Skip to main content
Vraag

kledingskast-vragenlijst 😊

• September 29, 2025
  • 17 reacties
  • 296 Bekeken

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

Geen idee of het leuk is of mag ivm anonimiteit maar bedacht dit net😄 Mijn idee is zeg maar dat hieronder meerdere opties staan van wat je in je kledingkast hebt😊

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :)

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken?

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere?

5: wat voor sieraden en make up heb je?

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊

Liefs🤗

17 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • 762 reacties
  • September 29, 2025

hi lieve ​@Konijntje8 ,

Geen idee of het leuk is of mag ivm anonimiteit maar bedacht dit net😄 Mijn idee is zeg maar dat hieronder meerdere opties staan van wat je in je kledingkast hebt😊  leuk idee! 

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) niks  🙃

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 hoodies/ trui 

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? Zwarte/ grijze broeken en spijkerbroeken 

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? Zwarte adidas en korte laarsjes 

5: wat voor sieraden en make up heb je?  Ring, oorbellen en een ketting.. make up alleen mascara 

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 sjaal, muts, handschoenen, dikkere sokken 

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 voor de winter lange sokken, maar ook korte en dan wit en veel gekleurd 🙂

Liefs🤗   liefs terug, wil je hem zelf ook doen? Ben wel benieuwd! Zal zelf ook weer een vragenlijst maken 🤗

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 372 reacties
  • September 29, 2025

Hoi lieve ​@Konijntje8  het is een heel leuk lijstje! Komt ie: 

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :)

Haarbandjes, petje, hoedje.

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂

Shirtjes, topje, truitjes, hoody en 3 vesten

Zwart en donkerblauw spijkerrokje, tuniekje, strokenrokje, spijkerbroek, katoenen korte en lange broek.

Sneakers, gyms, wandelschoenen, sandalen en instappers 

Armbanden, kettinkjes, oorbellen, make up mag ik alleen eye liner voorlopig van mijn ouders.

Muts, sjaal, handschoenen, boots 

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?

Korte anklets, kniekousen, leggings. 1 paar van elke met allerlei kleuren en ook wel gewoon effen wit en donkerblauw.

Met veel liefs, groetjes Tjempie xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 209 reacties
  • September 29, 2025

Heyy lieve ​@Boterbloempjee ,

Is goed hoor en leuk dat je ook weer een lijstje gaat maken😊

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) Heb wel een pet, muts en hoedje maar draag het nooit😅

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 Hoodies, sweaters, shirts.. :)

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? alleen broeken, vooral grijs en blauw, een paar beige🙃

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? sneakers (adidas)🙂

5: wat voor sieraden en make up heb je?  heb ik wel maar draag het niet vaak meer, nagellak, armbandjes, oorbellen wel gekocht omdat ik toen gaatjes wou laten schieten maar nooit gedaan🙃.. wil miss wel weer wat dingen proberen😊

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 muts, sjaal, handschoenen, dikke sokken/  kniesokken :)

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 Kort en lang beide, vooral zwart en wit .. een paar gekleurde en 1 happy socks :))

Liefs🤗

• 0 reacties
  • September 29, 2025

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? *petjes mutsen beanies en als een hoodie meetelt, dat dan ook

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak *sweaters, tshirts, hoodies, veel sportkleding, (net pak past niet meer maar gaat nu naar broertjes denk ik)

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? *lange en korte jeans, zwarte en blauwe broeken in katoen , en veel sportkleding

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? *sneakers en sportschoenen 

5: wat voor sieraden en make up heb je? *niks

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc  *muts en beanie   

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd? *sportsokken en een heleboel zwarte korte sokken  

*maar ik moet er bij zeggen dat al de kleren in een gigantische kast liggen die ik deel met mijn broers 

NightShadow
  • 274 reacties
  • September 29, 2025

Hoi,

Geen idee of het leuk is of mag ivm anonimiteit maar bedacht dit net😄 Mijn idee is zeg maar dat hieronder meerdere opties staan van wat je in je kledingkast hebt😊

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) Helemaal niks 

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 1 sweater, 5 hoodies (meeste 2e hands), 4 t-shirts, 2 vesten

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? 2 spijkerbroeken, 8 stoffe broeken en nog wat korte broeken

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? bruine met wit. En zwarte en nog oude. Verder nog laarzen en crocs

5: wat voor sieraden en make up heb je? 1 horloge, 1 armband en 1 ketting 

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 Een sjaal

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 Van alles

Liefs🤗

Geniale vragenlijst. Is weer eens wat anders

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • September 29, 2025

Hoi,

Dat is zeker leuk lieverd! 😍

Een cap van de scouts, een baret idem, een petje en wat mutsen voor straks in de winter 🥶

Ja dat allemaal wel. En mn blouses en polo's van de scouts. En wat hemdjes-mouwloze shirtjes. 

