Hey hey lieve forumgebruikers!! Ik wens jullie een hele fijne avond:)! (En eet smakelijk als je nog moet avondeten haha!)
Ik zit dus met een probleempje! Ik heb gisteren namelijk een folder door mijn brievenbus gekregen;) Ze zoeken nu namelijk krantenbezorgers! Ik zie mezelf natuurlijk al helemaal staan in een felgele regenjas (omdat het regent hihi) met een mega grote fietstas vol met kranten!! Nee geintje haha:P.
Maar ehm, ik word over 2 weekjes alweer 13 en je mag al aanmelden wanneer je 12,5 bent;). Het komt lekker goed uit, maar alleen denk ik dat het niet zo handig is om een krantenwijk met school te combineren. Ik sta nu overal wel goed voor, maar hoe combineer je werk met schoolzaken? (Ik heb bv: projecten, toetsen en toetsweken) Ik ben heel blij dat ik nu eindelijk overal goed voor staat, was aan het begin van het schooljaar niet zo hoor haha;).
Ooh en! Ik moet waarschijnlijk ook een andere wijk bezorgen en niet de wijk waar ik in woon zeg maar, want hier is er al een andere lieve krantbezorgster. Ik ken wel die wijk die ik moet bezorgen, maar niet heel erg goed en ik denk niet dat Google Maps met mij goeie vrienden wilt worden:D, maar dat komt goed! Ik kan bv een kaart uitprinten! Maar ik maak me wel de meeste zorgen om school, want er komt nog een heel belangrijke toetsweek aan die bepaalt of je overgaat of niet… Na de meivakantie staan ook heel veel toetsen gepland, projecten die afgerond moeten worden, presentaties die gepresenteerd moeten worden en we hebben ook veel activiteiten, maar aan de andere kant: Het zijn maar twee uurtjes! En ik krijg er goed betaald voor! (En ik kan die rokje gaan kopen die ik al een tijdje wil hihi!!)
Aanmelden of niet? Hoe zouden jullie het combineren met school? En is hier toevallig iemand die wel weet hoe je met kranten om moet gaan haha?
Liefs xxx Banaantjeeee <33