Hey @Tjempie ! Leuke vraag ! Ik zag je topic omdat ik je profiel checkte hihi. On topic ik heb in deze periode een korte broek aan als ik naar de scouts ga. Dat is niet verplicht maar ik vind het wel prettig en het past bij de kleding vind ik. Plus dat we daar actief zijn en ik snel warm wordt haha. En mn vriendin vind het leuk zegt ze ( zoals ik in mn topic heb staan over aanpassing) . Maar het is echt eigen keus hoor. Warm blijven lukt echt goed, ook door warme winter-kniesokken. Ik heb het eig nog niet echt koud gehad, ook niet aan de benen. Ja je knieën zijn misschien eventjes fris. Maar als je actief bent niks aan de hand xD. En met voetbal natuurlijk, heb ik een korte sportbroek aan met kniekousen en shirt en kicksen (voetbalschoenen). Thuis ook wel rokje of short eventueel met legging bv. Maar verder heb ik een lange broek aan hoor. Naar school en de winkel. In elk geval meestal. Ik ben nog niet zo ver als @Tartan15 maar dat vertelt hij zelf maar haha. Liefs, Tover xxx
Hoi @Tjempie haha wat Tover waarschijnlijk bedoeld is dat ik sinds mijn 11e vrijwel altijd in korte broek loop. Ik draag maximaal een driekwarter. Meestal een kniebroek. Of een rok of kilt. Een thermo broekje eronder en goede warme sokken zoals @Tover01 terecht zegt, en ik heb het nooit koud. Het begon in groep 7 met een challenge en het beviel me gewoon zo goed dat ik het bleef dragen. Ik voel me er vrijer in en het zit fijn. Koude benen heb ik ook niet. Mijn knieën en kuiten zijn er ook wel aan gewend inmiddels . Als je een goed warm shirt, trui of vest en ondergoed aan hebt is een korte broek zelfs bij -10 prima te doen. Vind @tim16 ook Nee hoor plagerijtje
Groetjes liefs Tartan XxX
Zag net nog een jongen met een korte broek buiten lopen. Gevoelstemperatuur is 4 graden 🥶 Mij niet gezien.
Ik draag sws bijna nooit een korte broek. Eigenlijk alleen in de zomer als het echt warm is (sws boven de 25).
@Tartan15 Ik zie jou ook zo bij -10 met een korte broek naar buiten gaan. gekkenwerk
Hi
zo dat lijkt me ook inderdaad ook koud
jullie liever dan ik
Groetjes
@Tjempie ,
Bij mij begon het ook als een challenge maar dan in groep 8. En nu zijn er nog steeds kinderen die het doen. Ik niet hoor, veel te koud
Groetjes Lupus
Heyy,
Heb er echt respect voor dat jullie nog korte broek dragen in de winter @Tartan15 en @Tover01 krijg het al koud bij alleen de gedachte eraan haha
Ik draag eigenlijk alleen een korte broek als het echt warmer wordt vanaf 20 graden ofzo vind ik het chill maar als het kouder is niet
Liefs, ItsJustMe <3
Hoi. Haha wat een leuke reacties. Jullie zijn echt leuke jongens. Ik begrijp iedereen wel hoor die dat nu te koud vinden. Is ook wel heel koud nu. Maar de jongens die de korte broek dragen zijn ook super stoer. @Tover01 bij de scouting. Heel cool. Lief dat je dat ook voor je vriendin doet. Vind ze mooi dat snap ik. Wel verstandig om kniekousen aan te doen. En dan goede warme. Voetbal kleren vind ik super stoer. Bij jongens zeker leuk. Jeetje @Tartan15 dus je hebt altijd je benen bloot. En knieën vrij. Echt respect. Dat kan ik dus ook niet. Bij een rokje altijd legging of kousen. In de winter. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar meisjes hun reactie nu. Bedankt hoor jongens! 🧡
Groetjes Tjempie xxx
Haii,
wow wat knap dat jullie dat doen @Tover01 @Tartan15 !! mij niet gezien hoor, heb het nu al heel koud🥶
veel liefs
@Tartan15 en @Tover01 zijn de echte die-hard korte broeken dragers van het forum. Bij -10 doe ik eerder een extra pyjamabroek aan onder m’n lange broek.
ik draag ook wel gewoon ofwel mijn sport broek (na team sport) ofwel een korte op weg naar huis met de fiets of met de scouts ook natuurlijk. Als het koud is niet zo erg maar regen is klote. En idd op de fiets zijn je handen en je knieen meteen het koudste, handen denk ik toch wel ff handschoenen aantrekken beneden de 10 gr. Maar korte broek is wel cool vind ik maar soms krijg ik zo van die gemarmerde bovenbenen dus met van die rare aders erop heel raar (en jaja mijn kroonjuwelen schrompelen inelkaar).
In de winter is het tegewoordig niet zo super koud.
Ik zal testen hoe koud het moet worden voordat ik een lange broek ga aantrekken
Hoi. Stoer hoor. Echt leuk dat jullie dat dragen. Het lijkt me heel leuk om te zien. Blote benen in de winter . Jullie zijn echt leuke stoere jongens. Bedankt voor de posts.
Groetjes Tjempie xxx
Graag gedaan hoor @Tjempie !
Liefs, Tover xxx
En wat vind jij @stitch1234 ? Ik ben benieuwd naar jouw mening? En van anderen natuurlijk!
Groetjes Tjempie xxx
hey leuk dat je mee mening wilt horen @Tjempie ik ben mijn mail adres vergeten en heb geen herstel mail adres haha. dus zie dit soort dingen niet. helaas. ik heb ook iemand in de klas die altijd in een korte broek rondloopt ik vind het wel stoer dat je het kan ik ben echt een hele erge koukleum dus zou ik echt niet doen maar @Tover01 heeft ook in zijn handtekening staan korte broeken weer. vind ik altijd wel grappig dus hartstikke stoer als je het kan! en doe lekker wat je wil
Ik doe dit eigelijk nooit, veel te koud. Brr moet er nog niet aan denken terwijl ik hier heerlijk in mijn pyjama in bed onder een deken lig. Maar wel chapeau voor alle jongens (en meisjes) die dit doen! Liever jullie dan ik hahahah
Liefs
Anoniem789
Haha ja inderdaad @stitch1234 ik heb dat er als een half grapje in staan diegene uit je klas is dan idd ook wel een bikkel. Doet zij/hij dat ook omdat het fijn zit of challenge? Of bijvoorbeeld omdat iemand het leuk vind? Dat heb ik ook wel, mn vriendin vind het mij leuk staan en dan draag ik ook wel een korte broek of rokje als zij komt of bij gym ook een sport broekje wat ze leuk vind staan. Maar dat is binnen xD mn eerste reactie ging over buiten.
Liefs Tover xxx
hij doet het omdat hij het leuk vindmaar niet voor een challenge @Tover01