3 spijkerbroeken, 4 verschillende korte broekjes, 3 kniebroeken, 3 Camo rokjes, een zwart rokje tot mn knieën en een sport rokje.  

Hikers, safe shoes, sneakers, sandalen, sportschoenen en kicksen (voetbalschoenen). 

Eye liner, blush, polsbandjes, halsketting, oorsieraden, en handboei-armbandjes . 

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊. 

Sjaal 2 x,  2 mutsen, dikke handschoenen en dunnere en een leger muts die om je hoofd gaat en superwarm is. 

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊

Happy, gewone, Xtra safes die zijn allemaal kort, en regenboog kniekousen, zwarte kniekousen en donkerblauwe kniekousen. En sportkousen met omslag voor voetbal. 

Liefs🤗

Liefs terug !! ♥️😘Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • 2057 reacties
  • September 29, 2025

Hoi,

Niks, tenzij een capuchon telt :)

Veel neutrale hoodies en vesten. Verder nog een paar shirts met wat patronen erop

Broeken zijn vooral spijkerbroeken en joggingbroeken, maar door ​@Tover01 wil ik wel eens een rok proberen, en door ​@Tartan15 een kilt :)

Gewoon normale zwarte 

Niks

Draag ik nooit, heel soms handschoenen als het echt heel koud is op de fiets naar school 

Van alles, van neutrale zwarte tot zwarte met rode strepen

Liefs🤗

Groetjes Lupus

Arclight22
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • September 30, 2025

wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) een pet en een muts 

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 truien, t shirts, Lange mouwen shirts en 2 blousjes

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? Korte en lange baggy spijkerbroeken en wat trainingsbroeken 

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? Zwarte  campus Adidas en witte Nike 

5: wat voor sieraden en make up heb je? Alleen een paar armbandjes voor mannen 

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊  handschoenen, muts winterjas, onesie en pyjama’s 

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 Heel Veel happy socks :)) en ook wel wat normale lange witte en zwarte sokken en ook nog sport sokken 

leuk bedachte vragenlijst @Konijntje8 !!

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 103 reacties
  • October 7, 2025

Hoi,

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :)    niks🤣

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂.    hoodies, tops, shirts, sweaters

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken?   wide legs , cargo, straight jeans, sportbroeken, flared

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere?   NIKE AF1, laarsjes, UGG’S, sneakers

5: wat voor sieraden en make up heb je? Kettingen, armbanden, ringen, oorbellen

make-up:

• mascara 4×
  • Lipgloss 6× hèhè ja, je kan nooit genoeg hebben toch? Hihihi
  • Lippenbalsem
  • Blush

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 sjaal, handschoenen

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊  korte, lange en vooral wit en zwart eig. 

Liefs🤗 teruggg❤️❤️

XoXo ~K

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties
  • October 8, 2025

Leuke vragenlijst

xx liefs Wolf 🐺

1: Wat heb je in je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :)
Een zwarte pet, een grijze beanie (muts), wat haarbanden en een paar gekleurde scrunchies.

2: Wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv. sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂
Twee hoodies (één zwart, één pastelblauw), een paar T-shirts met prints, een oversized sweater, een witte blouse en één net jasje/blazer.

3: Wat heb je qua bijv. rokjes, broeken?
Twee spijkerbroeken, één wijde broek met bloemenprint, een zwarte legging, een sportbroek en twee rokjes (zwart en eentje met ruitjes).

4: Wat voor schoenen heb je, en miss meerdere?
Witte sneakers, zwarte enkellaarsjes, crocs voor thuis en sportschoenen voor gym.

5: Wat voor sieraden en make-up heb je?
Een paar kettinkjes, armbandjes, oorbellen (van die kleine ringetjes en knopjes), mascara, concealer, lipgloss en wat oogschaduw (gebruik ik bijna nooit).

6: Wat voor winterspullen heb je? Dus bijv. een sjaal, muts etc😊
Een dikke grijze sjaal, een gebreide muts, handschoenen en oorwarmers met nepbont 😄

7: Wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊
Een mix van alles! Veel korte witte sokken, wat lange zwarte voor in laarzen, en een paar gekke sokken met printjes (zoals regenboogjes en dieren).

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • October 12, 2025

Hoi,

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) Een baret, gekocht in Parijs, maar nooit gedragen haha.

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 6 truien, eentje met kleine geborduurde hartjes, eentje met zwarte strikjes, eentje gwn knalroze, eentje grijs met bordeaux rode letters, en eentje beige met streepjes, en verder is het allemaal gwn basic! 

2 rokjes, voor de zomer, eentje gwn wit en de andere met blauwe bloemetjesss, verder heb ik gewoon nog wat baggy spijkerbroeken, ik hou niet zo van skinny haha

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? Zwarte dr Martens, witte hoge laarzen, en gwn gympen!

