Skip to main content

Korte broek😄

• March 2, 2026
  • 15 reacties
  • 155 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey, ik ben er weer🙃 Het is hier 15 à 16  °C en zonnig en ik heb een korte broek aan. Wel een wat langere die iets boven de knie uitkomt en boven ook nog wat laagjes (hemd, T-shirt en vest, maar die kan wel uit evt) Toch ben ik tot nu toe de enige in korte broek, tenminste van wat ik gezien heb😉 

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie de ideale temperatuur en wat is écht de max? Dus bijvoorbeeld dat 13 graden nog nét kan😁) 

En dan nog: dragen jullie ook al een korte broek? 

Liefs,

Yusa 😘

15 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 3, 2026

Dacht al wel een reactie te hebben maar nee dus😅

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 3, 2026

Hi ​@Yusa ,

Ik draag nog geen korte broek nu..😅 Meestal vanaf iets van 20 graden ofzo, denk dat vanaf 18 voor mij wel te doen is.. kouder niet, ben nogal een koukleum soms😇

Jij? :))

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 3, 2026

Hey ​@Yusa  ik denk dat je mijn antwoord wel kunt raden 😉☺️  nu ook , ja dus haha. Naar de scouts eig altijd wel (eigen keus! Ik vind dat passen) en als het even kan ook gewoon dagelijks. Mn meisje vind dat ook leuk zegt ze dus doe ik graag voor d'r . Of ook rokje. Ik heb het nog niet zoals ​@Tartan16  die vlgs mij gewoon altijd een korte broek draagt ongeacht hoe koud ❄️🥶 haha 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 3, 2026

Hey ​@Cantaloupe voor mij is de max wel 13-14 °C. Anders echt te koud. Er moet eig ook wel een zonnetje bij want dat maakt een heel verschil😅

@Tover01 je reactie is nog niet door de check, weet nog niet wat er staat🤔🙃

Liefs, 

Yusa 😘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 3, 2026

Hoi hoi. Zelf heb ik gewoon een spijkerbroek aan. Ik voel bijna geen kou of warmte dus mij maakt het ook niet zoveel uit🫣

Groetjes Lupus

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Yusa ,

Een korte broek draag ik voorlopig nog even niet🤣 meestal moet het bij mij wel 20 graden of warmer zijn🤣 vindt het wel knap voor degenen die al wel een korte broek dragen 💪🥶

Liefs🙂

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 3, 2026

Hey ​@Yusa  nu is ie wel door de check hoor 😄😉  

Ohja en als het later op de dag ietsje frisser wordt dan heb ik meestal de kniekousen aan en die kunnen dan iets (of helemaal) omhoog 😊 dat is weer wat warmer hihi.

Liefs, Tover xxxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 3, 2026

Ik vind het nog te koud voor echt blote benen maar korte broek met kousen of legging gaat prima, evenals rokje.  Het moet nog iets meer lente worden. 

@Tover01  kniekousen bij de korte broek zijn leuk bij jongens 😍stoer 💪

Doby xxxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Ja, heerlijk zo’n korte broek.  Vooral op de fiets. Joepie!

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 4, 2026

Haha ​@Diana proef ik daar iets cynisch? 😉😄 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Hey ​@Yusa  ik denk dat je mijn antwoord wel kunt raden 😉☺️  nu ook , ja dus haha. Naar de scouts eig altijd wel (eigen keus! 

Haha ​@Tover01 echt altijd? Ook met bijv gevoelstemperatuur van -10°C? 

Stoer hoor.. Ik vond 12 graden al te frisjes. 😅

Liefs,

Yusa 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 4, 2026

@Diana ​@Tover01 als het warm is vind ik dat oprecht wel een fijn gevoel haha🤭

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 4, 2026

@Yusa dankje 😊  Ja ik vind dat er bij horen haha. Beetje het retro padvinders gevoel wat ik wel leuk vind 🤭het is niet verplicht hoor, juist niet maar ik vind dat zo ☺️ik ben soms een beetje raar hoor🫣 😉 En mn meisje vind het leuk bij me staan zegt ze maar als het koud is heeft ze wel zoiets van 🤔 

Liefs 😘 Tover 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 4, 2026

Nee geen korte broek wel al een t shirt aan gehad 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 4, 2026

@Tover01  en al sinds mijn 12e  ofzo 🫣😊 dus mijn antwoord op jouw vraag ​@Yusa  is ja hoor ik ook! Afgewisseld met kilt. Heerlijk toch 🤸😉

Groetjes liefs Tartan X