Vraag

Krantenwijk! Aanmelden?


Reputatie 7
Badge +7

Hey hey lieve forumgebruikers!! Ik wens jullie een hele fijne avond:)! (En eet smakelijk als je nog moet avondeten haha!)

Ik zit dus met een probleempje! Ik heb gisteren namelijk een folder door mijn brievenbus gekregen;) Ze zoeken nu namelijk krantenbezorgers! Ik zie mezelf natuurlijk al helemaal staan in een felgele regenjas (omdat het regent hihi) met een mega grote fietstas vol met kranten!! Nee geintje haha:P.
Maar ehm, ik word over 2 weekjes alweer 13 en je mag al aanmelden wanneer je 12,5 bent;). Het komt lekker goed uit, maar alleen denk ik dat het niet zo handig is om een krantenwijk met school te combineren. Ik sta nu overal wel goed voor, maar hoe combineer je werk met schoolzaken? (Ik heb bv: projecten, toetsen en toetsweken) Ik ben heel blij dat ik nu eindelijk overal goed voor staat, was aan het begin van het schooljaar niet zo hoor haha;).
Ooh en! Ik moet waarschijnlijk ook een andere wijk bezorgen en niet de wijk waar ik in woon zeg maar, want hier is er al een andere lieve krantbezorgster. Ik ken wel die wijk die ik moet bezorgen, maar niet heel erg goed en ik denk niet dat Google Maps met mij goeie vrienden wilt worden:D, maar dat komt goed! Ik kan bv een kaart uitprinten! Maar ik maak me wel de meeste zorgen om school, want er komt nog een heel belangrijke toetsweek aan die bepaalt of je overgaat of niet… Na de meivakantie staan ook heel veel toetsen gepland, projecten die afgerond moeten worden, presentaties die gepresenteerd moeten worden en we hebben ook veel activiteiten, maar aan de andere kant: Het zijn maar twee uurtjes! En ik krijg er goed betaald voor! (En ik kan die rokje gaan kopen die ik al een tijdje wil hihi!!) 

Aanmelden of niet? Hoe zouden jullie het combineren met school? En is hier toevallig iemand die wel weet hoe je met kranten om moet gaan haha?

Liefs xxx Banaantjeeee <33


16 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Banaantjeeee,

 

moet je 's morgens vroeg de krant rond brengen of is het een middagkrant?

Is het ma t-m za of anders?

 

Als het 's morgens is moet je wel van op tijd opstaan houden en het wel elke dag doen….

 

Ik heb zelf alleen wel eens zo'n weekkrantje bezorgd voor een paar weken toen een vriend van me op vakantie was en dat vond ik wel leuk. Het was toen lekker weer dus ik on in korte broek en mocht zelf weten of ik het woensdag of donderdag deed, dus niet echt te vergelijken met elke dag een krant bezorgen,

Je verdient wel je geld als iedereen nog slaapt, dus overdag ben je vrij en in de zomer kun je gwn lekker gaan zwemmen en met vrienden leuke dingen doen.

 

Het kan natuurlijk ook regenen en koud zijn, maar dat had je zelf ook wel bedacht, denk ik.

 

Ik ben benieuwd wat je gaat doen en ik wens je alvast succes.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat soort bezorgbaantjes zijn prima te combineren met school hoor. Weet je zeker dat het een krantenwijk is trouwens? Want dat mag pas vanaf 15 jaar. Folders mag je wel bezorgen vanaf 13 jaar.

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Banaantjeeee !! Ik denk dat je dit wel kunt doen hoor! Maar misschien kun je aan die mensen uitleggen dat je nog eerst een hele drukke periode op school hebt en of je beter daarna kunt beginnen?  Of je moet elke dag je tijd goedmaken en dus later naar bed 😉 als je wat precieser weet hoeveel tijd het kost kun je misschien makkelijker plannen. Het klinkt wel leuk trouwens! En je spaardoel snap ik ook !!  😎😉 wat voor soort rokje wordt dat? Ik ben nieuwsgierig!! 🤭 Nou ik hoop dat je er iets mee kunt en ook de goede tips van de anderen! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi hoi lieve forumgebruikers! 
Ik ga even iedereen beantwoordenxP!

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, Dankjewel voor je reactie:)! Ik hoef niet het niet elke dag te brengen, gelukkig niet haha! Ik mag ook een keuze maken of ik het wilt bezorgen op woensdag of op donderdag:-). Toch vind ik het wel een beetje spannend, want ik ken die wijk niet super goed en het is wel best groot!xd

@tim16,  Dank je! Heb de foldertje erbij gepakt en daarop staat: Krantenbezorger gezocht voor deze wijk! Wij zijn per direct op zoek naar een bezorger voor de huis-aan-huiskrant!

Dus ik denk dat het een krantenwijk is:P.  

@Tover01, Thanks voor je reactie! Wat later naar bed is niet zo erg hoor;)! Over het rokje gesproken haha: Ik dacht aan een kort schattige spijkerrokje van de Mango of een leuk zomers rokje met laagjes van de Zara of allebei hihixD

Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +17

@Banaantjeeee Oh ok. Voor huis-aan-huis zullen de regels wel anders zijn dan. Ochtendkranten mag je echt pas vanaf 15 jaar bezorgen. Maar goed, ik zou het doen als ik jou was. Het is op zich niet heel veel werk en het extra geld is altijd leuk.