5: wat voor sieraden en make up heb je? Sieraden, teveel om te zeggen :(, make up, mascara, lipgloss en soms nog iets extra’s

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 Beige gebreide muts zonder zo’n bolletje wol erop of hoe je dat zegt haha, en geen sjaal!

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 Geen lange sokken, alleen korte sokken en hele dikke sokken!

Hele leuke vragenlijst! 

Liefs🤗

• 0 reacties
  • October 12, 2025

Hoi,

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) pet

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 topjes truitjes

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? broeken

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? laarsjesss

5: wat voor sieraden en make up heb je? oorbellen ketting blush concealer mascara lipgloss ringennnnnnnnn

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 alles i guess 

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 roze wit by far

Liefs🤗

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 16, 2025

Hoi,

Geen idee of het leuk is of mag ivm anonimiteit maar bedacht dit net😄 Mijn idee is zeg maar dat hieronder meerdere opties staan van wat je in je kledingkast hebt😊 leuk hoor! Kijk wel of ik alles invul!

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) Een donkergroene pet

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 t shirts, wijde hoodies

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken?  spijkerbroeken en een paar joggingbroeken

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? haha altijd meerdere, 1 schoen is niet handig xD. Maar goed: donkergroene sneakers, 2 verschillende paren ook ander merk maar de ene zijn afgetrapt enzo. En ik heb ook groene dunlop laarzen

5: wat voor sieraden en make up heb je? geen.

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 Wanten, muts, (misschien) een sjaal☺️

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 kort en lang, heel kleurrijk 

Liefs🤗

Liefs terug 

XXX Yusa 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • October 16, 2025

Hoi,

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) niks haha

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂 hoodies, sweaters, vesten, shirts eigenlijk alles wel haha

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? eigenlijk alleen broeken

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? sneakers en een leuk paar laarsjes

5: wat voor sieraden en make up heb je? Ik heb oorbellen,  armbanden en kettingen, kwa make up gebruik ik mascara en tinted moisturizer maar misschien ga ik binnenkort oogpotlood proberen

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 gewoon een jas en als het echt koud is een muts en handschoenen

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊 vooral korte witte

Liefs🤗

Leuke vragenlijst!!!!

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+11

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) volgens mij moet er ergens een pet liggen die ik heb gejat toen ik uit het rode kruis ben gegooid

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂vooral shirts, maar ook een paar leuke bloesjes en 1 of twee truien

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? vooral spijkerbroeken, 1 jurkje en dan volgensmij nog een rokje en korte broek

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? hakken, zwarte sneakers, witte all stars, witte Fila's, twee paar gymschoenen, sandalen en nog een zet hakken

5: wat voor sieraden en make up heb je? ik heb teveel kettingen en oorbellen, teveel armbanden, een heel oogschaduwen pallet, 3 hema oogschaduw kleuren, veel blushes, en nog een hele boel lipenstiften en lipglosses

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊ik heb ergens zo'n 10 paar handschoenen. ik heb een leuke zwarte muts met een skeletje erop, ik heb een kol (of col), ik heb een Dora sjaal, en heel veel thermo kleding

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊vooral kerstsokken. maar alles zit door elkaar. Mijn vriendinnen en ik vieren het bijna als ik twee dezelfde sokken draag

• 0 reacties
  • October 17, 2025

Hoi,

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :). Mutsen en haarbandjes en klemmetjes 

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂. Truitjes, shirts, tuniek, jurk, hoodie vest 

Verschillende lengtes rok, ik draag alleen vrouwelijke kleding geen broeken. En jurk, tuniek en sportrokje 2 stuks

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? Sneakers, gyms, instappers. Laarsjes.

5: wat voor sieraden en make up heb je? Oorbellen, ringen, armbandjes, mascara, blush, pen, oogschaduw, lippenbalsem.

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊. Ja die allemaal wel. Dikke gebreide.

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊. Heel veel soorten. Ook dikke wollen. Maar ook kniekousen en legging en panties voor onder mijn rok. 

Liefs🤗

Hi, Yes dit is wel leuk hoor! 

Groetjes K. 

Merelgeil
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 67 reacties
  • October 19, 2025

Hoi,

1: wat heb je je kast liggen voor op je hoofd/in je haar? Dus een pet bijvoorbeeld of iets anders :) een pet 

2: wat heb je qua bovenkleding? Dus bijv sweaters, hoodies, shirts, blouse of miss een net pak🙂  hoodies shirts  blouse jurkjes

3: wat heb je qua bijv rokjes, broeken? Broeken en veel leuk rokjes 

4: wat voor schoenen heb je, en miss meerdere? Normaal  hakjes laarsen 

5: wat voor sieraden en make up heb je? Best wel veel 

6: wat voor winterspullen heb je? dus bedoel dan bijv een sjaal, muts etc😊 ja 

7: wat voor sokken zitten in je kast? Vooral korte, lange, gewoon wit/zwart of veel gekleurd?😊  klopt  ook veel string en bh in best veel kleuren van Victoria secret 

Liefs🤗