Skip to main content
Vraag

Korte broek in de winter

• December 3, 2024
  • 39 reacties
  • 727 Bekeken

Toon eerste bericht

39 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 8, 2025

Ik zag onlangs ook een jongen in korte broek op een koude dag , hij droeg wel ook een mooie zwarte panty , ben ik nu raar als ik zeg dat ik dat best sexy vond haha ? Waarom dragen niet méér jongens een panty ? ? 

Hoi, ja leuk! Of leggings kan ook. Volgens mij heeft Tover dat ook wel. En ​@Tartan15  ook. Nee hoor je bent niet raar ik vind het ook wel sexy. Van mij mag iedereen de kleren aan die die zelf wil. 

Groetjes Tjempie xxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 8, 2025

Ik vind de spieren wel mooi in de bovenbenen van een jongen. En de kuiten  zijn ook  lekker, zeker van achter en liefst onbehaard hihi. Met een rokje zoals ​@Tartan15  en ​@Tover01  is het helemaal 😍 maar korte broek is ook 💥🧡 i love it. Zeer stoer en sexy inderdaad. Ben beelddenker dus ik heb al lol in jullie omschrijving 🤭😉. Doby xxxies

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 11, 2025

Hoi ​@Tjempie  dat klopt. Draag ik inderdaad soms wel. De echt koude winterdag bv. Ik heb nauwelijks haartjes op mijn benen dus dat is wel een voordeel bij het dragen ☺️en het is gewoon lekker warm en praktisch. Bij een kilt zeker, in combinatie met kniekousen. Geen last van kou en ik (en mijn lief) vinden het leuk staan. Niet ijdel bedoeld hoor. Trouwens wel is het zo,  het meest van de tijd heb ik gewoon korte broek,  blote benen met warme sokken/kousen ☺️. Misschien kan ik daarbij ook vaker een panty als het echt heel koud is. Of legging idd. 

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 12, 2025

Hey ​@Tartan15  leuk! Goed idee. Ik deed en doe al wel legging bij een rokje idd. Panty heb ik nog niet gedaan. Wel kniekousen bij de korte broek idd. Ik zal er eens naar kijken. Klinkt iig leuk bij jou!  😘  liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 13, 2025

Hoi. Ik had niet verwacht dat mijn topic zo veel reacties zou krijgen. Erg leuk en lief van jullie! ​@Tartan15  dat klinkt inderdaad mooi hoor. En nogmaals ik vind het super stoer dat jullie in deze kou met blote knieën en kuiten buiten lopen in je korte broek 🥶💪😉 blijf wel warm hoor ♥️

Groetjes Tjempie  xxx

p.s. haha ​@Dobymeis13  ik heb dat precies. Ik ben ook beelddenker. Zie ze voor me hihi 🥰😉

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 3, 2025

Hey ​@Tjempie  hoe gaat het met jou? En...loop jij zelf ook wel eens in de korte broek in deze periode? 😄🥶 Ik heb gister gevoetbald en nog hardgelopen maar het was, als je niet bewoog of even uitblies toch wel flink koud hoor ! Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 6, 2025

Hoi ​@Tover01  het gaat goed hoor. Met jou ook?  Ik kom snel weer vaker. Haha stoer ben jij hoor dat je dat allemaal doet in de kou, heb je bij voetbal zelfs geen mayo aan, alleen kniekousen? 🌨️ Ik heb wel eens een rokje of jurkje aan maar dan met mayo of leggings. En korte broek zoals jij buiten Nee dat vind ik te koud haha. Daarom vind ik het ook stoer, en zeker van ​@Tartan15  die dat altijd doet brrr! 💪 

Groetjes van Tjempie xxxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 20, 2025

Hey ​@Tjempie  je topic is weer actueel haha 😄. Had ik nooit antwoord gegeven? 🫣 Nee ik heb bij voetbal nog steeds idd alleen kniekousen aan. Soms trouwens bij een rok of de kilt wel een legging dat zit wel lekker.  En ik heb nog steeds wel eens een korte broek aan naar de scouts (voor de duidelijkheid: dat is niet verplicht en doen er maar 3)  en ik vind het ook nog steeds prima te doen 😁 beetje gek ik weet het. Maar dagelijks zoals ​@Tartan16  dat kan ik dan weer niet haha. Ben trouwens benieuwd of er nog meer zijn. 

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 23, 2025

Haha ik heb wel wat teweeg gebracht met een eenvoudig kledingstuk 🫣🤭  tsja ik ben na 5 jaar niet anders meer gewend. Raar maar waar 😊 ik snap overigens uiteraard dat mensen ook gewoon dikke broeken dragen. Ieder haar of zijn gewoonte immers.  Zoals ​@Tover01 snap ik ook 😉

Groetjes liefs Tartan X

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

Ik ga buiten hardlopen in een kort sportbroekje, telt dat ook, ​@Tover01 ?  

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 23, 2025

@Diana  ja hoor cool wat mij betreft 😍 haha prima hoor. Alvast training voor je defensie toekomst 💪🏼👩🏼‍✈️ 😉

Liefs Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 27, 2025

Heb thuis wel vaak een kort sportbroekje aan want het is best warm bij ons binnen. Buiten heb een lange broek aan in de winter

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 1, 2026

Vanochtend een nieuwjaarsduik meegepikt🫣😄❄️ pfoe wat koud! Maar geweldig om eens te doen haha. Ik vroeg me daarna af of de jongens hier het ook nu nog volhouden in de korte broek ( of kilt,rokje ​@Tartan16  en ​@Tover01 )? Zoja, mijn respect! 😍Sexy  is het zeker, maar oh zo freezing ! 🥶 vooral je blote knieën 🥶

Doby xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 10, 2026

Haha ​@Dobymeis13  Ja dat vind ik ook. Zo'n duik lijkt me ook vet maar ook veel te koud! Leuke reacties van jullie 😘 ik sport ook wel maar wel met legging onder het broekje als het buiten is het als Tover. 

@Tartan16  zelfs nu het zó koud is heb jij een korte broek? 😱 Respect hoor! 

Groetjes Tjempie xxx