Skip to main content

Hoii!!

Mijn hobby is lezen maar ik ben bang dat anderen dat vreemd zullen vinden. Ik heb bijvoorbeeld een vriend die er steeds grapjes over maakt. ik vind het ook niet echt prettig om dan in de kantine tijdens een tussenuur daar te gaan zitten lezen omdat ik bang ben dat mensen dat vreemd zullen vinden en me daarom saai vinden… 

Dus wat vinden jullie van mensen die lezen als hobby hebben??

Groetjes Avery <3

Ik lees heel erg graag! Maar ik vertel het niet echt. Heel veel boeit het hun niet. (Mijn vrienden op school) Dus laat het gewoon. Verder over het saai vinden ligt eraan hoe de sweer is. Dus als je denkt dat het hun niks boeit gewoon doen! Anders zou ik het laten..

Groetjes mij @anoniemxv

Lezen is ook zeker een hobby van me. Trek je niks aan van de meninkjes van anderen. De meeste van mijn vrienden zijn ook niet echt lezers, dus hebben we het over andere dingen. Niks mis mee. 

Hey! Lezen is leuk! Ik vind het juist goed om te doen. Ik ben nu bezig in ' het heksenhotel' van Anna van Praag. Erg leuk en spannend. En ik heb net 'klassemoord' uit van Elisabeth George. Een detective .Lekker eng.  1 van de mooiste boeken vind ik ' de slavenring' van Simone van der Vlugt. Die heb ik gelezen dankzij @Tartan14  die dat hier op het forum had staan ergens hihi. Laat mensen lekker kletsen, als jij lezen leuk vind dan lees lekker toch! Veel plezier! 😘

Liefs Tover xxx

Waarom zou je je ervoor schamen?

Bij mij op school moeten we verplicht tijdens Nederlands lezen. Een klasgenoot van mij leest ook altijd. 

Ik heb de laatste tijd niet zover puf meer om te lezen.

Liefs @NoahLovesYou 

Lezen vind ik ook heel leuk! (ik lees bijna 24/7 )

Ik lees gewoon alles. Ik ben bijna 14, maar ik lees ook al 16+ boeken. Van de bieb dan, want anders komt mijn moeder er achter, en dat zou vervelend zijn.

Maar lees vooral wat en wanneer je het wil!

Hiii!! Lezen is een zeer educatieve en positieve hobby. Je hoeft je hier dus absoluut niet voor te schamen, je stimuleert hierdoor alleen maar je woordenschat. Je moet je niks aantrekken van je vriend, hij is grote kans jaloers dat je een hobby hebt waar je zo gepassioneerd voor bent 😁.

Hoi!

Lezen is echt allesbehalve saai! Ik lees zelf ook heel graag en ik vind mensen die graag lezen juist cool. Je hoeft je er dus echt niet voor te schamen. Wist je dat als je leest je ook veel beter bent in woordenschat en grammatica? Ook zijn mensen die lezen veel creatiever. Ik merk zelf ook dat ik alleen maar voordelen heb aan lezen. Ik ben heel goed in het vak Nederlands op school en ik ben ook heel creatief. Als je leest, beleef je allemaal avonturen en kun je je ook beter inleven in anderen. Kortom: lezen is niet alleen superleuk, het heeft ook allerlei andere voordelen. Trek je maar niks aan van je vriend. Mensen zoals hij zullen ons lezers nooit begrijpen 🙂 Blijf vooral lekker doorlezen!

Groetjes van @hoiii47 

Reageer