( ook boy 7 of gril 8 trouwens!) 

 

of voor “minder sireus” 

 

100% coco 

mila ohlala 

100% anna 

of dat heb ik weer! ( echet aanrader, er zijn 5 delen ik heb ze allemaal!!!!) 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Hi..Leuk en houd je bezig: Escape Boek van Ivan Tapia & Montse Linde. Erg vet! 

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

Ja escape boek, echt grappig! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +2

Anne van het groene huis ! :) is wat serieuzer maar wel erg leuk 🥰 

En heb je er een paar van gelezen? Wat vond je ervan? :) 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind de boeken van Alice Oseman geweldig!

Reageer