Vraag

Kleding probleem?!

  • 26 June 2019
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb een vraagje: Waar kopen jullie jullie kleren?
Ik zit al een paar jaar in de volwassen maten, maar daar vind ik het allemaal maar saai. Ik vind kinderkleding veel leuker: felle kleren, leuke prints/patroontjes etc. Maar ik ben dus te lang voor kinderkleding, maar de volwassen zijn weer te breed😐.
Weet iemand waar ik leukere kleding kan kopen (en in de juiste maat)?

3 reacties

In de winkel...

Eén van de beste manieren is internet, als je leuke kleren wil. Het nadeel is dat je natuurlijk niet kan passen. Daarom ga ik ook gewoon naar een winkel, maar ik vind het niet zo belangrijk wat ik draag.

Ik zou zeggen internet. Zoek dus goed alle maten op en misschien staat er bij wat de omtrek is van de buikmaakt o.i.d.
Heyo,

Ik koop eigenlijk altijd me kleren via internet. Het is makkelijk, je kan kiezen uit een groot assortiment en je kan bij de meeste winkels achteraf betalen waardoor je dus bijvoorbeeld je eigen maat+ een iets grotere maat kan bestellen.

Bekende sites waar je kleding kan kopen zijn bijvoorbeeld Zalando en Wehkamp, je kan ook op de sites van kleding merken kijken zoals Boss en Hilfiger. De laatste 2 kijk ik veel op, maar wat ikzelf een erg fijne site vind is S.Oliver.

See ya!
Spookyzx
Hoi

Soms is het zoeken naar een winkel die de perfecte maat voor je heeft. De kans is groot dat een bepaald merk of keten, ook al is deze niet per se heel bekend, een maat heeft die je past. Vanaf je weet welke merken je goed liggen, wordt het een stuk makkelijker om inkopen te doen, zowel in de winkel als online.

Als de broek die je graag zou kopen niet in jouw maat in de winkel ligt, zou je een andere gelijkaardige broek van de door jou gewenste maat kunnen passen. Op die manier weet je dat de broek die je wilt je zou passen, en kan je 'm online bestellen.

Je zou in de winkel kunnen vragen of ze je maten kunnen bepalen, zodat je geen berg aan kleding hoeft te passen. De verkoper kan je vast aanraden welke kleding je goed zal staan. Geef gerust aan wat je wel en niet mooi vindt.

Je zou op zoek kunnen gaan naar shirts waarop een interesse of hobby van je staat afgebeeld. Op merchandisesites kan je zo'n dingen vinden. Echter kunnen deze best duur zijn. Daarom zou je kunnen proberen om je kleding zelf op te fleuren. Je kan bijvoorbeeld zelf een afdruk maken op een shirt. Daarvoor heb je een speciaal type papier nodig, en een strijkijzer.

Als ik m'n kleding wat aparter wil maken, koop ik weleens een oversized shirt waar ik aan m'n middel een knoop in leg, of doe ik er leuke accessoires bij. Een leren polsband of stoere ketting bijvoorbeeld, kunnen een basic outfit een stuk opfleuren.

Groetjes
Kenshin

Reageer