Skip to main content

(Korte) vragenlijst over verhalen schrijven!

• October 13, 2025
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Misty.
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 157 reacties

Hai! Misty hier, en ik verveelde me, dus ik dacht: "Heeyy leuk! Een vragenlijst!"  En ik hou zelf erg veel van verhalen (schrijven), duss als je zin hebt mag je deze invullen!

1. Heb je ooit wel eens een boek/verhaal geschreven?

1,5. Zoja, waar ging dat dan over?

2. Wat voor soort verhalen vind je leuk?

3. Heb je ooit wel eens een roleplay op bijv. c.ai, chatgpt of met vrienden gedaan?

4. Hou je ook van.. rare verhalen?

5. Heb je ooit wel eens gedacht of gefantaseerd dat je een beroemde schrijver bent?

6. Als je wilt en een verhaal idee hebt, wil je dat hier vertellen? ^^

Doeiiii!

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 14, 2025

Hai! Misty hier, en ik verveelde me, dus ik dacht: "Heeyy leuk! Een vragenlijst!"  En ik hou zelf erg veel van verhalen (schrijven), duss als je zin hebt mag je deze invullen!

leuk! Echt iets voor mij!

1. Heb je ooit wel eens een boek/verhaal geschreven? Ja, ik schrijf nog steeds wel

1,5. Zoja, waar ging dat dan over? geen antwoord (ik doe dit vanwege anonimiteit hoop dat het ok is)

2. Wat voor soort verhalen vind je leuk? spannende, avontuur, dat soort dingen.

3. Heb je ooit wel eens een roleplay op bijv. c.ai, chatgpt of met vrienden gedaan? nee 

4. Hou je ook van.. rare verhalen? Als ze niet super raar zijn misschien :D

5. Heb je ooit wel eens gedacht of gefantaseerd dat je een beroemde schrijver bent? Nee 🫢

6. Als je wilt en een verhaal idee hebt, wil je dat hier vertellen? ^^ Momenteel weet ik niks, maar misschien bedenk ik later iets en zeg ik dat wel.

Doeiiii!

Doei, XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties
  • October 14, 2025

Heee Misty! 😄 Leuk idee haha, ik vul ‘m ff in!

1. Jaa, ik heb wel eens een paar verhalen geschreven! Ging meestal over fantasy of een beetje mysterie, met magische dingen enzo 

2. Ik hou van spannende of emotionele verhalen, beetje met drama of geheimen erin.

3. Heb wel eens roleplays gedaan met vrienden online 

4. Rare verhalen? Absoluut ja! Hoe gekker hoe beter 

5. Uhh ja, eerlijk gezegd wel eens. gewoon dagdromen dat m’n boek ooit bekend wordt.

6. Hmm ja! Ik had ooit een idee over een meisje dat in haar dromen een andere wereld binnenkomt waar ze haar angsten als monsters moet verslaan

Jij dan Misty, wat voor soort verhalen schrijf jij meestal? 

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • October 14, 2025

Hey! Leuk ik vul in !

1. Heb je ooit wel eens een boek/verhaal geschreven? Verhalen wel, boek nog niet 

1,5. Zoja, waar ging dat dan over? Geschiedenis en avontuur. Kinderen die zich op een eiland zelf redden bijvoorbeeld xD

2. Wat voor soort verhalen vind je leuk? Avontuurlijke, spannend en nog wel zo dat het nog zou kunnen in het echt. Hoewel ik Star Trek ook vet vind. 

3. Heb je ooit wel eens een roleplay op bijv. c.ai, chatgpt of met vrienden gedaan? Nee nooit gedaan. Wel een verhaal gecheckt op feiten via Le Chat 

4. Hou je ook van.. rare verhalen? Ligt eraan wat raar is 😉

5. Heb je ooit wel eens gedacht of gefantaseerd dat je een beroemde schrijver bent? Haha nee ik niet..

6. Als je wilt en een verhaal idee hebt, wil je dat hier vertellen? ^^ mijn vriendin schrijft nu een lang verhaal waarin ik een soort inspiratie ben voor de hoofdpersoon, vraagt veel aan mij hoe ik dingen als jongen beleef enzo 😊🤭 ze  gebruikt een ik vorm en dan als jongen. Wel knap als meisje vind ik. 

Doeiiii!

Liefs, Tover xxxx 

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 45 reacties
  • October 27, 2025

Hallo Misty., ik zag deze vragenlijst en het leek me wel leuk om hem te doen ter afleiding van andere dingen (zoals school enzo)

1. Heb je ooit wel eens een boek/verhaal geschreven?   Niet geschreven, maar meestal al ik mijn hond uitlaat of ergens naartoe fiets bedenk ik er wel een.

1,5. Zoja, waar ging dat dan over?     Ik ben er nu eentje voor een jaar mee bezig die eigenlijk een isekai is (zo noemde een vriend het toen ik het aan hem vertelde en het klopt eigenlijk wel) over 4 mensen (eentje die een cyborg is en kunais gooit, eentje met 6 armen en katana’s, eentje met paars vuur krachten en eentje met tijd manipulatie), en die gaan eigenlijk van ‘noraml Joe’s’ naar ‘chosen one’s’ naar goden naar demonen.

2. Wat voor soort verhalen vind je leuk?  Eigenlijk alleen maar horror en fantasy

3. Heb je ooit wel eens een roleplay op bijv. c.ai, chatgpt of met vrienden gedaan?  Ik doe DnD maar dat zijn niet echt mijn verhalen, aangezien ik niet de DM ben.

4. Hou je ook van.. rare verhalen?  Opzich wel, maar niet echt de seksvariant. Maar voor Engels heb ik gisteren nog een boek uitgelezen waarin iemands botten verbrijzelt worden in een tube omdat hij een attractie aan het testen was en de robot die je zou moeten ´helpen´ iets te sterk was gezet (voor de mensen met intresse in dit verhaal, het zit in: “Five nights at Freddy’s, tales of the pizzaplex: #3 Somniophobia, en het is het verhaal cleithrophobia)

5. Heb je ooit wel eens gedacht of gefantaseerd dat je een beroemde schrijver bent?  Zo nu en dan maar niet echt lang.

6. Als je wilt en een verhaal idee hebt, wil je dat hier vertellen? ^^   Heb ik eigenlijk al bij vraag 1.5 gedaan. Heb er nog wel wat meer, maar dat zou erg lang duren om uit te leggen en moet zo wel weer verder aan school werken.

Nou Misty. Ik vond dit wel een leuke vragenlijst en ik hoop dat je tevreden bent met mijn antwoorden, fijne dag nog verder (: