Vraag

kleding en stijl vragenlijst! 15 vragen

  • 12 March 2024
  • 11 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je?
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?)
  3. wat is je lievelingsdier?

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur?
  2. welke kleur dan vooral?
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes?
  4. wat voor schoenen heb je?
  5. ben je blij met je schoenen
  6. vind je dat je een goede stijl hebt?
  7. waarom juist wel of juist niet?
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?)
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik?
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen?
  11. vond je deze vragen leuk?

dankjewel voor het invullen!!


11 reacties

Reputatie 4
Badge +1

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je? 14
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) ik val op jongens
  3. wat is je lievelingsdier? Ik heb geen lievelings  dieren heb niks met dieren

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? Ja
  2. welke kleur dan vooral? Roze
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? Broeken 
  4. wat voor schoenen heb je? Nikes hakken en ballerina’s 
  5. ben je blij met je schoenen ja
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? Ja
  7. waarom juist wel of juist niet? Ik vindt het fijne schoenen om te dragen zelfs hakken
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?) vast in een paardenstaart of boxerbraids
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? Ja haarstrikjes anders kan ik me staart niet vast zetten
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? Ja ik ben blij met me kleding 
  11. vond je deze vragen leuk? Ja

dankjewel voor het invullen!!

 

Reputatie 7
Badge +12

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk! Goed idee! 👍

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je?   12
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) hetero
  3. wat is je lievelingsdier?  🐱

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur?  Ja vind ik leuk. 
  2. welke kleur dan vooral? Zachte tint groen, blauw, rood , eig van allerlei 
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? Korte broeken en rokjes 
  4. wat voor schoenen heb je? Gyms, sneakers, boots
  5. ben je blij met je schoenen. Ja zeker zelf uitgezocht xd
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? Ik hoop het, ben zelf wel tevreden 
  7. waarom juist wel of juist niet? Kleurig en sportief, soms casual
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?) Lang stijl
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? Nog nooit gedaan, je brengt me op ideeën 🙂👍
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? Nee prima zo. Misschien nog 1 korte broek met zijzakken.
  11. vond je deze vragen leuk? Ja leuk bedacht!! 

dankjewel voor het invullen!! Graag gedaan ! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je? 15
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) hetero
  3. wat is je lievelingsdier? Kat 

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? Ja
  2. welke kleur dan vooral? Blauw, soms groen
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? Broeken 
  4. wat voor schoenen heb je? Adidas 
  5. ben je blij met je schoenen ja
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? Wel prima 
  7. waarom juist wel of juist niet? Vrij neutraal denk ik, niet heel opvallend maar veel mensen dragen zwart of wit en ik echt nooit, wel altijd een kleur. 
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?)  Kort
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? Nee nooit 
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? Ja hoor
  11. vond je deze vragen leuk? Ja:)

dankjewel voor het invullen!! Graag gedaan! Vul jij het ook in?🙂

 

Reputatie 7
Badge +5
  1. hoe oud ben je? 16
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) Denk hetero
  3. wat is je lievelingsdier? Ook een kat :)

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? Jaa
  2. welke kleur dan vooral? Groen, blauw, rood.. Eigenlijk heel veel kleuren
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? Draag het meest (jogging)broeken, maar vind een rok thuis ook erg comfortabel zitten in de zomer
  4. wat voor schoenen heb je? Sneakers en goede wandelschoenen
  5. ben je blij met je schoenen Ja ze zitten goed :)
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? Ja heb een prima style vind ik
  7. waarom juist wel of juist niet? Hou van wat meer kleur ipv zwart en wit wat je veel ziet. En ben gewoon lekker mezelf qua style en doe waar ik me goed bij voel!
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?) Lang
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? Nope nog nooit gedaan
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? Ben er blij mee zo!😊
  11. vond je deze vragen leuk? Ja leuk en origineel bedacht!👍

 

Liefs van ItsJustMe :)

Reputatie 5
Badge

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je?12
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?)ik twijfel tussen hetero en gay
  3. wat is je lievelingsdier?KAT!🐱🐈

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur?ja
  2. welke kleur dan vooral?vooral donkere kleuren zoals donker rood en donker groen​​​​
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes?het liefst (cargo)broek
  4. wat voor schoenen heb je?Nikes, sportchoenen en slippers
  5. ben je blij met je schoenen JA
  6. vind je dat je een goede stijl hebt?best wel ik hou van mijn trui die ik nu heb ik heb hem zoveel mogelijk aan maar hij moet wel worden gewassen
  7. waarom juist wel of juist niet?het past goed bij mij
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?)gewoon zo als ik wakker word en heel soms gel
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? nee maar kan misschien wel
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen?nee nu niet in de zomer wel
  11. vond je deze vragen leuk?Ja

dankjewel voor het invullen!!

