Hoi, altijd leuk dit onderwerp! :)
algemene vragen
- hoe oud ben je? 14
- wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) hetero
- wat is je lievelingsdier? katten maar eig elk dierwel
vragen over kleding!
- dragen je veel kleur? ja zeker, leuk !
- welke kleur dan vooral? donkerrood, groen, blauw, beetje de kilt-kleuren zeg maar, denk maar aan mijn naam “tartan”
- draag je liever broeken jurken of rokjes? liefs kilt of kniebroek
- wat voor schoenen heb je? meestal high tops, vind ik lekker dragen
- ben je blij met je schoenen. zeker, ik koop ze zelf ;)
- vind je dat je een goede stijl hebt? ja ik ben wel tevreden zo, draag wat ik zelf leuk vind.
- waarom juist wel of juist niet? eigen smaak dus vind ik het wel fijn.
- hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?). Tot de schouders, er zit een heel licht slagje in.
- doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? ja dat is leuk, vaak een bandje maar ik vind eig alles leuk om te proberen. Pas nog voor de lol een pipi langkous dracht gedaan haha, dat was grappig.
- ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? ja hoor, ook weer eigen keus dus prima ;)
- vond je deze vragen leuk? Ja , ik vind dit soort vragen altijd wel leuk. Goed bedacht !
dankjewel voor het invullen!! Graag gedaan !
Groetjes liefs Tartan X
heeyy
ik had zin om een topic te maken over kleding want ik heb vandaag wat nieuwe dingen gekocht en ja gwn leuk! oh cool
algemene vragen
- hoe oud ben je? 15 oh nee, ben pas jarig geweest en ik ben 16
- wat is je geaardheid (of weet je het niet zoals ik?) gay as fuck maar niemand ziet of merkt het aan mij en dat is geen 1 april grap
- wat is je lievelingsdier? een hond, maar ik vind katten ook wel leuk, maar ik heb ze allebei niet
vragen over kleding!
- dragen je veel kleur? best wel kleurige kleding en lichte kleuren, maar ook wel zwarte broeken
- welke kleur dan vooral? er zit vaak wel blauw in en ik draag graag kleuren die goed passen bij mij als ik in de zomer lekker bruin ben, zoals geel of roze of paars, bijna nooit groen trouwens
- draag je liever broeken jurken of rokjes? broeken, kort of lang of alles er tussenin
- wat voor schoenen heb je? vaak sneakers en dan vaak Adidas, ik heb net vorige week nieuwe gekocht in België, was wel 100 km (in totaal) fietsen, want niemand had zin om met mij naar die winkel te gaan, nou ja, mijn broertje wel, maar ik wou hem niet achterop, hij is 12 (denk ik.. ja, ik wist net mijn eigen leeftijd niet eens, dus mij niet uitlachen hè), come on….
- ben je blij met je schoenen ja zeker, ik ga echt niet nog 100 km fietsen om ze om te ruilen… ze zitten en lopen perfect
- vind je dat je een goede stijl hebt? ik wel haha, anderen soms niet, net zoals ik dat omgekeerd wel eens vind, niks mis mee, toch?
- waarom juist wel of juist niet? omdat ik een goeie smaak heb, ik ben gwn een coole dude
- hoe draag je je haar? (vast, los en in welke stijl dan?) meestal los, maar soms met zo'n hoe heet dat, zo'n plastic boogje op mijn hoofd, ik kan er niet op komen hoe dat heet, ik hou 'm wel even omhoog dan kun je het zelf zien , het is geen haarband, maar een dinges….m'n broertje zegt een diadeem, maar volgens mij is dat iets anders, met glitters of steentjes voor meisjes en ik ben alleen maar gay, dus idk, maar miss heeft ie wel gelijk, ik heb dus best lang haar en dan is het soms wel handig zo'n ding in je haar
- doe je wel is een accecoire in je haar zoals een haarband of een strik? ja, dat zeg ik net, gwn zo'n dinges en soms een haarband als ik tennis, maar meestal tennis ik zonder, ik draag eigenlijk nooit een strik in mijn haar, wel soms een staartje van achter als ik er een elastiekje in doe
- ben je blij met je kleding? zou je iets anders willen? ik ben wel tevreden, ik mag het zelf uitzoeken dus ja, anders eigen schuld
- vond je deze vragen leuk? zeker
dankjewel voor het invullen!!
Doei,
@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer