1. Wat is je geslacht? Jongen
2. Hoe oud ben je? 13
3. Wat voor broeken draag je? spijker, cargo, katoen, korte, kniebroeken en lange
4. Waar koop je je broeken? 2e hands winkel of broekenshop in de stad is ook altijd wat te vinden.
5. Wat voor t-shirts/truien/topjes draag je? allerlei wel. t-shirts, polo's, vesten en ik heb ook 2 dikke truien waarvan 1 met veel kleuren
6. Waar koop je die dan? We hebben allerlei winkels in de stad maar ik kijk ook vaak even bij de 2e hands.
7. Welke schoenen heb je nu? sneakers, wandelschoenen, gympies, en voor warme dagen sandalen
8. Welke schoenen staan nog op je lijstje? Dachsteins, bergschoenen
9. Wat is je lievelings outfit? eerlijk gezegd : gewoon shirtje korte broek of rokje , en als setje vind ik mijn scouting kleding heel mooi ( blouse, das, pet, kniebroek en kniesokken en wandelschoenen)
10. Welke stijl heb je? kleuren! Vind ik leuk, korte zomerse kleding. Maar ook wel stoer zoals shirt en vest en cargo broek.
11. Welke stijl vindt je het mooist? zomers en kort en kleurig. Of shirt en korte broek of rokje in camouflage kleuren
12. Welke stijl vindt je het lelijkst? echt lelijk kan zijn als 2 gelle kleuren ofzo echt niet bij elkaar passen. Maar dat kan juist ook weer leuk zijn xD ik vind niet snel iets lelijk.
13. Welke winkels raadt je aan? Ik zou zeggen: allerlei kledingwinkels zijn leuk maar kijk ook eens bij 2e hands kledingwinkels!! Daar slaag je vaak al.
Liefs, Tover xxx
1. Wat is je geslacht? meisje
2. Hoe oud ben je? 14 (over een maand 15)
3. Wat voor broeken draag je? heel veel verschillende dingen. maar vooral skinny jeans
4. Waar koop je je broeken? 2e hands winkels of ik krijg ze van mijn broer
5. Wat voor t-shirts/truien/topjes draag je? het meeste donkere kleding en heel veel shirts met teksten erop
6. Waar koop je die dan? de meeste in 2e hands winkels of van mijn broer
7. Welke schoenen heb je nu? ik heb Fila schoenen, 2 paar laarsjes, all stars en gewone sportschoenen
8. Welke schoenen staan nog op je lijstje? niks
9. Wat is je lievelings outfit? mijn harry potter trui met skinny jeans
10. Welke stijl heb je? emo stijl
11. Welke stijl vindt je het mooist? gothic stijl
12. Welke stijl vindt je het lelijkst? wat de kinderen van 8-9 jaar nu dragen
13. Welke winkels raadt je aan? gewoon 2e hands winkels
dankjewel voor het koekje
P.s. Dankjewel voor het koekie
1. Wat is je geslacht? Jongen
2. Hoe oud ben je? 15
3. Wat voor broeken draag je? Korte en knie- en kuitbroeken. Van alle stof soorten :)
4. Waar koop je je broeken? De naam kan ik niet noemen ivm anonimiteit maar er zitten een paar leuke kledingzaken in het stadje vlakbij ons.
5. Wat voor t-shirts/truien/topjes draag je? Alle soorten met korte mouw of zonder mouw
6. Waar koop je die dan? zie 4
7. Welke schoenen heb je nu? High tops, sneakers, trailschoenen en ik heb 2 paar heel nette schoenen.
8. Welke schoenen staan nog op je lijstje? de open schoenen waar Tover het over heeft lijken me wel leuk.
9. Wat is je lievelings outfit? Mijn nette suit. Overhemd, strik, jasje met mooie sierknopen, Schotse rok , rood-zwarte kniekousen en High tops.
10. Welke stijl heb je? Van absoluut vuile werk overall tot de chique kleren van vraag 9 maar dagelijks vooral losjes, korte broek en makkelijke schoenen.
11. Welke stijl vindt je het mooist? Als ik kan merken dat iemand echt tot haar/zijn recht komt en dat zelf ook voelt is het al perfect,
12. Welke stijl vindt je het lelijkst? Bekakt, dat staat zó nep. En die kaalgeschoren kuddedieren met die zwarte fantasieloze zelfde jackies. Blegh.
13. Welke winkels raadt je aan? Ik sluit me aan bij de 2e hands tips en ook de eigen kledingwinkels, dus die van iemand zelf is en niet zozeer een grote keten. Kan ook maar ik heb liever de eerste 2 soorten.
Dat waren al mijn vragen wel hier heb je een koekje als prijs, omdat je de lijst hebt ingevult:
Oeh lekker! Dankje ! xP
Groetjes liefs Tartan X