Skip to main content

hoihoi,

 

ik zit sinds kort op de middelbare, en ik ben bijna 12. Alleen ik heb het gevoel dat mensen mij kinderachtig vinden. Ik heb veel knuffels, fidget toys en best kleurrijke kleren. ik bedenk ook allemaal sprookjes en ik vind kinderspeelgoed leuk 

 

doei doei 

hoihoi,

Hoiii!

ik zit sinds kort op de middelbare, en ik ben bijna 12.

Veel succes! Ik ben 15 en zit nu in 3 vwo :)

Alleen ik heb het gevoel dat mensen mij kinderachtig vinden. Ik heb veel knuffels, fidget toys en best kleurrijke kleren.

Neem je die ook mee naar school? De knuffels zou ik thuis laten, want als mensen je kinderachtig vinden, maken knuffels het erger. Wat voor fidget toys heb je? Een simple dimple, zo'n bonen/erwten ding (ik weet die naam niet) of een fidget ring zouden op zich nog op school kunnen (mijn mening). En over de felle kleren, draag wat je zelf leuk vindt, maar als je dat doet moet je ook tegen rare blikken van anderen kunnen. Als je ergens "normalere" kleding wilt shoppen, zou ik naar pull & bear, h&m, primark of zara gaan. (Hiermee zeg ik niet: 'Ieuwww verander je kleding nu!', hiermee zeg ik: 'Dat hebben niet heel veel mensen aan, als je wat meer in wilt blenden met de rest zou ik naar die winkels gaan'

ik bedenk ook allemaal sprookjes en ik vind kinderspeelgoed leuk 

Als je hef speelgoed niet mee naar school neemt, weet niemand het en is alles gwn prima. Die sprookjes zijn echt een leuke eigenschap vind ik! Wil je schrijver worden, of zijn de sprookjes voor iets anders?

doei doei 

Doeiii :)

 


Hoi,

Gymnasium 3-leerling hier!

Niks is kinderachtig hoor. Iedereen is anders en dat maakt het zo mooi. Wees gewoon jezelf. Als er pesters zijn, gewoon negeren.

Groetjes,

justGhast


Heyy,

Ik word ondertussen bijna 17 en heb ook nog genoeg knuffels en speelgoed dingen op mijn kamer liggen hoor!

Het is juist goed dat je hier nog zoveel plezier aan hebt en daar moet je gewoon lekker mee door gaan. Laat die andere mensen maar denken en probeer dat te negeren wees lekker jezelf want er is echt niks mis mee! :)

Liefs, ItsJustMe  <3


Hey,

Ik zit in 4 vwo en ik heb ook best wat knuffels nog, dus daar hoef je je niet voor te schamen. :)

Wees gewoon lekker jezelf, daar wordt je het gelukkigst van. :)


Hey!

Ik zit ook op de middelbare, en ben een “van die weirdo’s”. Daar kies ik bewust voor, dat is wie ik ben. Probeer te kiezen of je er niets van aantrekt of je aanpast, en denk daar goed over na. Je kunt niet voorkomen dat er over je wordt gepraat, maar als het te ver gaat zou je naar je mentor kunnen gaan.

Grtjes, Cat


hoihoi,

Hoiii!

ik zit sinds kort op de middelbare, en ik ben bijna 12.

Veel succes! Ik ben 15 en zit nu in 3 vwo :)

Alleen ik heb het gevoel dat mensen mij kinderachtig vinden. Ik heb veel knuffels, fidget toys en best kleurrijke kleren.

Neem je die ook mee naar school? De knuffels zou ik thuis laten, want als mensen je kinderachtig vinden, maken knuffels het erger. Wat voor fidget toys heb je? Een simple dimple, zo'n bonen/erwten ding (ik weet die naam niet) of een fidget ring zouden op zich nog op school kunnen (mijn mening). En over de felle kleren, draag wat je zelf leuk vindt, maar als je dat doet moet je ook tegen rare blikken van anderen kunnen. Als je ergens "normalere" kleding wilt shoppen, zou ik naar pull & bear, h&m, primark of zara gaan. (Hiermee zeg ik niet: 'Ieuwww verander je kleding nu!', hiermee zeg ik: 'Dat hebben niet heel veel mensen aan, als je wat meer in wilt blenden met de rest zou ik naar die winkels gaan'

ik bedenk ook allemaal sprookjes en ik vind kinderspeelgoed leuk 

Als je hef speelgoed niet mee naar school neemt, weet niemand het en is alles gwn prima. Die sprookjes zijn echt een leuke eigenschap vind ik! Wil je schrijver worden, of zijn de sprookjes voor iets anders?

doei doei 

Doeiii :) 

dankjewel voor alle tips!! 😃 Ja ik wil later graag schrijver worden!! 

 

 


Reageer