 

Reputatie 7
Badge +2

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je? 13
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) hetero
  3. wat is je lievelingsdier? rode panda/kat

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? ja
  2. welke kleur dan vooral? grijs
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? broeken
  4. wat voor schoenen heb je? air max en bos schoenen
  5. ben je blij met je schoenen zekers
  6. vind je dat je een goede stijl hebt?  ja!
  7. waarom juist wel of juist niet? omdat ik dat vind😅
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?) krullen (doe met water goed zetten maar soms gebruik ik ook wax
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? vroeger had ik lang haar dus deed ik een staart maar nu niet meer
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? nee ik heb merk kleding uit amerika (boeit me niet zo veel maar me oma wilt het beste😂)
  11. vond je deze vragen leuk? ja zekersssss

dankjewel voor het invullen!! geen probleem

groetjes@Kingboy 

 

Reputatie 6
Badge +4

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je? 15
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) hetero
  3. wat is je lievelingsdier? Kat 

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? Ja
  2. welke kleur dan vooral? Blauw, soms groen
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? Broeken 
  4. wat voor schoenen heb je? Adidas 
  5. ben je blij met je schoenen ja
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? Wel prima 
  7. waarom juist wel of juist niet? Vrij neutraal denk ik, niet heel opvallend maar veel mensen dragen zwart of wit en ik echt nooit, wel altijd een kleur. 
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?)  Kort
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? Nee nooit 
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? Ja hoor
  11. vond je deze vragen leuk? Ja:)

dankjewel voor het invullen!! Graag gedaan! Vul jij het ook in?🙂

 

zal het meteen doen!

algemene vragen

  1. hoe oud ben je? 13
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) geen idee lol
  3. wat is je lievelingsdier? een konijn! (heb er zelf ook 2 ze heten pluk en aagje)

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur?ja zeker
  2. welke kleur dan vooral?rood, blauw, roze, multicolor alles!
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? in de winter broeken en in de zomer en lente jurkjes en rokjes
  4. wat voor schoenen heb je? rode all stars
  5. ben je blij met je schoenen? jaa heel erg ik draag al dit soort schoenen sinds ik 5 ben ik koop gewoon steeds een grotere maat
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? ja eigenlijk wel maar veel andere mensen vinden van niet maar ja niet iedereen heeft smaak ;)
  7. waarom juist wel of juist niet? ik vind het leuk dat mijn kleding kleurrijk is en vaak een beetje opvalt
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?)  vaak los maar ook regelmatig in 2 vlechten
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? ja! ik doe wel is een rode strik in mijn haar of een diadeem maar mijn favoriet is een klein lieveheersbeest speltje (mached bij mn schoenen :D)
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? ik ben er wel tevreden mee maar ik wil heel graag mary janes ze zijn alleen zo duur….
  11. vond je deze vragen leuk? ja best wel. ik hoop jullie ook!

Liefss F

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, altijd leuk dit onderwerp! :)

algemene vragen

  1. hoe oud ben je?  14
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) hetero
  3. wat is je lievelingsdier? katten maar eig elk dierwel

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? ja zeker, leuk !
  2. welke kleur dan vooral? donkerrood, groen, blauw, beetje de kilt-kleuren zeg maar, denk maar aan mijn naam “tartan”
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? liefs kilt of kniebroek
  4. wat voor schoenen heb je? meestal high tops, vind ik lekker dragen
  5. ben je blij met je schoenen. zeker, ik koop ze zelf ;)
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? ja ik ben wel tevreden zo, draag wat ik zelf leuk vind.
  7. waarom juist wel of juist niet? eigen smaak ;) dus vind ik het wel fijn.
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?).  Tot de schouders, er zit een heel licht slagje in.
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? ja dat is leuk, vaak een bandje maar ik vind eig alles leuk om te proberen. Pas nog voor de lol een pipi langkous dracht gedaan haha, dat was grappig.
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? ja hoor, ook weer eigen keus dus prima ;)
  11. vond je deze vragen leuk? Ja , ik vind dit soort vragen altijd wel leuk. Goed bedacht !

