Skip to main content
Vraag

Koffie drinken?


Hey allemaal,  ik heb eig een heel eenvoudige vraag !  Drinken jullie al koffie en hoe oud was je toen je voor het eerst koffie mocht drinken ?  Ik vind het zelf erg lekker (wel decaf) en mag het al wel drinken,  zolang het maar decaf dus is.   Vandaar dat ik even benieuwd ben wat jullie vinden !   Liefs, Tover xxx

p.s. ik drink het dan met wat melk en zoetje

ik drink sinds mijn 6de koffie. maar we kregen het soms al vanaf dat we 1 waren.  de eer wij hebben thuis alleen de regel na 16.00 niet meer als je er niet door kan slapen. alleen ik heb het soms nodig als ik een nachtje op de trekker moet doorhalen bijvoorbeeld.  ik drink zelf mijn koffie zwart en wij maken het zelf dus hij is vaak lekker sterk.  

groetjes


Hey!

Ik ben nu 12 jaar en ik drink nog geen koffie. IJskoffie drink ik wel 😋.


uhm, hoe zetten jullie die thee dan.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Als ik 1 kop wil maken gebruik ik een thee-ei.  We hebben ook een theepot met filter (zie plaatje).  Daar zit een soort pers geval in die je naar beneden kan drukken zodat de theebladeren niet door blijven trekken. Zo heb je dus nooit te bittere thee. Misschien een idee voor je oma.

Ik drink liever fruitsmaken en dan even dat zakje een paar keer op en neer en dat het niet te donker is…..of ben k dan geen echte theedrinker ….en ik ben ook al geen koffiedrinker…. dan ben ik eigenlijk niks 😂

Drink gewoon wat jij lekker vindt. Wat mij betreft ben je een echte theedrinker hoor 😂

 

 


Hoi @tim16 ,


ik moet zeker eens bij jou langskomen….

met oma om hoe ze thee moet zetten en voor je vader hoe je de beste hamburgers kan bakken 😂

en voor jou voor uh…. de rest en voor de gezelligheid 😁

 

wat is dat voor futuristische theepot… zoiets heb ik nog nooit gezien.

Krijg je die erbij als je zo'n bbq ei koopt ofzo 😅

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Je bent altijd welkom hoor, haha.

De theepot is vrij standaard. Wel echt super handig. Goede thee zetten is niet moeilijk als je de juiste spullen hebt.


Waar ben je eigenlijk @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ? We missen je ! 😍

Liefs Tover xxx


Een keertje voelde ik me mega depri en dood moe dus heb ik zo'n iced koffie bij de appie gehaald. Ik vond het echt niet zo lekker en werd er meer moe van. Ik drink het daarom ook gewoon niet. Ik heb wel een paar keer van warme koffie slokjes gehad maar toen vond ik er ook niks aan 


Hallooooo, 

Jazekerrrrr! Ik drink meestal een Latte Macchiato, maar soms ook wel een kopje Cappuccino. :]

Groetjes, @justGhast 


Hey!  ja latte machiato is lekker! En in Duitsland hebben ze Milchkaffee dat lijkt daar op en is ook erg lekker!

Liefs Tover xxx


Hoii

Ik was 11-12 toen ik voor het eerst echt koffie mocht drinken. Ik drink vooral ijskoffie en warme koffies met melk. Ik vind het zelf best lekker.

doeii 


Hey! Als het mag en het is on topic: @Banaantjeeee  bedankt voor je tip! Ik heb de frappuccino getest vandaag! Erg lekker! Moest meteen aan jou denken 😄 je tip! 

Liefs Tover xxx


Hey allemaal,  ik heb eig een heel eenvoudige vraag !  Drinken jullie al koffie en hoe oud was je toen je voor het eerst koffie mocht drinken ?  Ik vind het zelf erg lekker (wel decaf) en mag het al wel drinken,  zolang het maar decaf dus is.   Vandaar dat ik even benieuwd ben wat jullie vinden !   Liefs, Tover xxx

p.s. ik drink het dan met wat melk en zoetje

Ben 12 drink soms cappuccino


Ik drink sinds een jaar koffie ofzo, ben nu 16. Ik ben het begonnen te drinken, omdat een paar vrienden van mij het ook dronken en ik dacht: waarom ook niet? Nu kan ik niet meer echt zonder😅. Vaak drink ik het gwn zwart, soms met wat siroop of heel soms met rum ofzo. 

Groetjes,

TheMusicDude


Hoi @Tover01!
Eindelijk eens een leuke topic.

Ik lust dus echt GEEN koffie. Ik heb weleens geprobeerd om het te leren drinken. Mama deed dan chocolademelk en koffie in een mok en dan deed ze steeds minder chocolademelk erin en meer koffie. Maar dat is mislukt. Helaas.

IJskoffie vind ik wel te doen. Maar dan moet er wel een caramelsmaakje aan zitten ;) 

Als ik koffie zou willen drinken, mag ik wel met cafeine . Maar in de avond moet het dan wel decaf. 

Volgens mama houd koffie je wakker.

xxx Feline


Hallo @Tover01,

Hierbij mijn antwoord op uw vraag,

 

Ik drink koffie sinds ik 12 jaar oud ben.

Ik drink nu  5 keer per week Bonenkoffie met melk (zonder kan ook) en af en toe ook espresso,

cappuccino drink ik Alleen als ik bij een restaurant of een gelegenheid ben.

 

Mvg,

Hans


Hoi @Tover01,

Ik heb zelf nog nooit koffie gedronken, mij lijkt dat niet echt heel lekker. Misschien later wel.

Groetjes, Monkeyboy08


Reageer