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Banaantjeeee  !! 😘  haha leuk!!!   Klinkt goed hoor!  Spijker is cool! Maar strookjes of laagjes idd ook! Koop allebei gewoon 😉 maar over die krant, huis aan huis is idd vaak 1 keer per week denk ik. Dus dan kan het vast wel. En je plan om een kaart te maken is heel slim!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Banaantjeeee ,

 

oh één keertje in de week zou ik zeker doen Lekker money.

 

Succes.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Banaantjeeee  ik zelf heb ook een krantenwijk gelopen in mijn wijk, ik vond het eerlijk gezegd afschuwelijk ik moest toen ik vlgm ook 13 was een paar honderd kranten doen en ik dee dit op een woensdag na school, als het lekker weer is is het nog wel te doen maar met regen vreselijk de krant word nat dus je krijgt het nauwelijks door de brievenbus. Wat ik had om de straten te onthouden die ik moest doen was een kaart van mijn wijk en met een stift de straatkanten getekend. Ik was vaak ook erg laat klaar 22:00 ofzo mis zelfs nog later dat vind ik nog best laat voor als je 13 bent. Maar in iedergeval zorg dat je niet te veel werk krijgt betrek je moeder der ook natuurlijk een beetje der bij zodat zij goed kan zien of alles wel klopt en ik wens je succes als je het gaat doen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Banaantjeeee 

Ga je een krantenwijk doen!

Wat leuk!

Laat je weten hoe het is gegaan?

Ik ben dan zeer benieuwd!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi @Banaantjeeee  dat is een leuk plan, zou ik zeker doen! En dan 2 leuke rokjes voor de zomer sparen  😎 ik denk dat het ook wel grappig kan zijn, al die verschillende huizen en brievenbussen 😉 ben benieuwd! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Hey hey lieve forumgebruikers!
Dankjewel voor jullie reacties <33! En ik heb me eergisteren aangemeld;)! Vandaag heb ik een reactie teruggekregen en ik mag woensdag beginnen;P!! Ik moet wel nog even regelen waar de geld allemaal naartoe gaan:) Gelukkig regent het woensdag niet, dus het komt goed met die krantjes! XD

Liefs xxx Banaantjeeee <333

Reputatie 7
Badge +18

Hoi lieve @Banaantjeeee ! Wat vet!! Veel plezier en laat af en toe weten hoe het bevalt !! 😉😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Ik was vaak ook erg laat klaar 22:00 ofzo mis zelfs nog later dat vind ik nog best laat voor als je 13 bent.

@Vleesstok Dat is zeker laat voor als je 13 bent en ook nog illegaal. Op je 13de mag je niet tot later dan 19:00 werken.

@Banaantjeeee Heel veel succes en plezier!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Banaantjeeee ,

 

ik heb me eergisteren aangemeld;)!

 

cool

 

Vandaag heb ik een reactie teruggekregen en ik mag woensdag beginnen;P!!

 

dat is snel

ze hadden kennelijk snel iemand nodig, dus ik zou gewoon meer gaan vragen 😁

 

Ik moet wel nog even regelen waar de geld allemaal naartoe gaan:)

 

oh, ik zal mijn rekeningnummer wel even geven 😅 nee, gewoon lekker op je privé rekening en dan zou ik ook altijd  gelijk een gedeelte sparen, want anders is het op voordat je het weet 🤷

 

Gelukkig regent het woensdag niet, dus het komt goed met die krantjes! XD

hoe laat kom je? Dan ga ik bij de deur zitten wachten 

Succes alvast en de eerste keer gaat misschien niet zo snel, maar als je een paar keer gedaan hebt weet alle korte paadjes en hekjes en waar de hond gelijk het krantje uit de bus trekt. Het wordt vast heel leuk 🙂

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hii @Banaantjeeee!

Gaaf dat je je hebt aangemeld en dat je al zo snel bent aangenomen! Heel veel plezier en succes met je nieuwe baantje! Laat je ons nog weten hoe het de eerste keer is gegaan?😊

Groetjess en liefs van mij <3

Reputatie 5
Badge +4

Ik was vaak ook erg laat klaar 22:00 ofzo mis zelfs nog later dat vind ik nog best laat voor als je 13 bent.

@Vleesstok Dat is zeker laat voor als je 13 bent en ook nog illegaal. Op je 13de mag je niet tot later dan 19:00 werken.

@Banaantjeeee Heel veel succes en plezier!

Nou ja in principe verwachten ze dat je ergens in de middag begint en dan gaat ik nog school en dan was ik klaar om half 5 ofzo dus ja niet echt fijn rooster  en dan kwam ik thuis en dan eten en  ik weet het niet helemaal meer exact want ja is echt al meer dan 4 jaar geleden en was al snel gestopt maarja ik bogon zelf zo laat dus ja eig wel beetje eigen schuld opzich. 
 

@Banaantjeeee ik hoor graag hoe het woensdag is verlopen en hoe je het zelf vond te doen. Groetjes vleesstok

Reageer