dankjewel voor het invullen!! Graag gedaan !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 1
Badge

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je? 13
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) 
  3. wat is je lievelingsdier? Paard

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? Ja
  2. welke kleur dan vooral?  Tja, alles wel
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes? Broeken
  4. wat voor schoenen heb je? Cowboylaarzen
  5. ben je blij met je schoenen? JAAA
  6. vind je dat je een goede stijl hebt? Ja
  7. waarom juist wel of juist niet? Ik heb gwn m’n eigen stijl, en dat vind K leuk!
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?) meestal los, maar ook wel in een vlecht. En als ik sport altijd een vlecht
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? Heeeel soms
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? Ik ben blij met m’n kleding!
  11. vond je deze vragen leuk? Ja hoor

dankjewel voor het invullen!!

 

Reputatie 7
Badge +4

  

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!    oh cool

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je?   15 oh nee, ben pas jarig geweest en ik ben 16
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?)   gay as fuck maar niemand ziet of merkt het aan mij en dat is geen 1 april grap 😂 🙄
  3. wat is je lievelingsdier?   een hond, maar ik vind katten ook wel leuk, maar ik heb ze allebei niet

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur?   best wel kleurige kleding en lichte kleuren, maar ook wel zwarte broeken
  2. welke kleur dan vooral?   er zit vaak wel blauw in en ik draag graag kleuren die goed passen bij mij als ik in de zomer lekker bruin ben, zoals geel of roze of paars, bijna nooit groen trouwens
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes?   broeken, kort of lang of alles er tussenin
  4. wat voor schoenen heb je?  vaak sneakers en dan vaak Adidas, ik heb net vorige week nieuwe gekocht in België, was wel 100 km (in totaal) fietsen, want niemand had zin om met mij naar die winkel te gaan,  nou ja, mijn broertje wel, maar ik wou hem niet achterop, hij is 12 (denk ik.. ja, ik wist net mijn eigen leeftijd niet eens, dus mij niet uitlachen hè), come on….
  5. ben je blij met je schoenen   ja zeker, ik ga echt niet nog 100 km fietsen om ze om te ruilen… ze zitten en lopen perfect
  6. vind je dat je een goede stijl hebt?   ik wel haha, anderen soms niet, net zoals ik dat omgekeerd wel eens vind, niks mis mee, toch?
  7. waarom juist wel of juist niet?  omdat ik een goeie smaak heb, ik ben gwn een coole dude 🤢🤥
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?)   meestal los, maar soms met zo'n hoe heet dat, zo'n plastic boogje op mijn hoofd, ik kan er niet op komen hoe dat heet, ik hou 'm wel even omhoog dan kun je het zelf zien , het is geen haarband, maar een dinges….m'n broertje zegt een diadeem, maar volgens mij is dat iets anders, met glitters of steentjes voor meisjes en ik ben alleen maar gay, dus idk, maar miss heeft ie wel gelijk, ik heb dus best lang haar en dan is het soms wel handig zo'n ding in je haar
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik?  ja, dat zeg ik net, gwn zo'n dinges en soms een haarband als ik tennis, maar meestal tennis ik zonder, ik draag eigenlijk nooit een strik in mijn haar, wel soms een staartje van achter als ik er een elastiekje in doe
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen?   ik ben wel tevreden, ik mag het zelf uitzoeken dus ja, anders eigen schuld
  11. vond je deze vragen leuk?   zeker

dankjewel voor het invullen!! 👍

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 3
Badge

heeyy 

ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe  dingen gekocht en ja gwn leuk!

 

algemene vragen

  1. hoe oud ben je?  14
  2. wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?)  bi
  3. wat is je lievelingsdier? alles wel

vragen over kleding!

  1. dragen je veel kleur? nee
  2. welke kleur dan vooral? zwart
  3. draag je liever broeken jurken of rokjes?  broeken
  4. wat voor schoenen heb je?  emo boots
  5. ben je blij met je schoenen  ja
  6. vind je dat je een goede stijl hebt?  zeker
  7. waarom juist wel of juist niet? omdat ik dan mezelf kan zijn
  8. hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?) los want ik heb kort haar
  9. doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik?  nee
  10. ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen?  ja ben opzich wel blij
  11. vond je deze vragen leuk?  ja

dankjewel voor het invullen!!

 

Reageer