Vraag

Leuke films/series?

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 4

Hiiii ik heb gisteren Mid90s gekeken en een stukje van Thirteen en ik vind het allebei hele leuke films maar heb zelf een beetje moeite met films/series uitzoeken. Hebben jullie films en series die dezelfde vibe als I Am Not Okay With This, The End Of The F***ing World, Mid90s, Thirteen, Skins, 8 Mile en/of Freedom Writers hebben?


2 reacties

Badge

oke thirteen is zooooon leuke film omg een andere lievelingsfilm van mij is The craft uit 1996 echt zon leuke film en stranger things is een kapot leuke serie en de scream films zijn ook erug leuk met ook 2 mensen die in de craft spelen en in deel 5 speelt jenna ortega wat erg leuk is

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind heel veel films leuk! Kijk maar even of er een paar tussen zitten die jou wel leuk lijken :)

Ginny & Georgia Netflix- gaat over een meisje Ginny en haar moeder Georgia die telkens verhuizen. En dan lijken ze eindelijk een goede plek te hebben waar ze kunnen wonen. Ik raad je aan om deze niet te kijken als je niet tegen self harm issues kan of je daar getriggerd van word, omdat daar best wel veel over gesproken word. Is 16+

Heartstopper Netflix- Gaat over 2 jongens die op een middelbare school zitten. De ene jongen (Charlie) word gepest door mensen uit het rugbyteam omdat hij gay is. De andere jongen (Nick) zit in het rugbyteam, maar pest Charlie niet. Als Nick verliefs word op Charlie weet hij niet of hij ook gay of bi ofzo is. Is 12+

Young Royals Netflix- Gaat over een prins Wilhelm die naar een andere school moet en daar een hele leuke jongen (Simon) ontmoet. Alleen dan word een filmpje van hun verspreid waarin ze aan het zoenen zijn. Heel zijn leven staat dan opzijn kop. Is 12+

Outer Banks Netflix - Een vriendengroep die allerlei avonturen meemaken. En opzoek zijn naar een schat: The Royal Merchant. Maar niet alleen hun zijn opzoek naar die schat. Niet aan te raden als je slecht tegen bloed kan. Er komt best veel geweld in voor. Is 16+

Het zeebeest Netflix - hele leuke film! Wel een beetje kinderachtig maar als je niet goed in je vel zit, deze zeker kijken! Is 6+

En Madagascar 1,2,3 is ook geweldig alleen die gaan vandaag van Netflix af. Dus ik zou niet weten waar je die anders kunt kijken :(

Reageer